quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:59 schreef Juan Zueco het volgende:
Potentieel drogeer-gevalletje.
J.
Die voornaam idd, fantastisch hoe dat op z'n Spaans wordt uitgesproken. Ik ben benieuwd wat hij morgen kan in San Sebastián. Ik zie hem zeker als potentiële Tourwinnaar over een aantal jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Prachtig, ook omdat het zo'n fijne naam is in Spaanse uitspraak.
Opvallend idd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
dé vraag is natuurlijk of hij gaat blijven presteren nadat hij kelme verliet , of dat hij in het rijtje grote kelme renners die na hun kelme periode er maar weinig meer van bakten van de laatste jaren gaat terechtkomen (Heras, Aitor Gonzalez, Sevilla, Botero, ... )
Heras heeft natuurlijk bij US Postal nog wel het nodige gepresteerd (als knecht van Armstrong in de tour, maar ook de Vuelta gewonnen).quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Een tourwinnaar is het volgens mij toch niet hoor, eerder iemand die alles heeft om de nieuwe Jalabert te worden , denk ik.
dé vraag is natuurlijk of hij gaat blijven presteren nadat hij kelme verliet , of dat hij in het rijtje grote kelme renners die na hun kelme periode er maar weinig meer van bakten van de laatste jaren gaat terechtkomen (Heras, Aitor Gonzalez, Sevilla, Botero, ... )
Valverde had krampen Mitt. Vandaar dat die eraf moest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:18 schreef mitt het volgende:
Jammer dat hij het niet kon op de OS, werd er gewoon vanaf gereden laatste kilometers..
komt wel goed
hopelijk en dan in de Tour. Hmm.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Supertalent. Gaat in de toekomst mooie duels uitvechten met Cunego.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |