Zodat we hem weer kunnen doodsverwensen wanneer hij weer een poging doet om wanneer nederland voor staat en niet meer kan verliezen, toch een wissel te maken waardoor we uiteindelijk wel verliezen, nee dank jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef dolle_hond het volgende:
advocaat moet terug
En dan kunnen we voor 2008 wéér helemaal opnieuw beginnen, zeker. Nee dank je. Ik ben bepaald geen fan van Van Basten, maar ik ben van mening dat we voor continuïteit moeten gaan: blijven dus. Ook bij uitschakeling.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:50 schreef kollie het volgende:
niet mee eens. zou een wanprestatie zijn. En hij heeft nog geen enkele van zijn beloften waargemaakt. Bij verlies zondag optyfen dus.
2 jaar terug bij de aanstelling van V Basten was het de bedoeling om het negatieve imago dat nav het EK was ontstaan weer op te poetsen. Nederland moest weer mooi, aanvallend voetbal gaan spelen.... en waar staan we nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Noorman het volgende:
[..]
En dan kunnen we voor 2008 wéér helemaal opnieuw beginnen, zeker. Nee dank je. Ik ben bepaald geen fan van Van Basten, maar ik ben van mening dat we voor continuïteit moeten gaan: blijven dus. Ook bij uitschakeling.
daar heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef Steeven het volgende:
Laten zitten en vooral laten sleutelen aan zijn tactiek. Als hij NL kan laten voetballen zijn we instant winners.
Dat klopt, maar van de 24 wedstrijden heeft hij er maar 1 verloren. Ik denk niet dat je iemand nog over 'mooi voetbal' hoort praten als hij al de halve finale zou halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef kollie het volgende:
[..]
2 jaar terug bij de aanstelling van V Basten was het de bedoeling om het negatieve imago dat nav het EK was ontstaan weer op te poetsen. Nederland moest weer mooi, aanvallend voetbal gaan spelen.... en waar staan we nu?
2 jaar is kort.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:59 schreef kollie het volgende:
[..]
daar heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad...
Dat is misschien waar, maar hoe groot is de kans dat er na weer een wisseling van de wacht nu wél sprankelend spel komt? Het lijkt mij dat het dan gewoon wéér twee jaar lang aanmodderen wordt met laf, lam voetbal.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef kollie het volgende:
[..]
2 jaar terug bij de aanstelling van V Basten was het de bedoeling om het negatieve imago dat nav het EK was ontstaan weer op te poetsen. Nederland moest weer mooi, aanvallend voetbal gaan spelen.... en waar staan we nu?
ik schiet spontaan in de lachquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Als wij straks de Wereldcup winnen vraag ik me af wie er dan nog praat over 'mooi voetbal'
precies, het zal me een worst zijn hoe we winnen, als we maar winnen... en zelfs als wij lelijk spelen is het nog beter te pruimen dan het spel van Italie, Duitsland of Frankrijk...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Als wij straks de Wereldcup winnen vraag ik me af wie er dan nog praat over 'mooi voetbal'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |