quote:Op maandag 3 juli 2006 21:17 schreef Fatality het volgende:
Wilfried Cretskens
Het is de bedoeling dat hij in de eerste week meegaat in een ontsnappingquote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Grobbel het volgende:
En, heeft hij zijn ambities voor deze ronde al uitgesproken?
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:20 schreef Forza- het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Masterhelper van Boonen man. Je kijkt niet veel wielrennen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is zonder meer een pré. Een hele grote pré zelfsquote:Op maandag 3 juli 2006 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is trouwens gekant tegen het bekende "oortje", hij vindt dat de renners zelf maar tactisch doorzicht moeten hebben.
Armstrong is groot geworden door het oortje. Zonder dat gedoe had hij waarschijnlijk wel één van zijn 7 tours verloren omdat Bruyneel zijn handje niet vasthield.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is zonder meer een pré. Een hele grote pré zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al dat geklets met die ploegleiders altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, er zijn renners zoals Vansevenant die bewust tijd verliezen in functie van de rode lantaarn, dat doet Cédric niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:34 schreef pfaf het volgende:
Zit de rode lantaarn en nog in voor dit jaar?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop