abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:06:02 #1
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29048743
Dat ik ooit nog een topic zou openen voor deze Italiaanse coureur.

quote:
Team: Team CSC
Country: Italy
Born: 11/26/1977
Resides: Cassano Magnano, Italy
Turned Pro: 1999
Zal volgend jaar de ideale leeftijd hebben om de nieuwe koning van Frankrijk te worden.

Is volwassen geworden in zijn rijden, valt aan en gaat zelfs behoorlijk tijdrijden. Kon als enige elke keer mee als Armstrong wegliep.

Persoonlijk vind ik dat hij te weinig in beeld komt, men focust zich te veel op Lance - Jan. Het is toch echt Basso die aanvalt en fantastisch rijdt.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_29048775
Wat een kutfoto met die waas ervoor
pi_29048778
Volgend jaar al inderdaad. Ben jij d'r als eerste bij!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29049152
Tja ik vind het een beetje een renner zonder verhaal zegmaar... Zal nooit echt fan van hem worden.
pi_29049200
Volgend jaar wint hij de Tour niet, ik denk dat hij moet wachten totdat Ullrich er ook mee stopt.

Tijdrit is te zwak en hij wint niet genoeg op Ullrich in de bergen.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:27:37 #6
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29049243
Vorig jaar zou ik gezegd hebben dat het nooit mijn favoriete renner zou zijn, helemaal nadat hij de hele tour achter Armstrong had aangereden. Dit jaar heeft hij toch wat meer initiatief getoond door vaker aan te vallen. Helaas niet gelukt, maar hij heeft het in ieder geval geprobeerd.

Ik denk dat hij wel een Tourtje of 2 kan winnen, maar daarna zullen mannen als Valverde en Cunego het overnemen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_29049283
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
Volgend jaar wint hij de Tour niet, ik denk dat hij moet wachten totdat Ullrich er ook mee stopt.

Ullrich zal never nooit de Tour nog eens een keertje winnen, daar ben ik van overtuigd. Of Basso het wel kan moeten we afwachten, maar ik geef hem een goede kans.
pi_29049297
Ik vind hem ook gegroeid. Vorig jaar ergerde ik me aan zijn defensieve stijl, maar nu durft ie wel. Zag je in de Giro ook. Beetje de oude Basso die ook eendagswedstrijden goed reed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29049315
Ivan Basso heeft bewezen de beste renner te zijn die het langst Armstrong kan bijhouden. En heeft ernaast ook meermaals geprobeerd Lance aan te vallen. Wat helaas geen resultaat had. Daarnaast heeft hij dit jaar al een tijdrit gewonnen en had er vele ereplaatsen in. Dus zijn tijdrit is goed genoeg. Kortom die kan best wel de Tour winnen. En wat dat betreft is hij elk jaar aanvallender geworden dus passief is die bij lange na niet.
pi_29049321
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:06 schreef mitt het volgende:
Is volwassen geworden in zijn rijden, valt aan en gaat zelfs behoorlijk tijdrijden. Kon als enige elke keer mee als Armstrong wegliep.
Klopt niet. Hij kon één keer niet mee.
Voor de rest ging Armstrong met Basso mee als die aanviel.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:31:12 #11
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29049339
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:

Moeilijk te zeggen. Je moet er ook rekening mee houden dat de mentale factor "Armstrong" ook weg is. Dat kan voor beide rijders zowel positief als negatief uitpakken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_29049371
Basso was in de Giro trouwens ook al overtuigend.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:32:54 #13
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_29049386
Basso is niet ongenaakbaar zoals Armstrong was en nog steeds is.
Dus of Basso de toekomstig Tour winnaar wordt, valt nog te betwijfelen.
Hij heeft maar één slechte dag nodig om een top 3 plaats te verspelen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:33:38 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_29049411
Ik heb hem ooit aangeraakt!

Ik ben wel benieuwd hoe hij met de druk omgaat, dat wordt nogal eens gezegd over hem sinds de Giro...
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:34:49 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29049436
Ik geloof er niks van, Basso is te kwetsbaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:36:50 #16
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_29049496
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef popolon het volgende:
Ik geloof er niks van, Basso is te kwetsbaar.
Eensch.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_29049658
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Je moet er ook rekening mee houden dat de mentale factor "Armstrong" ook weg is. Dat kan voor beide rijders zowel positief als negatief uitpakken.
De wedstrijd wordt waarschijnlijk ook anders als niet meer één ploeg zo probeert te domineren en vroeg op een beklimming het peleton uiteen probeert te rijden zoals Discovery nu doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kozzmic op 22-07-2005 21:02:13 ]
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:45:17 #18
68638 Zwansen
pi_29049674
Ja ik ben benieuwd welke ploeg nu zo gaat domineren als DSC de voorgaande jaren... Zal de ploeg van de gele trui wel zijn maar vraag me af of ze een ploeg kunnen smeden die zo sterk als DSC is...
pi_29049688
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:07 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutfoto met die waas ervoor
Geeft juist scherptediepte
pi_29049850
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Basso is niet ongenaakbaar zoals Armstrong was en nog steeds is.
Dus of Basso de toekomstig Tour winnaar wordt, valt nog te betwijfelen.
Hij heeft maar één slechte dag nodig om een top 3 plaats te verspelen.
Juist. Bovendien kan Ullrich eventueel tijdverlies in de bergen wat lang niet zo groot zal zijn als tegen Armstrong goedmaken in de tijdrit.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:56:41 #21
68638 Zwansen
pi_29049916
Een tourwinnaar hoeft niet zo ongenaakbaar als Armstrong te zijn hoor... Joop Zoetemelk had in 1980 ook wel meerdere mindere dagen. Basso is gewoon de meeste constante renner in de bergen, zowel dit jaar als vorig jaar. En zijn tijdrit wordt steeds beter en Jan wordt steeds ouder.
pi_29050162
Als Basso wint, zal het zijn omdat de anderen falen hem te verslaan. Hij is geen groot kampioen, althans, op dit moment niet. Hoewel in Basso wel een karakterverandering kan gaan optreden, misschien gaat ie volgend jaar wel over drie bergen aanvallen en 20 minuten pakken, wie weet. Maar hij lijkt me nu in elk geval nog geen verdeel-en-heers-man. Misschien voor een keer, ja. Maar op de langere duur geef ik hem minder kans.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_29050312
Basso geen groot kampioen? Hij heeft het al gepresteerd om in 2 grote ronden in 1 jaar goed in vorm te zijn. Iets wat Armstrong niet kan zeggen. Dat hij zowel de giro probeert als de tour, daar heb ik respect voor. Ok, misschien had hij in de tour beter kunnen zijn en voor de winst kunnen gaan als hij de giro nooit had gereden, dat weten we niet, maar hij probeert ze tenminste allebei. Hulde daarvoor! Nee, ik zie het helemaal goedkomen met deze renner
  vrijdag 22 juli 2005 @ 21:21:29 #24
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_29050431
Ik vind het jammer dat Beloki niet beter rijdt dan wat-ie nu doet... Sinds die val is hij de oude niet meer. Bassa kan op zich de tour wel winnen. Volgend jaar zal een stuk opener zijn...
pi_29050627
Ik zie ook niet echt wie volgend jaar Basso van zijn overwinning gaat af helpen. Ullrich's jarenlange verspilling van zijn talent, door steeds in korte tijd te proberen in topvorm te komen, lijkt nu definitief zijn tol te eisen. En types als Valverde, Mancebo etc. heb ik nog nooit bergop iemand eraf zien rijden, en zijn in de tijdrit te beperkt. Vinokourov is een clown.
Ik denk niet dat Basso heel vaak de tour gaat winnen, hij is lang niet van het niveau Indurain of Armstrong, maar hij heeft zeker kans hem een keer of 3 te winnen (totdat Contador oud genoeg is om de nieuwe heerser in de tour te worden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')