mitt is terug, dus het zal niet lang meer duren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Ericr het volgende:
Slotje of schopje naar onzin voor dit topic :
Herbert
Als je twijfelt altijd de vrouw van zjroentje bellen, pfap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef pfaf het volgende:
Bedankt Mitt, ik wist niet wat ik er mee aan moest.
Of even het topic volposten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Lance Armstrong #7 To dope or not to dope
Kan dat niet gewoon het Lance Armstrong topic heten ofzo? Ik vind het nogal een flauwe TT, vooral nu ie gestopt is en hij nooit is gepakt.
Jij doet alsof je voor Detroit bent.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:22 schreef popolon het volgende:
Je grapjes worden er ook niet beter op.
pfap is op vakantie, mittquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:11 schreef mitt het volgende:
Sorry popo, misschien ben ik nog bevangen door de hitte.
Heb je een leukere TT dan? Dan kan ik het nog overwegen of even met pfaf bespreken.
waarom weet ik daar niks van.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Post eens na mijn slotje dan.... met je grootspraakquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef zjroentje het volgende:
Is er nu al een talententraject?
Ik hem 'm overigens gewoon op slot gedaan.![]()
Ach, als ik je voor lul wil zetten kan ik dat altijd nog met zjoerntje doen.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:47 schreef zjroentje het volgende:
Aan dit soort "kijken-wie-de-langste-heeft" spelletjes doe ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |