Wat goed dat je een onderscheid maakt tussen outdoor en indoor BBQ!quote:
Ja, je weet nooit dat er een slimmerik komt die zegt dat ie in de winter ook bbq't, maar dan indoor.quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef XL het volgende:
[..]
Wat goed dat je een onderscheid maakt tussen outdoor en indoor BBQ!
Ik had ook al een post in WOW inderdaad!quote:Op maandag 24 april 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit dat er een slimmerik komt die zegt dat ie in de winter ook bbq't, maar dan indoor.
Ehm, "bewerk"?quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef maril het volgende:
Ik heb een probleem zirt net op Wikip...? te kijken over Mart Smeets word ik geciteerd op FOK, ben daar niet zo kapot van![]()
t was de opmerking over dat Frank Snoeks zei opgewonden te raken van Cindy klassen,
waarop ik zei, dat Frank snoeks een Smeetsje wil met Cindy.
vervolgen moet ik dat aan Mirri uitleggen wat een Smeetsje is![]()
Vervolgens zitten Mirri en moi het over SM te hebben die hele pag. staat erop.
ik heb daar niet zoveel zin in wat kan ik daar tegen doen
ik heb een stukje gekopieerd het is de 2e [2]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mart_Smeets
vind die Wikipeda trouwens niet echt nutraal
We gaan in ieder geval normaal typenquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
tttrrraaaggg gggaaaaaannn wwweee ppprrraaattteeennn
Thank you, wist niet dat iedereen dat kon, hoewel als j e dat gezwets daar soms leestquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef maril het volgende:
[..]
Thank you, wist niet dat iedereen dat kon, hoewel als j e dat gezwets daar soms leest
maar goed ik heb het verwijderd.
Misschien nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op speciaal verzoek he
nu doen we vast weer drie weken over een topic
Ten tijde van de sportkantine duurde het nog maanden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op speciaal verzoek he
nu doen we vast weer drie weken over een topic
Moe-ha-ha-ha!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zorgen ervoor dat hun plannetje () in de soep loopt
Maar de lente is wel de eerste stap naar een nieuwe winter!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:39 schreef XL het volgende:
Mensen, ik leg me erbij neer. Het is lente.
Eigenlijk wilde ik dit weekend nog even naar Oostenrijk rijden om afscheid te nemen van de sneeuw en de winter alvorens ik me over zou geven. Helaas, het ziet er naar uit dat ik geen reisgezelschap heb en dan blaas ik het maar af. Dat de lente maar snel voorbij mag zijn, ik kan niet wachten op een nieuwe winter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar de lente is wel de eerste stap naar een nieuwe winter!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:58 schreef Spooky4u het volgende:
Das mooi, want een nieuwe winter is ook weer een stap naar een nieuwe zomer
Ik begin hier op de vrouwenuniversiteit in het zuiden des lands in te zien wat er behalve Rock Werchter ook alweer leuk was aan de zomer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef pfaf het volgende:
Waaaarmmm, pff van mij mag het ook wel weer winter worden...
Goed he, ik word er ook altijd bronstig van. Grrrrrquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik begin hier op de vrouwenuniversiteit in het zuiden des lands in te zien wat er behalve Rock Werchter ook alweer leuk was aan de zomer.
2008 Peking dan? OZS zijn wel aardigquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef XL het volgende:
Ik hoop dat het snel lente 2008 is! Dan is het ook weer sneller winter 2008! [afbeelding]
Ik zal vast verklappen dat we het 2010 Vancouver-grapje niet meer hoeven te maken schaatscrew, dat zou wel een heel suf inkoppertje zijn
Volgens mij is kort in Leuven nog net even mooier dan kort hier.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:18 schreef placebeau het volgende:
In Leuven is het ook kort weer.
zekers, ik heb er al zin in. Hoewel.. OWS zijn toch leukerquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
2008 Peking dan? OZS zijn wel aardig![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zekers, ik heb er al zin in. Hoewel.. OWS zijn toch leuker
Kort weer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:18 schreef placebeau het volgende:
In Leuven is het ook kort weer.
Ik vermoed dat kort weer op een grote kwantiteit van korte rokjes slaat pfap.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kort weer?![]()
Net nog weer de Pfaffs gekeken, daar versta ik ook geen woord van.
daar welquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kort weer op een grote kwantiteit van korte rokjes slaat pfap.
Sommige vrouwschappen moeten eerst even in een spiegel kijken voordat ze over straat gaan in korte rokjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kort weer op een grote kwantiteit van korte rokjes slaat pfap.
Rokjesdagquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sommige vrouwschappen moeten eerst even in een spiegel kijken voordat ze over straat gaan in korte rokjes
Mia Audina al badmintonnend in een regenpak is jouw ultieme fantasie?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
Regenpakken, van dat rubber word ik toch zo bronstig! Grrrrrr![]()
Ja, nu plakt m'n toetsenbord!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mia Audina al badmintonnend in een regenpak is jouw ultieme fantasie?
Zo gaat dat in de achterhoek.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
pfaf zit altijd zonder broek achter de pc?
Face it, pfap.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Godsgruwelijketeringdegodentyfuseikelklootzakdelulletjerozenwater!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef XL het volgende:
[..]
Face it, pfap.
Alles boven de rivieren en achter de zuiderzee is de achterhoek.
Istie stuk dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef mitt het volgende:
Wordt tijd dat mn internet gemaakt word zie ik
Ik zie een stukje Achterhoeks dialect in je zinsopbouw.quote:
Wat zei je:quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of ik aan het studeren ben
Whehe!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Wat zei je:
"Zou je ook eens moeten doen?"
Nee. Ze gaf er zelfs nog 4 voor mijn huisgenoten. Tuurlijk geef ik die straks doorquote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Wat zei je:
"Zou je ook eens moeten doen?"
Dat zijn de momenten dat ik 15 huisgenoten heb.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf er zelfs nog 4 voor mijn huisgenoten. Tuurlijk geef ik die straks door![]()
Zo dom was ze ook weer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik 15 huisgenoten heb.
Het is wel altijd verschrikkelijk amusant om aan zo'n griet te laten denken dat je haar promotie-baantje interpreteert als haar fulltime broodwinning en dan opmerkingen gaan maken waaruit blijkt dat je haar dom inschat.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo dom was ze ook weer niet.
"Aaah bedankt Red-Bull-meisje! Maar de rest van m'n verzorgingstehuis zou ook wel een oppepper kunnen gebruiken. Dus als U zo vriendelijk wilt zijn om die 3 trays daar achter in die rode Golf te zetten * werpt sleutels naar RBM *quote:
Rijdt BS een golfquote:Op woensdag 26 april 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
achter in die rode Golf te zetten
Goede genade,quote:Op woensdag 26 april 2006 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neen
Ik moet mijn rijbewijs zelfs nog halen
Ik dacht dat jij al lang 18 was!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neen
Ik moet mijn rijbewijs zelfs nog halen
Nee, dit was het weer voor vandaag.quote:
Aah, je gaat weer wireless.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:54 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, dit was het weer voor vandaag.
Op zich wel handig hoor, doe je soms nog wat nuttigs met je dag.
Ik heb het gevoel dat dit een inside-grap is waar ik niet inside genoeg voor benquote:
Wij hebben zo'n lol achter de schermen joh! Lachen! Niet normaal wat een pret!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit een inside-grap is waar ik niet inside genoeg voor ben
Een dolle boel dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n lol achter de schermen joh! Lachen! Niet normaal wat een pret!
Oja joh! Dat lijkt me ook wel of niet dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja zeker nu Mitt problemen heeft met z'n internet! lachen joh, met jezelf slowchatten!
Het gaat ook makkelijker dan nu, met al dat omloggen...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja joh! Dat lijkt me ook wel of niet dan?
Ja, zoals jij en mitt achter de schermen grapjes maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja zeker nu Mitt problemen heeft met z'n internet! lachen joh, met jezelf slowchatten!
Ik lach vaak hardop om mezelf, ben dan ook hilarisch grappig!quote:
Dat heb ik ook!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:17 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lach vaak hardop om mezelf, ben dan ook hilarisch grappig!
Het is logisch dat jij hard om mij moeten lachen, BS.quote:
Misschien moet je proberen mijn posts hardop voor te lezen, dan snap je hem misschien beter!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat lachen bedoel je, echt grappig vind ik je niet...
Zo! Je hebt hem goed stil gekregen BS. Well Done.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen mijn posts hardop voor te lezen, dan snap je hem misschien beter!
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef XL het volgende:
[..]
Zo! Je hebt hem goed stil gekregen BS. Well Done.
Nu zit hij vast weer met zichzelf in de crewfora te chatten.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:42 schreef Brahimov het volgende:
Barca - Arsenal. Bergkamp, Van Persie, Van Bommel, Van Bronkhorst, Rijkaard, Ten Cate. We rule!
O ja, ook nogHenry
vs Ronaldinho
JA godverdo,,mme hadden we eindelijk alleenm heerschappijquote:
Hoi Vomquote:Op donderdag 27 april 2006 02:34 schreef Vom het volgende:
[..]
JA godverdo,,mme hadden we eindelijk alleenm heerschappij![]()
Hoi BS, ik ben ook zat.Net was ik in de stad, maar we mochten nergens meer binnenquote:Op donderdag 27 april 2006 02:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
XLLLLLLLLLLLLLLL
IOlo ben door Vom uit zijn huis gekickedquote:Op donderdag 27 april 2006 02:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hoi BS, ik ben ook zat.Net was ik in de stad, maar we mochten nergens meer binnen [afbeelding]
Oh wacht, dan ga ik even een berichtje ediitten.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
IOlo ben door Vom uit zijn huis gekicked
Doe dat!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:43 schreef XL het volgende:
[..]
Oh wacht, dan ga ik even een berichtje ediitten.
quote:
Klaar!quote:
Ik twijffelquote:Op donderdag 27 april 2006 02:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind XL oprecht gaaf.
Onderweg naar huis liep de ketting van mijn fiets.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed zo!
Whehehehehequote:
Bingo !quote:Op donderdag 27 april 2006 02:47 schreef XL het volgende:
Ik voel me net een schaatser [img]http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/c/13.gif[//img]
Ik had ook net een koffie in Hoolsquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:49 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had ook net een koffie in Hoolsgepost!
Ik zag hem nu pas!quote:
maar als ik mijn fiets daar nog langer laat liggen wordt de kans groter dat ik hem nooit meer terugziequote:Op donderdag 27 april 2006 02:56 schreef XL het volgende:
Dat moge duidelijk zijn.
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zxou zonde zijn!
Ga maar snel terug!
discriminaatquote:
Zal ik anders het black-streak grapje gewoon uitleggen?quote:Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
Omdat het uit EIL komt mag je hier ijlen?
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef XL het volgende:
[..]
Zal ik anders het black-streak grapje gewoon uitleggen?
Idd.quote:
Ik wilde hem net gaan bijwerken, maar het kan niet meer. Ik kan niet meer zien wie er destijds blauw waren.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef mitt het volgende:
Wanneer komt de nieuwe tussenstand XL?
Tot wanneer Remzz blauw was is eigenlijk de relevante vraag.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gaan bijwerken, maar het kan niet meer. Ik kan niet meer zien wie er destijds blauw waren.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef XL het volgende:
Vroeger toen het hier nog echt verlaten was en popolon, placebeau en ik de enige postende users waren stikte het hier van de blauwe. mitt, pfaf, zjroentje, rubbereend, remzz, saintofkillers weet ik veel wie allemaal. Dus de zwarte users sneeuwde een beetje onder, nu ben ik niet vies van een beetje sneeuw, integendeel. Popolon postte wel ooit na een lange serie blauwe posts (opeenvolgende posts door mods) de legendarische worden "End of blue streak". Daar heb ik toen een spelletje van gemaakt. Je kreeg punten voor het beeindigen van een blue streak en hoe langer de streak hoe meer punten. Hilarisch, nietwaar?
je gaat ons toch niet vertellen dat je de historische delen niet hebt teruggelezenquote:
Dat was voor mij een verplichting. Anders was ik helemaal doodgeknuppeld!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:04 schreef mitt het volgende:
[..]
je gaat ons toch niet vertellen dat je de historische delen niet hebt teruggelezen
Barbeque. It's all about the meat.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was voor mij een verplichting. Anders was ik helemaal doodgeknuppeld!
Ronaldinho zelf misschien.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
Even een vraag, weet iemand misschien of voetballer Ronaldinho een tatoeage in zijn nek heeft?
Volgens mij is dat Beckham.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
Even een vraag, weet iemand misschien of voetballer Ronaldinho een tatoeage in zijn nek heeft?
Die van manchester united of die van barcelona?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
Ah, daar heb je weer zo'n nerd met meer dan 20 posts per dag.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:25 schreef Mirri het volgende:
Ok, ik zal mijn vraag wat duidelijker formuleren. Heeft Ronaldinho Gaucho, de best betaalde voetballer, die speelt momenteel bij FC Barcelona, een tatoeage in zijn nek?
Ik geloof het niet, maar op deze foto wel, maar ik heb het volgens mij nooit gezien.
[afbeelding]
Ik weet het dus niet meer..![]()
Jullie misschien?
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik weet wel dat Beckham er één of meerdere heeft, helpt dat ook?
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Serieus: nee, heeft hij niet. GIsteren althans nog niet...
SSsssstt.quote:
Voor 5 miljoen per jaar zou dat best kunnen.quote:Dat teken in zijn nek op die foto hierboven is van Nike, zal wel iets tijdelijks zijn.![]()
Verdient ie zoveel joh?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
SSsssstt.
[..]
Voor 5 miljoen per jaar zou dat best kunnen.
Gokje.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Verdient ie zoveel joh?![]()
Hij ziet er wel lief uit trouwens, met zo'n guitige lach op het veld rondrennen. En hij maakt geen/weinig overtredingen.
Hij behoort tot mijn favoriete voetballers.![]()
23 miljoenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gokje.Hij verdient 23 miljoen per jaar, en volgens mij was 10 miljoen daarvan uit sponsoring.
Hahaha! Nee hoor, dat was grapje doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Is het waar dat je alleen voetbal en curling leuk vindt?
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hahaha! Nee hoor, dat was grapje doen.
Ik vind bijna elke sport leuk.![]()
Doe mee met de schaatsprono!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een paar weekendjes per jaar, dan is het genoeg geweest en is de spanning er wel af.![]()
Naaah, ik doe niet mee aan prono's en voorspelling etc. Allen de serie A toto, maar daar ga ik ook mee stoppen.quote:
Ik heb spierpijn.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn.![]()
Ik had dinsdag de coopertest gelopen.Op een 400 m baan dus dat was wel erg tof natuurlijk. Ik zat me helemaal in te leven in Cindy terwijl zij schaatsend over de baan zwiert.
![]()
Bij mij verliep het minder zwierend, ik nam me voor om de eerste 2 rondjes zonder te wandelen te halen. Daarna 300 meter strompelen. Uiteindelijk haalde ik 1800 meter in 12 minuten. Goed voor een 6.
Ik had beter gekund, maar ik had mijn dag niet.![]()
Niet dat ik zo sportief ben hoor.![]()
Jij ziet Cindy ook overal hequote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn.![]()
Ik had dinsdag de coopertest gelopen.Op een 400 m baan dus dat was wel erg tof natuurlijk. Ik zat me helemaal in te leven in Cindy terwijl zij schaatsend over de baan zwiert.
![]()
Bij mij verliep het minder zwierend, ik nam me voor om de eerste 2 rondjes zonder te wandelen te halen. Daarna 300 meter strompelen. Uiteindelijk haalde ik 1800 meter in 12 minuten. Goed voor een 6.
Oei, en 2 uur tevoren aanwezig zijn? Da's ernstig vroegquote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jij ziet Cindy ook overal he
vandaag mijn vliegtijden doorgekregen, we vliegen om 5.05 heen
het wordt een nachtje schipholquote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oei, en 2 uur tevoren aanwezig zijn? Da's ernstig vroeg
Quintel Woods draagt de handdoeken? En voor niets?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef popolon het volgende:
Ook grappig, dit is de payroll van de New York Knicks, een van de slechtste teams van de NBA.
http://www.hoopshype.com/salaries/new_york.htm
Twee keer niet ideaal, nee. Maar toch: veel plezier!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het wordt een nachtje schiphol
leuk begin van de vakantie
alleen de terugvlucht is om 08.00, da's wel wat minder...
Nee, maar we gaan in Rome wel alleen maar door de stad lopen, kerk in, kerk uit. En uitgaan, ho maar.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is toch geen voettocht naar Rome?
![]()
Zeker mooiquote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is Rome mooi?![]()
Ik ga er over 1.5 week heen.![]()
Rome is prachtig, demooiste Europese grootstad. Ben er al erg vaak geweest. Zeker 's avonds.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is Rome mooi?![]()
Ik ga er over 1.5 week heen.![]()
We gaan ook 3 dagen naar Florence! Snellejelle heeft me trouwens geleerd dat Firenze hetzelfde is als Florence, vorige week.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zeker mooi. Ga je met school, zoals ik ooit, dan zul je heel wat kerken en monumenten zien (Forum Romanum, Colosseum, Sint Pieter, Santa Maria zus en zo, maar gewoon door de stad lopen is al erg mooi. Beetje druk misschien, maar leuk.
Meest verrassende kerk: San Ignazio, met fenomenaal mooi perspectiefplafond
Florence/ Firenze is trouwens ook![]()
Hij staat in Florence. Zonder vijgeblad, zie ik netquote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Mirri het volgende:
In Florence staat ook David van Michelangelo, ik dacht altijd dat die in Rome stond.![]()
Ik moet nodig even het één en ander, gaan lezen over Rome en Florence en de Renaissance en al die Italiaantjes met al hun schilderijen en gebouwen...
gezelligquote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan in Rome wel alleen maar door de stad lopen, kerk in, kerk uit. En uitgaan, ho maar.
Dan moet ik met Snellejelle mee!![]()
Piazza del Campo is het centrale plein van Siena en is imho het mooiste plein ter wereld. 2x per jaar wordt op het PdC de beroemde Palio gehouden, een race om het plein met ongezadelde paarden, bereden door rijders die elk een wijk van Siena vertegenwoordigen. De wijk wiens paard het eerst over de finish komt - met of zonder ruiter- wintt. Daarna kan het fijn de andere wijken uitjouwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ligt dat in Sienna? We gaan namelijk ook langs Sienna.
Florence-Sienna-Rome-Zoetermeer![]()
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij staat in Florence. Zonder vijgeblad, zie ik net![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gezellig
ik heb die vriend al gemeeld dat ik een veel leukere reispartner heb gevonden
Hij staat buiten voor de deurquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welke witte paraplu?
Is dat ook een bijzonder standbeeld in Florence?
illegale kopiesquote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij staat buiten voor de deur![]()
[afbeelding]
Ehm, neen, maar je zult veel groepen zien begeleid door gidsen met iets dat opvalt, bijvoorbeeld een felgekleurde parapluquote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welke witte paraplu?
Is dat ook een bijzonder standbeeld in Florence?
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ehm, neen, maar je zult veel groepen zien begeleid door gidsen met iets dat opvalt, bijvoorbeeld een felgekleurde paraplu
Oh leuk!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een gids heeft vaak in ingeklapte plu die hij/zij boven haar hoofd houdt en die jullie moeten volgen
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.quote:
ik ga gene paraplu's volgen denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 20:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh leuk!![]()
Ga jij ook paraplu's volgen in Salou?
Of parasolletjes?![]()
Barcelonaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga gene paraplu's volgen denk ik
we maken wel excursies op eigen gelegenheid naar bijv. Barcelona en Montserrat
En toen hebben ze het woord parasol uitgevonden.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.![]()
Barcelona!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga gene paraplu's volgen denk ik
we maken wel excursies op eigen gelegenheid naar bijv. Barcelona en Montserrat
35°C in Romequote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.![]()
na gisteren twijfel ik of ik nog wel naar Camp Nou wil...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Barcelona!Ronaldinho
![]()
![]()
D'r gaan ook mensen van mijn school naar Barcelona, misschien kom je ze nog wel ergens tegen.![]()
Ja, maar om een parasol door Rome te gaan sjouwen vind ik nog achterlijker dan een paraplu..quote:Op donderdag 27 april 2006 21:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
En toen hebben ze het woord parasol uitgevonden.
Ik was ooit in Barcelona op de avond dat Barca de Coppa del Rei won. In no time waren de Ramblas toen één kolkende mensenmassa. Indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
na gisteren twijfel ik of ik nog wel naar Camp Nou wil...
ik heb er zo'n zin in
punt.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar om een parasol door Rome te gaan sjouwen vind ik nog achterlijker dan een paraplu..![]()
Klopt, jongens mogen geen korte broek aan en meisjes geen korte rokjes en onbedekte schouders. Niet dat ik dat van plan was hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
punt.
vergeet ook niet dat je een lange broek moet aandoen, want de security aan de sint-pietersbasiliek is nogal stevig.
Is toch best netjes ?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn.![]()
![]()
Ik denk dat het daar moeten isquote:Op donderdag 27 april 2006 21:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Klopt, jongens mogen geen korte broek aan en meisjes geen korte rokjes en onbedekte schouders. Niet dat ik dat van plan was hoor.![]()
In Salou gelden vast andere regels! Gelukkig maar voor Snellejelle.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is toch best netjes ?
Het gemiddelde meisje bij mij in de klas haalde de 1800 meter bij lange na niet.
Altijd leuk een salarisverhogingquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef snellejelle het volgende:
trouwens, vandaag leuk gesprek gehad op 't werk, flinke salarisverhoging komt eraan
ik mag daar wel over klagen en heb dat dan ook gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Altijd leuk een salarisverhoging
Zal zelf weer tot het einde van het jaar moeten wachten voor een verhoging, maar ik mag niet klagen met wat ik nu krijg.
Wow, daar schiet je veel mee op.quote:
Ik hoop op een nieuwe functie én salarisverhoging, maandag weet ik meer...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef snellejelle het volgende:
trouwens, vandaag leuk gesprek gehad op 't werk, flinke salarisverhoging komt eraan
Thnxquote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwe functie én salarisverhoging, maandag weet ik meer...
maar proficiat
er zal vast niks mis mee zijn maar ik hoef hem niet van te dicht bij te aanschouwen, alleen als je het lief vraagtquote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Thnx
en wat is er mis met mijn kont![]()
wat voor een werk doe je trouwens?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
er zal vast niks mis mee zijn maar ik hoef hem niet van te dicht bij te aanschouwen, alleen als je het lief vraagt
administratief, klantenservice. jij?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je trouwens?
Nee brutoquote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wow, daar schiet je veel mee op.
Ik neem aan dat het netto is ?
Ik verdien zat maar ik krijg niet genoegquote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Mirri het volgende:
Ja, leuk hoor. Gaan we het ineens over salarisverhoging hebben.![]()
Ik verdien trouwens 3.81![]()
Krijg verhoging in juli, als ik 17 ben.![]()
Ach, wat is geld nou helemaal?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verdien zat maar ik krijg niet genoeg
ik werk bij een touroperator, van alles met vakanties dusquote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
administratief, klantenservice. jij?
Ik heb trouwens een fotoboek mensen, dus voor wie wil weten hoe mijn hoofd eruit ziet
foto's zijn wel belabberd van kwaliteit...![]()
done!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
in je fotoboek, bij instellingen wijzigen, de eennaonderste aanklikken
verrekte handig om te hebben.quote:
wat doe jij eigenlijk Bruce?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
verrekte handig om te hebben.
Maar zeker niet zaligmakend
Ik werk in een kas met bruidsbloemen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk Bruce?
samen met arcee bij het CBS?
en wat doet de rest
Werk al een aardig aantal jaartjes in de ICT.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk Bruce?
samen met arcee bij het CBS?
Een vriend van mij werkt bij Capgemini, da's zeker net zoiets?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Werk al een aardig aantal jaartjes in de ICT.
Werk varieert van softwareontwikkeling, tot databasedesign, software architectuur, functioneel design maken, projectleiding (Prince II)
nee, nog niet opgevallen, daar kun je best es iets mee gaan doenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
En op de een of andere manier heb ik iets met cijfertjes, databases en statistieken.
Maar dat was waarschijnlijk nog niet opgevallen.
Keesquote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Remzz het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen
Ik werk bij een electronicabedrijf dat teruggebrachte Aldi meuk opkoopt(DVD spelers/brander, videorecorders tv's enzo), uitpakt, test, repareerd en weer inpakt.
En nu ben ik aangenomen voor de kut klusjes
Ik maak de dozen schoon(vrij van stickers) met een fohn, ik vouw nieuwe dozen en sorteer(serieus) pallets
Klinkt toch leuker dan mijn kas.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Remzz het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen
Ik werk bij een electronicabedrijf dat teruggebrachte Aldi meuk opkoopt(DVD spelers/brander, videorecorders tv's enzo), uitpakt, test, repareerd en weer inpakt.
En nu ben ik aangenomen voor de kut klusjes
Ik maak de dozen schoon(vrij van stickers) met een fohn, ik vouw nieuwe dozen en sorteer(serieus) pallets
Nee, nee gelukkig niet he.... gewoon op zaterdag en daar mag het wat mij betreft bij blijven...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Kees
nou ja, je bent nog jong!
als je 25 was en nog steeds dit werk deed was het ernstiger
is bijbaan of fulltime baan?
Zeker leuk en ook best wel vaak afwisselend werk.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, nog niet opgevallen, daar kun je best es iets mee gaan doen
leuk afwisselend werk lijkt me
Ja het klinkt hier op Fok! echt onwerkelijk maar ik doe het echtquote:
Hoiquote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef MiLalaa het volgende:
goeienavond mensen.
Ik werk deze week voor het eerst bij de bank en ben het turen naar een beeldscherm al best wel zatMorgen nog maar een half dagje gelukkig.
Maar van het geld kan ik iig wel een nieuwe bikini kopen![]()
Absoluut niet, het zijn echt pokkenklusjes. Scheuten breken in de broei, daar worden je handen zo kleverig van, het lijkt wel op sprmquote:
ik zit nu ook nog elke dag 8 uur op kantoor maar 't is de bedoeling dat ik straks ook af en toe naar Frankrijk (!) gaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zeker leuk en ook best wel vaak afwisselend werk.
Grootste nadeel is dat je elke dag zoveel uur op kantoor zit.
het is tijdelijk, waarschijnlijk een maand of 2. Je kan het ook amper vast doen, want dan word je volgens mij psycho van de gegevens.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi
Is het nou een vaste baan of tijdelijk tot het eind van de zomer en dan verder met studeren.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef MiLalaa het volgende:
goeienavond mensen.
Ik werk deze week voor het eerst bij de bank en ben het turen naar een beeldscherm al best wel zatMorgen nog maar een half dagje gelukkig.
Maar van het geld kan ik iig wel een nieuwe bikini kopen![]()
dat is nog eens leuk werk dan!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
ik zit nu ook nog elke dag 8 uur op kantoor maar 't is de bedoeling dat ik straks ook af en toe naar Frankrijk (!) ga
Had bijna het geluk dat ik voor een paar weken naar Singapore en Hong Kong mocht voor mijn werk, is helaas niet doorgegaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zit nu ook nog elke dag 8 uur op kantoor maar 't is de bedoeling dat ik straks ook af en toe naar Frankrijk (!) ga
* meldtquote:Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef TheVulture het volgende:
he waar is iedereen... zit ik hier nou nog in mijn uppie
Nee hoor, ik ben er ook nog.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef TheVulture het volgende:
he waar is iedereen... zit ik hier nou nog in mijn uppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |