OK. Ik vraag maar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef pfaf het volgende:
Met dit weer is het moeilijk snel beslissingen te nemen. We overleggen nog.![]()
Sorry
Is er ook nog een centraal topicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Ik vraag maar.
Denk dat het in de bergetappes trouwens alleen maar onoverzichtelijker gaat worden, met dan grotendeels dezelfde discussies in twee of drie topics.
En het centrale tourtopic lopt echt matig nu
Tour de France 2006 #6, we zijn onderwegquote:
Dat valt soms enorm tegen:quote:Op maandag 3 juli 2006 18:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem.
Ik vind vooral de OP weldegelijk meerwaarde hebben ( een makkelijk terug te vinden profiel en route ) om ook meteen even op Wombcat te reageren.
//forum.fok.nl/topic/879925/1/25#39515301quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:23 schreef killerbee22 het volgende:
gaat er vandoor?
We weten nu, dankzij je reacties in de 48 topicsquote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef Wombcat het volgende:
Zoals ik al eerder zei, met al die etappetopics, doe dan een TDF/forum. Of bundel het maar weer in een centraal topic
Ah, mooi. Is die in ieder geval overgekomenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:21 schreef mitt het volgende:
[..]
We weten nu, dankzij je reacties in de 48 topics, jou mening.
Maar we veranderen er niks meer aan.
Ah kijk die ben ik dus vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grote Leipheimer topic. ook.
En Het grote Pieter Weening-topic
Het grote Michael Boogerd - topic. tevens.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:14 schreef Remzz het volgende:
Misschien handig om een soort FAQ'tje te maken met waar je moet zijn voor de tour?
Etappes:
[Tour] Etappe 8: Saint-Méen-le-Grand - Lorient
[Tour] Etappe 10: De bergen in!!!
[Tour] Etappe 11: met aankomst bergop!
Het algemene tourtopic
Tour de France 2006 #6, we zijn onderweg
Andere algemene topic's
[tour] De groene trui
[Tour] De witte trui
[Tour] The Polka Dot Jersey: Alleen de naam is al prachtig.
[Tour] De Rabobank ploeg
[Tour] Tijdrit, gewicht en de bergen
[Tour] Waar is Engeland?
[tour] volgen op internet
[Tour] Ga jij nog kijken?
Prono topic's
FOK! Tourmanager 2006
[Tour] AD Rondemaster 2006 #5
Doe mee met de Herbert-Prono - Herbert Dijkstra #7
Wielerprono 2006 #10 - met twee leiders
Tourspel: welke 20 renners?
Fantopic's
Iban Mayo Diez, Baskische furie
Alejandro Valverde
Tom Boonen #2 - Nu nog groen in de Tour...
Erik Zabel fantopic
Het supersnelle Robbie McEwen topic
Bram Tankink fantopic
Het grote Thor Hushovd - topic
Jan Ullrich #3: Der Jan was goed bezig.
Ivan Basso, toekomstig Tour winnaar.
[Tour] Het heel erg kleine Cédric Coutouly topicje
Geen tour wel wielrennen
[Centraal] Recreatief wielrennen #2
Wielrennen 31: Boogerd makkelijk herkenbaar in de Tour
Zoiets ben trouwens vast nog wel iets vergeten
deze ook [Wielrennen] Doping #8: Ik ruik bloed!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grote Leipheimer topic. ook.
En Het grote Pieter Weening-topic
Het grote Michael Boogerd - topic. tevens.
Dat laatste mag je tzt veranderen in avondetappe eidelijk het is zo verquote:Op zondag 9 juli 2006 18:41 schreef Remzz het volgende:
Ah idd, ik wou ook nog een kopje doping maken vergeten dus
En deze twee ook nog
[Journalistiek] Maarten Ducrot - fantopic.
[Tour de France] Avondetappe helaas pas 10 juli
Waarom niet?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef Spooky4u het volgende:
ik mag vast niet zeggen dat het een zootje aan het worden is.
Dat is het ook, maar ik als ze bij elkaar staan kun je beter zien waar de discussie is. Nu zie je zo'n topic snel over het hoofd in de rest van de active topics.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:42 schreef pfaf het volgende:
Ach, tijdens de Tour zijn er in SPT nu eenmaal veel Tourtopics dat was de afgelopen jaren ook zo, het enige verschil zijn de trui-topics en dat er iedere dag een topic voor de etappe is, maar dat valt mijns inziens allemaal makkelijk te overzien...
Ik wil ook geen apart forum, dat lijkt me verschrikkelijk. Ik wil dat ze met die centraaltopic kringeltjes bij elkaar worden gezet.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:49 schreef pfaf het volgende:
Jamaar nogmaals, een TdF forum is niet ter sprake en dus niet ter discussie, daar kan ik ook niets aan doen.
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wil ook geen apart forum, dat lijkt me verschrikkelijk. Ik wil dat ze met die centraaltopic kringeltjes bij elkaar worden gezet.
Dan kan je wel meer topics centraal zetten eigenlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!
Mitt en ik hebben besloten in principe die dingen niet te gebruiken, maar dit zou wel zo'n uitzonderlijke situatie kunnen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan kan je wel meer topics centraal zetten eigenlijk
Volgens mij is dat pas 3 keer genoemd door een bepaald individu.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verhip! DIe dingen was ik zowaar helemaal vergeten. Helemaal geen slechte suggestie!
Dan zal ik de reacties van die individu wel bewust niet lezen?! ...quote:Op maandag 10 juli 2006 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas 3 keer genoemd door een bepaald individu.
Ik zie eerlijk gezegd het nut niet van die centrale topics, behalve als het om slowchats gaat ofzo. Zo'n ramp is het toch niet dat er nu meer wielren-topics zijn dan normaal. Over twee weken is het al weer over btwquote:Op maandag 10 juli 2006 10:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mitt en ik hebben besloten in principe die dingen niet te gebruiken, maar dit zou wel zo'n uitzonderlijke situatie kunnen zijn natuurlijk.
Dat is de discussie die een paar weken geleden op gang had moeten komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd het nut niet van die centrale topics, behalve als het om slowchats gaat ofzo. Zo'n ramp is het toch niet dat er nu meer wielren-topics zijn dan normaal. Over twee weken is het al weer over btw.
Jaa, hee.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan zal ik de reacties van die individu wel bewust niet lezen?! ...
Daar staat het ook al.quote:
Thanksquote:Op maandag 10 juli 2006 18:26 schreef pfaf het volgende:
[Tour de France] Avondetappe, we gaan beginnen! ?
ze proberen wel uit te dagen op deze manier. en ja dan ga ik niet mals zijn over hun schoothondje M.Squote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:31 schreef pfaf het volgende:
Nounou, zo erg is dat nu ook weer niet. Gewoon boven staan en de humor er van inzien. En lekker varen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |