quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:29 schreef placebeau het volgende:
Maak eerst een mooie openingspost!
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees op een aantal plaatsen iets over een licht hellende aankomst, in hoeverre is dit hellend?
Ja, idd. Daar staan er 3 of 4 vlak bij elkaar. Hopelijk krijgen we het nog wel in beeld in het begin van de live-uitzending.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:24 schreef ultra_ivo het volgende:
terug ontopic
ik ben beniweuwsd, naar de hellingen, 2 stuks vlak na de start, kan een leuk duel worden voor de bollen.
Casar is gisteren aangevallen door een dronken toeschouwer en op achterstand binnengekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.
Gaat niet gebeuren vandaag denk ik. Boonen zal de trui willen verdedigen en wil ook nog etappewinst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef XL het volgende:
Ik vind het tijd worden voor de jaarlijkse ontsnapping die voorop blijft, al vind ik dat altijd te snel. Rabobank wil misschien iets laten zien om aan Dekker op te dragen en omdat ze gister niets konden laten zien.
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, een echte monsterontsnapping
Denk 't ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.
Tenzij er een dag komt waarin het de hele dag staat te stortregenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |