Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
dit zijn geen grapjes en dat weet jij donders goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
Het is nog steeds jammer dat je niet tegen een geintje kan, en meteen moet beginnen met schelden en het over debielen, homo's en gas moet hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
dus over coke en lijntje mag wel over gesproken wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Helemaal eens.
WEST, je zegt dat je wordt uitgedaagd, reageer daar dan gewoon niet of op een leuke manier op....
om nu over gas te beginnen vind ik een beetje sneu![]()
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:36 schreef pfaf het volgende:
Onbegrjipelijk waar sommige mensen zich druk om kunnen maken.
Het is heerlijk weer, doe toch met z'n allen niet zo opgefokt.
En nu dus allemaal weer lief.![]()
![]()
Hier was niks aan de hand, maar ging je toch weer over de schreef?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef WEST het volgende:
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.![]()
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef pfaf het volgende:
Je moet dat omloggen toch wat vlugger doen in vervolg.
Volgens mij worden beginners beter opgevangen in het bb topic dan in 't fitness topic.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:30 schreef pfaf het volgende:
Maar toch zie je dat users sneller met een vraag komen naar het fitness topic, maar misschie als BB en fitness in 1 topic staan, daar de vragen komen.
We zouden het dus wel kunnen proberen, maar dan wil ik wel de garantie dat ook simpele basic fitnessvraagjes normaal beantwoord worden of normaal bereageerd worden door de BB- diehards.
Niet iedereen is 100kg aan spier.
Dan zou je gelijk hebben. Wat in ieder geval gelukt is, is dat pfap moet gaan werkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Volgens mij worden beginners beter opgevangen in het bb topic dan in 't fitness topic.
mitt is terug, dus het zal niet lang meer duren!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef Ericr het volgende:
Slotje of schopje naar onzin voor dit topic :
Herbert
Als je twijfelt altijd de vrouw van zjroentje bellen, pfap.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:06 schreef pfaf het volgende:
Bedankt Mitt, ik wist niet wat ik er mee aan moest.
Of even het topic volposten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:04 schreef popolon het volgende:
Lance Armstrong #7 To dope or not to dope
Kan dat niet gewoon het Lance Armstrong topic heten ofzo? Ik vind het nogal een flauwe TT, vooral nu ie gestopt is en hij nooit is gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |