Zal volgend jaar de ideale leeftijd hebben om de nieuwe koning van Frankrijk te worden.quote:Team: Team CSC
Country: Italy
Born: 11/26/1977
Resides: Cassano Magnano, Italy
Turned Pro: 1999
Ullrich zal never nooit de Tour nog eens een keertje winnen, daar ben ik van overtuigd. Of Basso het wel kan moeten we afwachten, maar ik geef hem een goede kans.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
Volgend jaar wint hij de Tour niet, ik denk dat hij moet wachten totdat Ullrich er ook mee stopt.
Tijdrit is te zwak en hij wint niet genoeg op Ullrich in de bergen.
Klopt niet. Hij kon één keer niet mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:06 schreef mitt het volgende:
Is volwassen geworden in zijn rijden, valt aan en gaat zelfs behoorlijk tijdrijden. Kon als enige elke keer mee als Armstrong wegliep.
Moeilijk te zeggen. Je moet er ook rekening mee houden dat de mentale factor "Armstrong" ook weg is. Dat kan voor beide rijders zowel positief als negatief uitpakken.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef Radegast het volgende:
Volgend jaar wint hij de Tour niet, ik denk dat hij moet wachten totdat Ullrich er ook mee stopt.
Tijdrit is te zwak en hij wint niet genoeg op Ullrich in de bergen.
Eensch.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:34 schreef popolon het volgende:
Ik geloof er niks van, Basso is te kwetsbaar.
De wedstrijd wordt waarschijnlijk ook anders als niet meer één ploeg zo probeert te domineren en vroeg op een beklimming het peleton uiteen probeert te rijden zoals Discovery nu doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:31 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Je moet er ook rekening mee houden dat de mentale factor "Armstrong" ook weg is. Dat kan voor beide rijders zowel positief als negatief uitpakken.
Juist. Bovendien kan Ullrich eventueel tijdverlies in de bergen wat lang niet zo groot zal zijn als tegen Armstrong goedmaken in de tijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Basso is niet ongenaakbaar zoals Armstrong was en nog steeds is.
Dus of Basso de toekomstig Tour winnaar wordt, valt nog te betwijfelen.
Hij heeft maar één slechte dag nodig om een top 3 plaats te verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |