Lijkt me toch geen verkeerde ploeg, met een mooie mix tussen Nederlanders en buitenlanders.quote:Ploegleiders Erik Breukink en Frans
Maassen hebben de namen prijsgegeven
van de renners die namens Rabobank de
Tour de France gaan rijden.
De ploeg kan bogen op in totaal 35 jaar
Tourervaring.Erik Dekker begint in juli
aan zijn twaalfde Tour,Michael Boogerd
aan zijn elfde.Thomas Dekker debuteert.
Behalve genoemd trio vaardigt Rabobank
Joost Posthuma en Pieter Weening,de Rus
Denis Mentsjov,de Spanjaarden Oscar
Freire en Juan Antonio Flecha en de
Deen Michael Rasmussen af.
De negen renners hebben samen 10 ritten
gewonnen.Erik Dekker won vier etappes,
Boogerd twee,Weening,Flecha,Freire en
Rasmussen ieder een.
Ik ben benieuwd, misschien top 10, zege zie ik 'm dit jaar niet halen in de proloogquote:Op zondag 18 juni 2006 20:15 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Menchov, z'n vorm ziet er vooralsnog goed uit.
T. Dekker heeft te kennen gegeven per sé de proloog te willen winnen, dat zou wel een goede start betekenen.
Rasmussen kan denk ik alle kanten op. Als hij vrijuit kan rijden, zal hij best een rit kunnen winnen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:19 schreef mbn het volgende:
Ik vrees dat Rasmussen erg gaat teleurstellen en ook Erik en Thomas Dekker zie ik niet echt fantastisch presteren. Al is Erik dekker natuurlijk als wegkapitein in de vlakke ritten wel ongelooflijk belangrijk. Boogerd en Menchov lijken in goede vorm en kunnen best iets moois voor elkaar boksen.
Lijkt me wel dat 'ie daarvoor gaat, en dan heeft hij wel een goede kans.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vrees een beetje dat Rasmussen gaat tegenvallen, hopelijk gaat 'ie iig weer voor de bollen.
Podium moet ook kunnen, weliswaar zit hij normaal gesproken achter Basso en Ullrich, maar daarachter kon het wel eens dringen worden voor een plekje.quote:Menchov moet het gaan doen voor het klassement, ik denk niet dat 'ie podium kan rijden, maar daar kort achter moet kunnen.
ik vond hem in Zwitserland weer aardig rijden.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen heb ik zeer grote twijfels bij, die is meestal ziek, zwak of misselijk dit jaar. Om een Tour goed te rijden moet je voorbereiding ook goed zijn, die was bij Rasmussen knudde.
Verder een mooie ploeg ook al is Weening er niet op vooruit gegaan in een jaar. Qua leeftijd begint het toch ook tijd te worden dat hij echt doorbreekt, 1 rit winnen in de Tour bouw je geen carriere op.
Maar dan wel door zijn waanzin van de lichtheid vergeten voeding mee te nemen, er zit fundamenteel iets fout bij die kerel.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond hem in Zwitserland weer aardig rijden.
zitten best wat leuke etappes voor hem inquote:Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Freire maar weer eens in de sprinnts proppen![]()
Hij mag die etappe in Nederland wel winnen, met een wiel voorsprong op Valverdequote:Op zondag 18 juni 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zitten best wat leuke etappes voor hem in
Weening werd door Boogerd ( dacht ik ) flink afgemaakt in de Sport International, dat hij geen fuck doet om beter te worden en totaal geen mentaliteit heeft om er te komen.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen heb ik zeer grote twijfels bij, die is meestal ziek, zwak of misselijk dit jaar. Om een Tour goed te rijden moet je voorbereiding ook goed zijn, die was bij Rasmussen knudde.
Verder een mooie ploeg ook al is Weening er niet op vooruit gegaan in een jaar. Qua leeftijd begint het toch ook tijd te worden dat hij echt doorbreekt, 1 rit winnen in de Tour bouw je geen carriere op.
Een bolletjestrui is niet meer dan een 2e rangs troostprijs. Voor een renner als Menchov zou het een schande zijn als hij voor de bolletjestrui gaat.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:11 schreef Falco het volgende:
Ik zou juist Mentsjov ipv Rasmussen voor de bollentrui laten gaan. Ik snap ook niet waarom Rasmussen is geselecteerd, want hij heeft echt bijzonder weinig (en goed) gekoerst dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |