discriminaatquote:
Zal ik anders het black-streak grapje gewoon uitleggen?quote:Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef Spooky4u het volgende:
Omdat het uit EIL komt mag je hier ijlen?
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef XL het volgende:
[..]
Zal ik anders het black-streak grapje gewoon uitleggen?
Idd.quote:
Ik wilde hem net gaan bijwerken, maar het kan niet meer. Ik kan niet meer zien wie er destijds blauw waren.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef mitt het volgende:
Wanneer komt de nieuwe tussenstand XL?
Tot wanneer Remzz blauw was is eigenlijk de relevante vraag.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik wilde hem net gaan bijwerken, maar het kan niet meer. Ik kan niet meer zien wie er destijds blauw waren.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef XL het volgende:
Vroeger toen het hier nog echt verlaten was en popolon, placebeau en ik de enige postende users waren stikte het hier van de blauwe. mitt, pfaf, zjroentje, rubbereend, remzz, saintofkillers weet ik veel wie allemaal. Dus de zwarte users sneeuwde een beetje onder, nu ben ik niet vies van een beetje sneeuw, integendeel. Popolon postte wel ooit na een lange serie blauwe posts (opeenvolgende posts door mods) de legendarische worden "End of blue streak". Daar heb ik toen een spelletje van gemaakt. Je kreeg punten voor het beeindigen van een blue streak en hoe langer de streak hoe meer punten. Hilarisch, nietwaar?
je gaat ons toch niet vertellen dat je de historische delen niet hebt teruggelezenquote:
Dat was voor mij een verplichting. Anders was ik helemaal doodgeknuppeld!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:04 schreef mitt het volgende:
[..]
je gaat ons toch niet vertellen dat je de historische delen niet hebt teruggelezen
Barbeque. It's all about the meat.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was voor mij een verplichting. Anders was ik helemaal doodgeknuppeld!
Ronaldinho zelf misschien.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
Even een vraag, weet iemand misschien of voetballer Ronaldinho een tatoeage in zijn nek heeft?
Volgens mij is dat Beckham.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
Even een vraag, weet iemand misschien of voetballer Ronaldinho een tatoeage in zijn nek heeft?
Die van manchester united of die van barcelona?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Mirri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |