Portugal fanquote:Op zondag 2 juli 2006 14:26 schreef mitt het volgende:
[afbeelding]
Meesterknecht van Tom Boonen en eigenlijk een hele leuke en goede renner.
De NOS gaat hem volgen.
Bram is.
hahahaha, die heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De uitspraak van gister kwam van Bram
Ja, als Landis niet gaat rijden win ik hier gewoon de etappe
Hij is heerlijk droog inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De uitspraak van gister kwam van Bram
Ja, als Landis niet gaat rijden win ik hier gewoon de etappe
Lachen columnsquote:De NOS vroeg of ik even live in de uitzending wilde komen bij Mart Smeets. Ik ben de beroerdste niet dus natuurlijk zei ik ja, mediageil als ik ben. Vlug even een ander droog shirt aan en achter de regisseur aan die blijkbaar nogal haast had. Ik zat nog vol adrenaline van de tijdrit dus kon ik hem makkelijk volgen.
quote:Twee mannen die hun blote kont aan ons toonden. Dat is de tour. Ik vraag me altijd af waarom mensen van het mannelijk geslacht graag hun blote billen aan ons willen tonen. Misschien is de algehele opvatting van mensen dat wij allemaal homo’s zijn en graag hele dagen naar de billen van een andere vent kijken. Op zich geen gekke gedachte, want we kijken toch de hele dag naar de kont van degene voor ons. Dat betekent niet dat ik een voorkeur heb voor mannenbillen. Nee, geef mij maar vrouwenbillen. Dus als we vandaag in Valkenburg komen, vrouwen laat uw billen zien. Dan kunnen wij vanavond weer zeggen. DAT IS DE TOUR!
quote:Ik was supergemotiveerd om in Nederland iets te laten zien, ik voelde me super en dan rijd je twee keer lek. Ik kon voor de Cauberg nooit meer terugkomen. Het was wel geweldig om de Cauberg op te rijden. Plots zag ik tussen al die duizenden mensen mijn vriendin staan. Ik dacht: wat kan mij het schelen. Ik ben gestopt en heb haar een kus gegeven.“
quote:De afgelopen dagen konden we nog een beetje bluffen in de hoop dat de andere ploegen het werk zouden opknappen, maar dat zal nu niet meer lukken.“
Biedt in zo'n geval Rujano zijn diensten niet aan? „Welnee, die zegt dat hij het geel gaat pakken op Alpe d'Huez.“
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Gisteren nog een mooie uitspraak: "als Landis niet had aangevallen had ik zéker de etappe gewonnen"
Die snapte ik ook helemaal niet. Wat heeft Quickstep, behalve meezitten in een ontsnapping, dan nog meer voor bijzonders gedaan vandaag?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:32 schreef Venga het volgende:
Vandaag ook weer een mooie intervieuw gezien met Tankink.
Hierin heeft hij het over het uitstekende ploegenspel van Quickstep met een fantastische Tossato die het in de sprint even afmaakt.
Je kunt natuurlijk niet iedereen krijgen.quote:Een zeer goede renner die elke ploeg kan gebruiken!
Vele malen beter dan Boven, Scheuneman, Veneberg en die andere niets toevoegende renners van Rabo.
Je weet niet wat er allemaal voor de beslissende vlucht/tv-uitzending is gebeurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die snapte ik ook helemaal niet. Wat heeft Quickstep, behalve meezitten in een ontsnapping, dan nog meer voor bijzonders gedaan vandaag?
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |