Volgens mij is Joop de ultieme Zoetemelk, hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:52 schreef Wombcat het volgende:
Ja, dat weet ik. 't Gaat om 't idee.
Ullrich zou daarmee een soort ultieme Zoetemelk worden, die eerst met Merckx te maken had, en daarna met Hinault. Maar Zoetemelk heeft Hinault dan tenminste nog eens verslagen in de Tour (alhoewel Hinault daar uitstapte met knieproblemen).
Dat laatste wel. Maar ik zou dan ook zoiets hebben van "als 'ie dan nu eens eerder zich zo voorbereid had als dit jaar."quote:[b]Op zaterdag 17 juni 2006 10:58
Ik vind het overdreven. Dat Ullrich steeds 2e werd zegt meer over Armstrong dan over Ullrich. Anderen konden het al die jaren ook niet doen en werden ook geen 2e. Sowieso zou het sterk zijn om in 1997 en 2006 de Tour te winnen.
Ja, dat denk ik ook elk jaar. Maar ja, misschien is 't wel zijn manier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:03 schreef Wombcat het volgende:
Dat laatste wel. Maar ik zou dan ook zoiets hebben van "als 'ie dan nu eens eerder zich zo voorbereid had als dit jaar."
De man is ook goed bezig. Dit wordt de Tour Der Jance.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:06 schreef maril het volgende:
Ik moet zeggen, de man verrast mij zeer.
De afgelopen jaren heeft die manier niet echt goed gewerkt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook elk jaar. Maar ja, misschien is 't wel zijn manier.
Nee, maar misschien werkt een andere manier nog minder, dat dit 't beste voor hem werkt, zeg maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:08 schreef Wombcat het volgende:
De afgelopen jaren heeft die manier niet echt goed gewerkt.
Gebaseerd op? Tour de Suisse?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
De man is ook goed bezig. Dit wordt de Tour Der Jance.
Tekenend vond ik een uitspraak die ik laatst ergens van een ploegmaat van Ullrich hoorde, dat ergens in mei bij Ullrich een knop omgaat en alles voor de tour gaat, dat 'ie dan opeens een ander mens is en op een andere manier met zijn sport omgaat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar misschien werkt een andere manier nog minder, dat dit 't beste voor hem werkt, zeg maar.
Morgen, vandaag nog een aardige bergrit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:32 schreef Joene het volgende:
is vandaag btw de time trail in de ronde van zwitserland of morgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |