En heeft een eigen, ietwat droge, soort van humor.quote:Op zondag 4 april 2004 16:01 schreef MartinusMagnus het volgende:
Inderdaad Maarten Ducrot
Hij praat tenminste niet teveel onnodig en weet waar ie t over heeft....
Dit is nou precies waarom ik zo'n hekel heb aan H.D. en ik Maarten wel een goede Side-Kick (toch een radioterm??) van Smeets vindt. Dijkstra herkend bijna geen enkele renner voordat het onderin beeld staat wie het is, Ducrot zag de twee races die ik met hem heb gezien dit wel regelmatig. De belgen zijn hier ook altijd veel sneller in dan Dijkstra. Smeets was in de Tour hier wel goed in, maar nu is hij er een beetje uit en ziet hij ook vaak niet meteen wie wie is.quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef Niels86 het volgende:
Als je af en toe zapt merk je echt dat de Belgen er simpelweg meer vanaf weten, sneller dingen zien, sneller renners herkennen etc.
Ja! Alleen het blijft jammer dat die Smeets er naast zit. En klote dat het af en toe onderbroken werd voor t nieuws. MartinusMagnus heeft dus weer voornamelijk bij de Belgen gekeken.quote:Op zondag 25 april 2004 21:29 schreef mitt het volgende:
Zijn we nog steeds tevreden over hem?
Meestal wel ja, maar vorig jaar tijdens de Vuelta heb ik op België toch een verregaande vorm van blindheid mogen aanschouwen. Tijdens een bergrit demarreert er iemand van US Postal (ik geloof Beltran, maar weet niet meer zeker wie het was). Commentatoren schreeuwen "Heras valt aan". Ikke denken "dat is Heras helemaal niet", ander rugnummer en zo. En effe later staat inderdaad in beeld wie het wel is. Dit wordt gemist door de commentatoren, die stug blijven volhouden dat Heras aanvalt. Het komt nog een paar keer in beeld wie het wel is, maar dat zien ze niet. Bovendien is in het groepje achtervolgers Heras een paar keer in beeld te zien.quote:Op zondag 18 april 2004 20:32 schreef Niels86 het volgende:
Als je af en toe zapt merk je echt dat de Belgen er simpelweg meer vanaf weten, sneller dingen zien, sneller renners herkennen etc.
Kijk, dat werd op Eurosport dus wel gesignaleerd.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:12 schreef MartinusMagnus het volgende:
Wat een blunder dat het ze niet opviel dat Mark Fiets (Marco Velo) op een gegeven moment op zijn gewone koersfiets reed terwijl hij op een tijdritfiets gestart was, en dus wel gevallen moést zijn. (ze zoomden nota bene in op het bloed op zijn elleboog)
Zou Peter Winnen geen leuk commentaar kunnen geven???????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |