Hahaha! Nee hoor, dat was grapje doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Is het waar dat je alleen voetbal en curling leuk vindt?
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hahaha! Nee hoor, dat was grapje doen.
Ik vind bijna elke sport leuk.![]()
Doe mee met de schaatsprono!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een paar weekendjes per jaar, dan is het genoeg geweest en is de spanning er wel af.![]()
Naaah, ik doe niet mee aan prono's en voorspelling etc. Allen de serie A toto, maar daar ga ik ook mee stoppen.quote:
Ik heb spierpijn.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn.![]()
Ik had dinsdag de coopertest gelopen.Op een 400 m baan dus dat was wel erg tof natuurlijk. Ik zat me helemaal in te leven in Cindy terwijl zij schaatsend over de baan zwiert.
![]()
Bij mij verliep het minder zwierend, ik nam me voor om de eerste 2 rondjes zonder te wandelen te halen. Daarna 300 meter strompelen. Uiteindelijk haalde ik 1800 meter in 12 minuten. Goed voor een 6.
Ik had beter gekund, maar ik had mijn dag niet.![]()
Niet dat ik zo sportief ben hoor.![]()
Jij ziet Cindy ook overal hequote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn.![]()
Ik had dinsdag de coopertest gelopen.Op een 400 m baan dus dat was wel erg tof natuurlijk. Ik zat me helemaal in te leven in Cindy terwijl zij schaatsend over de baan zwiert.
![]()
Bij mij verliep het minder zwierend, ik nam me voor om de eerste 2 rondjes zonder te wandelen te halen. Daarna 300 meter strompelen. Uiteindelijk haalde ik 1800 meter in 12 minuten. Goed voor een 6.
Ik had beter gekund, maar ik had mijn dag niet.![]()
Niet dat ik zo sportief ben hoor.![]()
Oei, en 2 uur tevoren aanwezig zijn? Da's ernstig vroegquote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Jij ziet Cindy ook overal he
vandaag mijn vliegtijden doorgekregen, we vliegen om 5.05 heen
het wordt een nachtje schipholquote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Oei, en 2 uur tevoren aanwezig zijn? Da's ernstig vroeg
Quintel Woods draagt de handdoeken? En voor niets?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef popolon het volgende:
Ook grappig, dit is de payroll van de New York Knicks, een van de slechtste teams van de NBA.
http://www.hoopshype.com/salaries/new_york.htm
Twee keer niet ideaal, nee. Maar toch: veel plezier!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het wordt een nachtje schiphol
leuk begin van de vakantie
alleen de terugvlucht is om 08.00, da's wel wat minder...
Nee, maar we gaan in Rome wel alleen maar door de stad lopen, kerk in, kerk uit. En uitgaan, ho maar.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is toch geen voettocht naar Rome?
![]()
Zeker mooiquote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is Rome mooi?![]()
Ik ga er over 1.5 week heen.![]()
Rome is prachtig, demooiste Europese grootstad. Ben er al erg vaak geweest. Zeker 's avonds.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is Rome mooi?![]()
Ik ga er over 1.5 week heen.![]()
We gaan ook 3 dagen naar Florence! Snellejelle heeft me trouwens geleerd dat Firenze hetzelfde is als Florence, vorige week.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:28 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zeker mooi. Ga je met school, zoals ik ooit, dan zul je heel wat kerken en monumenten zien (Forum Romanum, Colosseum, Sint Pieter, Santa Maria zus en zo, maar gewoon door de stad lopen is al erg mooi. Beetje druk misschien, maar leuk.
Meest verrassende kerk: San Ignazio, met fenomenaal mooi perspectiefplafond
Florence/ Firenze is trouwens ook![]()
Hij staat in Florence. Zonder vijgeblad, zie ik netquote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Mirri het volgende:
In Florence staat ook David van Michelangelo, ik dacht altijd dat die in Rome stond.![]()
Ik moet nodig even het één en ander, gaan lezen over Rome en Florence en de Renaissance en al die Italiaantjes met al hun schilderijen en gebouwen...
gezelligquote:Op donderdag 27 april 2006 20:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan in Rome wel alleen maar door de stad lopen, kerk in, kerk uit. En uitgaan, ho maar.
Dan moet ik met Snellejelle mee!![]()
Piazza del Campo is het centrale plein van Siena en is imho het mooiste plein ter wereld. 2x per jaar wordt op het PdC de beroemde Palio gehouden, een race om het plein met ongezadelde paarden, bereden door rijders die elk een wijk van Siena vertegenwoordigen. De wijk wiens paard het eerst over de finish komt - met of zonder ruiter- wintt. Daarna kan het fijn de andere wijken uitjouwen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ligt dat in Sienna? We gaan namelijk ook langs Sienna.
Florence-Sienna-Rome-Zoetermeer![]()
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij staat in Florence. Zonder vijgeblad, zie ik net![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gezellig
ik heb die vriend al gemeeld dat ik een veel leukere reispartner heb gevonden
Hij staat buiten voor de deurquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef placebeau het volgende:
[..]
In zo'n museum waarvoor je meer dan een uur moet aanschuiven om uiteindelijk niet veel meer te zien dan de David. Maar met een school is dat natuurlijk anders, dan mag je zo binnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welke witte paraplu?
Is dat ook een bijzonder standbeeld in Florence?
illegale kopiesquote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hij staat buiten voor de deur![]()
[afbeelding]
Ehm, neen, maar je zult veel groepen zien begeleid door gidsen met iets dat opvalt, bijvoorbeeld een felgekleurde parapluquote:Op donderdag 27 april 2006 20:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Welke witte paraplu?
Is dat ook een bijzonder standbeeld in Florence?
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ehm, neen, maar je zult veel groepen zien begeleid door gidsen met iets dat opvalt, bijvoorbeeld een felgekleurde paraplu
Oh leuk!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een gids heeft vaak in ingeklapte plu die hij/zij boven haar hoofd houdt en die jullie moeten volgen
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.quote:
ik ga gene paraplu's volgen denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 20:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Oh leuk!![]()
Ga jij ook paraplu's volgen in Salou?
Of parasolletjes?![]()
Barcelonaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga gene paraplu's volgen denk ik
we maken wel excursies op eigen gelegenheid naar bijv. Barcelona en Montserrat
En toen hebben ze het woord parasol uitgevonden.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.![]()
Barcelona!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga gene paraplu's volgen denk ik
we maken wel excursies op eigen gelegenheid naar bijv. Barcelona en Montserrat
35°C in Romequote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, da's in Schotland. Daar is een paraplu noodzakelijk. Ik zie het al voor me, zo'n gids met een paraplu uitgeklapt door Rome wandelen, met 35 °C.![]()
na gisteren twijfel ik of ik nog wel naar Camp Nou wil...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Barcelona!Ronaldinho
![]()
![]()
D'r gaan ook mensen van mijn school naar Barcelona, misschien kom je ze nog wel ergens tegen.![]()
Ja, maar om een parasol door Rome te gaan sjouwen vind ik nog achterlijker dan een paraplu..quote:Op donderdag 27 april 2006 21:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
En toen hebben ze het woord parasol uitgevonden.
Ik was ooit in Barcelona op de avond dat Barca de Coppa del Rei won. In no time waren de Ramblas toen één kolkende mensenmassa. Indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
na gisteren twijfel ik of ik nog wel naar Camp Nou wil...
ik heb er zo'n zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |