Of naar de AH sturen, zijn ze helemaal blut.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef Albert_Heijn het volgende:
als je ruzie hebt met een duitser zeg je
ze kunnen de uitschakeling krijgen![]()
Nounou dat is teveel voor een duitserquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:40 schreef pretvlek het volgende:
[..]
Of naar de AH sturen, zijn ze helemaal blut.![]()
kom op we moeten af van dat pessimistisch denken a la hugo borstquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef Molluck het volgende:
Dat kun je zeggen ja, maar ik denk dat Nederland zelf al is uitgeschakeld voordat ze de kans krijgen tegen Duitsland te spelen...
Vrij naar Kooten en de Bie in de rol van Ge en Arie Temmes.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:49 schreef Marsepein het volgende:
Do?
Wo ist der Bahnhof lag begraven in het volkstuintje overigens, maar goed alleen voor 30-ers en ouder die dit begrijpen.quote:'Wo ist der Bahnhof?'
Do ist der Bahnhof
En Ericr, Koot en Bie zijn bij mij wel degelijk bekend, maar ik snap nog steeds die hele ophef over der Bahnhof niet...ik kan nog steeds niet begrijpen dat die tot beste sketch van hun hele repertoire is gekozen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:45 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
dat pessimistischrealistisch denken a la hugo borst
Die is nu niet in de buurt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vraag maar aan je oma, die snapt hem wel.
Duitsers hebben veel fietsen gejat in de WO II en ze hebben meerdere stations gebombardeerd...quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef Silven het volgende:
[..]
Die is nu niet in de buurt.Ik weet wel wat de tekst betekent maar wat is er grappig aan? Hier nog zo eentje:
[afbeelding]
Danke schön fur die gute ausleg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Duitsers hebben veel fietsen gejat in de WO II en ze hebben meerdere stations gebombardeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |