Wat goed dat je een onderscheid maakt tussen outdoor en indoor BBQ!quote:
Ja, je weet nooit dat er een slimmerik komt die zegt dat ie in de winter ook bbq't, maar dan indoor.quote:Op maandag 24 april 2006 17:03 schreef XL het volgende:
[..]
Wat goed dat je een onderscheid maakt tussen outdoor en indoor BBQ!
Ik had ook al een post in WOW inderdaad!quote:Op maandag 24 april 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit dat er een slimmerik komt die zegt dat ie in de winter ook bbq't, maar dan indoor.
Ehm, "bewerk"?quote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef maril het volgende:
Ik heb een probleem zirt net op Wikip...? te kijken over Mart Smeets word ik geciteerd op FOK, ben daar niet zo kapot van![]()
t was de opmerking over dat Frank Snoeks zei opgewonden te raken van Cindy klassen,
waarop ik zei, dat Frank snoeks een Smeetsje wil met Cindy.
vervolgen moet ik dat aan Mirri uitleggen wat een Smeetsje is![]()
Vervolgens zitten Mirri en moi het over SM te hebben die hele pag. staat erop.
ik heb daar niet zoveel zin in wat kan ik daar tegen doen
ik heb een stukje gekopieerd het is de 2e [2]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mart_Smeets
vind die Wikipeda trouwens niet echt nutraal
We gaan in ieder geval normaal typenquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef borisz het volgende:
tttrrraaaggg gggaaaaaannn wwweee ppprrraaattteeennn
Thank you, wist niet dat iedereen dat kon, hoewel als j e dat gezwets daar soms leestquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef maril het volgende:
[..]
Thank you, wist niet dat iedereen dat kon, hoewel als j e dat gezwets daar soms leest
maar goed ik heb het verwijderd.
Misschien nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op speciaal verzoek he
nu doen we vast weer drie weken over een topic
Ten tijde van de sportkantine duurde het nog maanden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
op speciaal verzoek he
nu doen we vast weer drie weken over een topic
Moe-ha-ha-ha!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zorgen ervoor dat hun plannetje () in de soep loopt
Maar de lente is wel de eerste stap naar een nieuwe winter!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:39 schreef XL het volgende:
Mensen, ik leg me erbij neer. Het is lente.
Eigenlijk wilde ik dit weekend nog even naar Oostenrijk rijden om afscheid te nemen van de sneeuw en de winter alvorens ik me over zou geven. Helaas, het ziet er naar uit dat ik geen reisgezelschap heb en dan blaas ik het maar af. Dat de lente maar snel voorbij mag zijn, ik kan niet wachten op een nieuwe winter.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar de lente is wel de eerste stap naar een nieuwe winter!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:58 schreef Spooky4u het volgende:
Das mooi, want een nieuwe winter is ook weer een stap naar een nieuwe zomer
Ik begin hier op de vrouwenuniversiteit in het zuiden des lands in te zien wat er behalve Rock Werchter ook alweer leuk was aan de zomer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef pfaf het volgende:
Waaaarmmm, pff van mij mag het ook wel weer winter worden...
Goed he, ik word er ook altijd bronstig van. Grrrrrquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik begin hier op de vrouwenuniversiteit in het zuiden des lands in te zien wat er behalve Rock Werchter ook alweer leuk was aan de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |