Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
dit zijn geen grapjes en dat weet jij donders goedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
Het is nog steeds jammer dat je niet tegen een geintje kan, en meteen moet beginnen met schelden en het over debielen, homo's en gas moet hebben.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:29 schreef WEST het volgende:
[F1] Grand Prix de France (Magny Cours)
vinden jullie het dan erg dat ik duitsers en gas noem ofwel kunnnen jullie deze debiele reactie niet verwijderen en die van arcee erbij
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen om een grapje van Bruce?
Kijk naar jezelf, man. Als je nou nog leuk ruzie kon maken.
dus over coke en lijntje mag wel over gesproken wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Helemaal eens.
WEST, je zegt dat je wordt uitgedaagd, reageer daar dan gewoon niet of op een leuke manier op....
om nu over gas te beginnen vind ik een beetje sneu![]()
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:36 schreef pfaf het volgende:
Onbegrjipelijk waar sommige mensen zich druk om kunnen maken.
Het is heerlijk weer, doe toch met z'n allen niet zo opgefokt.
En nu dus allemaal weer lief.![]()
![]()
Hier was niks aan de hand, maar ging je toch weer over de schreef?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:16 schreef WEST het volgende:
ik heb sommige weer wat uitleg verschaft ik hoop dat ik niet weer hoef te doen.![]()
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:16 schreef pfaf het volgende:
Je moet dat omloggen toch wat vlugger doen in vervolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |