abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:32:09 #1
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_39172943
Ook al verliest Oranje zondag tegen Portugal, Van Basten moet bondscoach blijven.

Ik ben er mee eens
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:34:59 #2
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_39173001
nee, we moeten hiddink terug, maar dat zal wel niet gaan

dan maar van basten, maar hoort dit niet in VBL?
ff wachten nog
  zaterdag 24 juni 2006 @ 11:37:14 #3
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_39173074
van Basten
Old Tyme Hardcore!
pi_39173086
WK 2006.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_39173097
Van basten moet altijd blijven
pi_39173198
van basten!
pi_39173333
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:37 schreef dolle_hond het volgende:
advocaat moet terug
Zodat we hem weer kunnen doodsverwensen wanneer hij weer een poging doet om wanneer nederland voor staat en niet meer kan verliezen, toch een wissel te maken waardoor we uiteindelijk wel verliezen, nee dank je
pi_39173431
ruud jacot
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:48:31 #10
30919 mitt
Michael Corleone
pi_39176055
richting WK ermee
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_39176124
niet mee eens. zou een wanprestatie zijn. En hij heeft nog geen enkele van zijn beloften waargemaakt. Bij verlies zondag optyfen dus.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39176237
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:50 schreef kollie het volgende:
niet mee eens. zou een wanprestatie zijn. En hij heeft nog geen enkele van zijn beloften waargemaakt. Bij verlies zondag optyfen dus.
En dan kunnen we voor 2008 wéér helemaal opnieuw beginnen, zeker. Nee dank je. Ik ben bepaald geen fan van Van Basten, maar ik ben van mening dat we voor continuïteit moeten gaan: blijven dus. Ook bij uitschakeling.
pi_39176263
Lekker laten zitten van Basten. Hij doet het heel goed tot zover
stupidity has become as common as common sense was before
pi_39176316
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:55 schreef Noorman het volgende:

[..]

En dan kunnen we voor 2008 wéér helemaal opnieuw beginnen, zeker. Nee dank je. Ik ben bepaald geen fan van Van Basten, maar ik ben van mening dat we voor continuïteit moeten gaan: blijven dus. Ook bij uitschakeling.
2 jaar terug bij de aanstelling van V Basten was het de bedoeling om het negatieve imago dat nav het EK was ontstaan weer op te poetsen. Nederland moest weer mooi, aanvallend voetbal gaan spelen.... en waar staan we nu?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39176322
Laten zitten en vooral laten sleutelen aan zijn tactiek. Als hij NL kan laten voetballen zijn we instant winners.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_39176339
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef Steeven het volgende:
Laten zitten en vooral laten sleutelen aan zijn tactiek. Als hij NL kan laten voetballen zijn we instant winners.
daar heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad...
Bobby Robson forever!
pi_39176347
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef kollie het volgende:

[..]

2 jaar terug bij de aanstelling van V Basten was het de bedoeling om het negatieve imago dat nav het EK was ontstaan weer op te poetsen. Nederland moest weer mooi, aanvallend voetbal gaan spelen.... en waar staan we nu?
Dat klopt, maar van de 24 wedstrijden heeft hij er maar 1 verloren. Ik denk niet dat je iemand nog over 'mooi voetbal' hoort praten als hij al de halve finale zou halen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_39176358
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:59 schreef kollie het volgende:

[..]

daar heeft ie 2 jaar de tijd voor gehad...
2 jaar is kort.
pi_39176390
HIj mag blijven van mij.

Met Boulah als assistent speler/coach.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_39176413
maar ja, we zien het morgen wel. als ie verliest is het wat mij betreft exit voor V Basten. Een 8e finale, da's Nederland onwaardig.... Als we aanwezig zijn op een WK/EK moeten we tenminste de kwartfinale halen.
Bobby Robson forever!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 14:03:29 #21
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_39176447
Ach hij mag nog wel ff blijven, het van Basten effect is nog niet uitgewerkt.
Maar ik vind dat ze wel moeten ophouden over het gezeik van mooi voetbal. Winnen daar draait 't om
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_39176520
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:58 schreef kollie het volgende:

[..]

Dat is misschien waar, maar hoe groot is de kans dat er na weer een wisseling van de wacht nu wél sprankelend spel komt? Het lijkt mij dat het dan gewoon wéér twee jaar lang aanmodderen wordt met laf, lam voetbal.

Met Van Basten bestaat er een kans dat hij vérder kan bouwen.
pi_39176592
Als wij straks de Wereldcup winnen vraag ik me af wie er dan nog praat over 'mooi voetbal'
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_39176602
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef Shreyas het volgende:
Als wij straks de Wereldcup winnen vraag ik me af wie er dan nog praat over 'mooi voetbal'
ik schiet spontaan in de lach
Bobby Robson forever!
pi_39176674
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef Shreyas het volgende:
precies, het zal me een worst zijn hoe we winnen, als we maar winnen... en zelfs als wij lelijk spelen is het nog beter te pruimen dan het spel van Italie, Duitsland of Frankrijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')