open jij dan het bolletjestrui topicquote:Op maandag 19 juni 2006 10:07 schreef Remzz het volgende:
Ik vind eigenlijk de bolletjes belangrijker, maar ik vond Hushovd een goede winnaar, leuke renner
Ach, éen bergrit kan het klassement ook op zijn kop zetten, en dat kan de volgende dag dus ook.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
Er is elk jaar slechts een iemand die strijdt voor de bolletjestrui, en de laatste jaren is dat zeker niet de beste klimmer.
De groene trui wordt ook niet altijd door de beste sprinter gewonnen, maar het is wel vaak gebeurd dat we tot op de Champs-Elysées strijd kregen ervoor, dat maakt een verschil.
Daar heb je zeker gelijk aanquote:Op maandag 19 juni 2006 10:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
open jij dan het bolletjestrui topic
Mijn idee: Er is elk jaar meestal maar één iemand die strijdt voor de bolletjestrui, en de laatste jaren is dat zeker niet altijd de beste klimmer.
De groene trui wordt ook niet altijd door de beste sprinter gewonnen, maar het is wel vaak gebeurd dat we tot op de Champs-Elysées strijd kregen ervoor, dat maakt een verschil.
Hij kan het wel inderdaad, maar ik denk niet dat hij mee gaat doen in de massasprints. Deed 'ie vorig jaar ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:58 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik mis Valverde onder de favorieten. Die kan in alle ritten punten pakken.
hushovd toch ook zeker?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:55 schreef mbn het volgende:
Ik hoop vooral dat veel aanvalspogingen gaan slagen en dat de sprinters dus weinig kans krijgen op massaspurts. Ik ben benieuwd of Davitamon werkelijk niet gaat achtervolgen, zoals ze pas aankondigden, want McEwen kan in ieder geval wel een paar sprints van Boonen winnen. Overigens is volgens mij Boonen de enige die het groen echt als doel heeft dit jaar, dus bang voor veel concurrentie hoeft hij niet te zijn. Hoeft hij alleen nog bang te zijn voor valpartijen.
Als hij binnen zijn bereik komt, zal hij er ontgetwijfeld voor rijden. Maar het echt als doel noemen, terwijl je weet dat een betere sprinter ervoor gaat? Ik denk dat hij eerder zal zeggen dat hij voor etappewinst gaat en eventueel het geel in de eerste week.quote:
ik vind ook dat Boonen samen met McEwen de enige echte sprinters zijn die er recht op hebben, en niet de altijd nummer 3 wordende Hushovd en O'Grady.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef Leatherface het volgende:
Normaal gesproken moet Boonen hem dit jaar kunnen pakken, maar in 1 klap kan alles mislopen, zoals ScottTracy hier al zegt.
Dat samen met een heroïsche strijd tussen Basso en Ullrich zou wel eens een hele mooie tour op kunnen leverenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef Arcee het volgende:
Laat 't maar zo spannend worden als in 2003. Toen Cooke en McEwen schouder aan schouder over de Champs Elysées fietsten.
Hunter, Pineau, Chavanel, Calcagni....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Denk dat ik hier wel goed zit met mijn vraag voor de echte kenners! Voor de plaatselijke krant doe ik mee om een team samen te stellen wat bestaat uit 20 sprinters..
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, ik heb er maar 15 kunnen vinden met mijn niet echt spectaculaire kennis van de wielersport..
Misschien zouden jullie mij kunnen helpen, mijn team bestaat tot nu toe uit de volgende renners:
Stuart O'Grady
Allan Davis
Peter Wrolich
Oscar Freire
Robbie McEwen
Allessandro Ballan
Isaac Galvez
Tom Boonen
Julian Dean?
Thor Hushovd
Bernhard Eisel
Luca Paolini