Meneer,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef pfaf het volgende:
vragen
Iquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:54 schreef pfaf het volgende:
Voor uw liefdesverklaringen...
Da's een laaaang verhaal Jeroen, het is een bijnaam van vroeger in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Meneer,
waar komt uw naam eigenlijk vandaag?
Groetjes, Jeroen.
Een half witbrood graag, gesneden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's een laaaang verhaal Jeroen, het is een bijnaam van vroeger in ieder geval.
Verder nog wat?
Je hebt er 1 dicht gedaanquote:
Precies ons idee, het blijft zoals het nu is, associatie naar MEN, de rest hier.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Hé modjes ik zou het leuk vinden als het kwis topic en het Crypto topic gewoon in sport zou blijven.Het associatietopic mag naar MEN wat mij betreft mits het terug mag komen mocht MED over een maand weer sluiten
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef XL het volgende:
Is het idee van dat nieuwe forum niet dat alle baggerreeksen daarheen gaan. Dat ze dan het nieuwe forum sluiten en geen nieuwe reeksen toelaten in het subfora waar de bagger oorspronkelijk vandaan kwam? Op die manier kunnen ze de rotzooi sluiten met 1 rel in plaats van een rel per reeks, zoals het wat luister je nu verhaal.
Dan kun je het quiz-topic toch ook gewoon hier laten zonder problemen? Alleen al die lijstjes-topics zoals het associatie-topic wegknallen.quote:Met Mens erger je niet (MEN) is er nu een forum waar dat ongestoord kan, alle soorten spelletjes, zowel nieuwe als reeds lopende kunnen daar worden voortgezet, in de loop van de avond zullen de mods van diverse fora de spelletjes overschuiven die niet te nauw aan hun subforum verbonden zijn.
Fok's sportquiz # 28 Volgens mij staat 'tie ook gewoon in SPT.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kun je het quiz-topic toch ook gewoon hier laten zonder problemen? Alleen al die lijstjes-topics zoals het associatie-topic wegknallen.
Maar ik wilde m in UVT, en plaatste m ook in UVT, en nu zie ik hem graag weer teurg in UVTquote:
Daarom ben ik geen mod meerquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Escaflowne het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van tringedingetje te checken:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!![]()
Tsja, ik begrijp dat het voor jou natuurlijk ontzettend vervelend is als zo'n irritante newbie gewoon een normale vraag stelt in een F1 topic.. maar waarom stel jij, als F1 expert, dan niet gewoon zo'n FAQ samen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:50 schreef MonoSynth het volgende:
Is het niet een keer tijd voor een FAQ met regels van bepaalde sporten? Ik kom in de F1-topics constant newbie's tegen die de nieuwe kwalificatieregels willen weten, en als ik na die vraag tig keer beantwoord te hebben wat nukkig reageer word ik voor chagarijn uitgemaakt.... Een centrale FAQ waarnaar verwezen kan worden zou dus wel makkelijk zijn....
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:50 schreef MonoSynth het volgende:
Wat een afgang voor Toyota!
vraag dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef pfaf het volgende:
Ik zal het Mitt even vragen..
tvpquote:Op maandag 29 mei 2006 08:34 schreef popolon het volgende:
Bedankt voor het zoals altijd snelle antwoord.
Kan ik nu rustig gaan slapen.
En over nadenken wat ik ook alweer wilde zeggen want dat ben ik nu alweer vergeten.
Dat was een zeer slechte verkapte tvpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |