(bron: www.janullrich.de)quote:Mit meinem 16. Platz heute kann ich gut leben. Die paar Sekunden Rückstand auf Armstrong bereiten mir kein Kopfzerbrechen. Die Strecke durch die City hatte es mit ihrer Kopfsteinplaster-Passage ganz schön in sich. Ich bin deshalb bewusst kein volles Risiko gegangen. Noch liegen fast 3.400 km vor uns - da kann noch sehr viel passieren.
tis wel een tik maar je kan pas zeggen na die 3 weken of hem die 15 seconden wel of niet parte gespeeld hebbenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:23 schreef EnderOnline het volgende:
zich niet druk maken over 17 seconde, lekkere instelling :S als ie daar de tour mee wint moet ie wel ehel veel meer talent hebben dan armstrong
Heeft ie ook.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tis wel een tik maar je kan pas zeggen na die 3 weken of hem die 15 seconden wel of niet parte gespeeld hebben
Ik weet het niet, heb het idee dat der Jan weer eens niet superfit is (nog niet) Hoop dat tie zich voor de bergen, wat meer in vorm heeft gereden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:31 schreef JanJanJan het volgende:
Jan gaat zijn tweede tour winnen.
Zijn vorige zege is van 1997![]()
![]()
![]()
het gaat er niet om of die 15 seconde nou echt het verschil gaan maken of niet, het gaat er om dat het hem bij voorbaat al niks kan schelen.quote:tis wel een tik maar je kan pas zeggen na die 3 weken of hem die 15 seconden wel of niet parte gespeeld hebben
Het zou mooi zijn als het wat warmer wordt. Ullrich houd niet zo van regen en kou. Maar de weersvoorspellingen zijn gunstig, de temperatuur gaat deze week serieus de lift in. 30 graden wordt mogelijk.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:13 schreef mitt het volgende:
Toch is dit ideaal voor Jan..ik heb hem amper gezien, en dat is een goed teken..
Ik hoop dat hij het kan..elk tijdverlies vanaf nu zal me wel teleurstellen
Hij zei niet dat het hem niets kon schelen, hij zei dat het hem geen kopzorgen bezorgt. Dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2004 01:09 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
het gaat er niet om of die 15 seconde nou echt het verschil gaan maken of niet, het gaat er om dat het hem bij voorbaat al niks kan schelen.
Is dit een quote van die Nos commentator?quote:Op donderdag 15 juli 2004 00:07 schreef sniper20 het volgende:
Jan Ulrich komt symphatiek over. Hij is tenminste nog toegankelijk voor de pers en maakt er niet z'on drukte van dan Armstrong en Hamilton. Ik hoop in ieder geval dat hij het Armstrong flink moeilijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |