quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:29 schreef placebeau het volgende:
Maak eerst een mooie openingspost!
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees op een aantal plaatsen iets over een licht hellende aankomst, in hoeverre is dit hellend?
Ja, idd. Daar staan er 3 of 4 vlak bij elkaar. Hopelijk krijgen we het nog wel in beeld in het begin van de live-uitzending.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:24 schreef ultra_ivo het volgende:
terug ontopic
ik ben beniweuwsd, naar de hellingen, 2 stuks vlak na de start, kan een leuk duel worden voor de bollen.
Casar is gisteren aangevallen door een dronken toeschouwer en op achterstand binnengekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.
Gaat niet gebeuren vandaag denk ik. Boonen zal de trui willen verdedigen en wil ook nog etappewinst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef XL het volgende:
Ik vind het tijd worden voor de jaarlijkse ontsnapping die voorop blijft, al vind ik dat altijd te snel. Rabobank wil misschien iets laten zien om aan Dekker op te dragen en omdat ze gister niets konden laten zien.
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, een echte monsterontsnapping
Denk 't ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.
Tenzij er een dag komt waarin het de hele dag staat te stortregenen![]()
Ja, als volwaardige B-sprinter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Ko_9 het volgende:
Ik zeg: Zabel
iedereen had hem al afgeschreven, en de eerste etappes laat ie zich toch opeens weer zien
Inderdaad. Dan kun je je massasprintgeld net zo goed op Freire zetten.quote:
Lijkt me meer iets voor McEwen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef Ericr het volgende:
Vandaag wel een aankomst met een redelijk scherpe bocht vlak voor de finish. Iets van 180 meter voor de meet. Bron, het Tourmagazine van Fiets. Dat moet een renner als Freire wel liggen.
Dat heb ik soms ook op warme zomerdagenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon soms niet waar ik moet kijken
Leuk inderdaad, bedankt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
mss een mooie link als hij werkt (vandaag pas ondekt)
http://www.srmdataserver.de/telemetry/
Live SRM feeds van sommige renners. Rogers/ekimov/...
misschien wel leuk om te bezichtigen
Leuk, maar ik vind het wel vreemd dat ze dat allemaal op internet zetten (of op TV uitzende). Stel je renner zit in de ontsnapping van de dag, de concurrerende pleogleiders krijgen die data te zien, en weten vrij precies hoe die renner er voor staat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
Het werkt niet. Volgens dat progje rijden Jens Voigt en Patrick Sinkewitz rond met een hartslag van -1 (ter vergelijking - Michael Rogers met 41 en Sebastian Lang met 101).quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
Als een heleboel anderen uitvallen of betrapt worden op snoepen uit de verkeerde potquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Boonen wint de Tour.
Ja, dat viel me net ook al opquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Het werkt niet. Volgens dat progje rijden Jens Voigt en Patrick Sinkewitz rond met een hartslag van -1 (ter vergelijking - Michael Rogers met 41 en Sebastian Lang met 101).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |