Cunego lijkt me dan een man om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef Ereinion het volgende:
Andere kanshebbers zijn onder andere Iglinskiy, Fothen, Sanchez Gil, Cunego en Grivko. Niet echt een topjaar dus.
linus gaat niet meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
Jose Rujano komt ook in aanmerking, ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. En Linus Gerdemann, die al goed heeft gereden in Catalonië en Zwitserland.
Oh okee, jammer.quote:
Die komt in het hooggebergte nog tekort.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef Dos37 het volgende:
Ik zou mijn geld ook wel op dekker durven zetten.
Als hij gewoon in vorm is (wat niet het geval is helaas) zijn er niet zo heel veel andere kandidaten die zoveel beter kunnen klimmen hoor. Maar ik denk ook dat hij dit jaar nog net tekort komt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die komt in het hooggebergte nog tekort.
Dekker is kansloos voor de witte trui. Misschien dat hij met een goede proloog nog een week in het wit kan rijden. Maar de witte trui richting Parijs brengen is een kansloze onderneming.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als hij gewoon in vorm is (wat niet het geval is helaas) zijn er niet zo heel veel andere kandidaten die zoveel beter kunnen klimmen hoor.
Dan ben ik bang dat ie naar CSC of Discovery moet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Met de juiste training kan Dekker over een vijftal jaren denk ik wel meedoen voor de overwinning in de Tour.
Ik denk dat de Tour winnen voor Rabobank vrij moeilijk wordt idd. Zie die ploeg niet alles op de eindzege gooien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ie naar CSC of Discovery moet.
Nou, Basso heeft bij CSC toch in de Tour zeer goed gepresteerd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat ze hem bij die ploegen beter zouden kunnen begeleiden dan Cecchini nu doet. Zeker niet bij CSC, die hebben afgelopen Giro pas voor het eerst een grote ronde gewonnen.
Begeleiding is ook niet het probleem denk ik. Het is meer zo dat hij een ploeg nodig heeft die hem aan de Tourzege helpt, en dat wordt bij de Rabobank problematisch denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk niet dat ze hem bij die ploegen beter zouden kunnen begeleiden dan Cecchini nu doet. Zeker niet bij CSC, die hebben afgelopen Giro pas voor het eerst een grote ronde gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |