Mia Audina al badmintonnend in een regenpak is jouw ultieme fantasie?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:55 schreef pfaf het volgende:
Regenpakken, van dat rubber word ik toch zo bronstig! Grrrrrr![]()
Ja, nu plakt m'n toetsenbord!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mia Audina al badmintonnend in een regenpak is jouw ultieme fantasie?
Zo gaat dat in de achterhoek.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef Spooky4u het volgende:
pfaf zit altijd zonder broek achter de pc?
Face it, pfap.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Godsgruwelijketeringdegodentyfuseikelklootzakdelulletjerozenwater!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef XL het volgende:
[..]
Face it, pfap.
Alles boven de rivieren en achter de zuiderzee is de achterhoek.
Istie stuk dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef mitt het volgende:
Wordt tijd dat mn internet gemaakt word zie ik
Ik zie een stukje Achterhoeks dialect in je zinsopbouw.quote:
Wat zei je:quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of ik aan het studeren ben
Whehe!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Wat zei je:
"Zou je ook eens moeten doen?"
Nee. Ze gaf er zelfs nog 4 voor mijn huisgenoten. Tuurlijk geef ik die straks doorquote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef XL het volgende:
[..]
Wat zei je:
"Zou je ook eens moeten doen?"
Dat zijn de momenten dat ik 15 huisgenoten heb.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf er zelfs nog 4 voor mijn huisgenoten. Tuurlijk geef ik die straks door![]()
Zo dom was ze ook weer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:36 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn de momenten dat ik 15 huisgenoten heb.
Het is wel altijd verschrikkelijk amusant om aan zo'n griet te laten denken dat je haar promotie-baantje interpreteert als haar fulltime broodwinning en dan opmerkingen gaan maken waaruit blijkt dat je haar dom inschat.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo dom was ze ook weer niet.
"Aaah bedankt Red-Bull-meisje! Maar de rest van m'n verzorgingstehuis zou ook wel een oppepper kunnen gebruiken. Dus als U zo vriendelijk wilt zijn om die 3 trays daar achter in die rode Golf te zetten * werpt sleutels naar RBM *quote:
Rijdt BS een golfquote:Op woensdag 26 april 2006 14:44 schreef pfaf het volgende:
achter in die rode Golf te zetten
Goede genade,quote:Op woensdag 26 april 2006 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neen
Ik moet mijn rijbewijs zelfs nog halen
Ik dacht dat jij al lang 18 was!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neen
Ik moet mijn rijbewijs zelfs nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |