quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Niet klikken.
Het is gewoon een vreselijk vervelend nummer
te laatquote:
Gelukkigquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
grapje. uiteraard was dat niet het nummer dat ik aan MiLalaa aanraadde
Ik vind Smeets helemaal niet bagger, ik vind hem net als jou denk ik veruit de beste journalist van Nederlandquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef maril het volgende:
Kreeg dit net o het internet, nu gaat het mij even niet of jullie
Mart Smeets (want ik weet dat jullie hem bagger vinden) dan wel niet of wel goed vinden, maar wat vinden jullie van zijn idee/motivatie om van de NOS en Talpa een sportzender te maken
http://www.ad.nl/sport/article542577.ece
Diamond Dustin.... en nu opdonderen naar een Tong-reeks!quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:54 schreef XL het volgende:
[..]
Diamond Dustin.... en nu opdonderen naar een Tong-reeks!
Daar ben ik het mee eens: basketbal, wielrennen en schaatsen doet hij prima. Van voetbal moet hij zich verre houden. Oh, hij mag ook z'n radioprogramma blijven doen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef Bruce117 het volgende:
Ik vind Mart helmaal geen bagger.
Ben echt wel een fan van hem, zolang hij zich maar met zijn eigen sporten bemoeit
Mart Smeets: just too old!quote:MART SMEETS OVER DOPING EN OUWE LULLEN
NED. 2, 17.59 UUR
Doping en bedrog, Mart Smeets legt het vanavond nog één keer uit. De anchorman van NOS Studio Sport, die binnenkort zestig wordt, is hoofdpersoon in de zomerserie ’gesprekken aan de keukentafel’ in TweeVandaag.
Smeets denkt nog niet aan stoppen: als de NOS binnenkort zijn contract verlengt dan gaat hij gewoon nog een tijdje door, zo meldt hij. De wielerexpert blikt terug op de tumultueuze Tour de France en legt uit dat list en bedrog altijd verbonden zijn geweest met het wielrennen. Daarom vindt hij alle commotie rond de dopingaffaire van Floyd Landis zo onbegrijpelijk en dom.
TweeVandaag gaat nader in op zijn vermeende arrogantie, de vooroordelen over zijn persoon en de houdbaarheid van een ouwe lul op tv: „Dat er een einde komt aan mijn rol bij Studio Sport is niet vreemd, maar ik geef niet toe aan de gedachte dat je op je zestigste niks meer kunt.”
Je schopt wel hard tegen m'n schenen, oef!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:42 schreef Pfap het volgende:
Ik vind Mart Smeets wel bagger.
Ja, zo is die pfap nou eenmaalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
Je schopt wel hard tegen m'n schenen, oef!
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:05 schreef maril het volgende:
Kreeg dit net o het internet, nu gaat het mij even niet of jullie
Mart Smeets (want ik weet dat jullie hem bagger vinden) dan wel niet of wel goed vinden, maar wat vinden jullie van zijn idee/motivatie om van de NOS en Talpa een sportzender te maken
http://www.ad.nl/sport/article542577.ece
Wielrennen doet hij primaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:06 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens: basketbal, wielrennen en schaatsen doet hij prima. Van voetbal moet hij zich verre houden. Oh, hij mag ook z'n radioprogramma blijven doen wat mij betreft.
niks gemistquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:25 schreef Brahimov het volgende:
Te laat
nnee... en momentje ik zit aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:38 schreef komrad het volgende:
hai lieverd
gaat alles weer een beetje?
Je begint je waanbeelden eindelijk te verliezen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef komrad het volgende:
altijd leuk om reacties uit te lokken, vooral spooky is wat dat betreft redelijk perceptief
Euh .... vast wel, hoe zit dat met die kop theequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
ah, jij bent de broer van snellejelle en TheVulture?
Wij hebben alleen een zus Mittquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
een waanbeeld heb ik nooit gehad, ik houd wel van wat provocatie en ik weet dat de reacties komen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je begint je waanbeelden eindelijk te verliezen?
Zo kan je een kansloze missie natuurlijk achteraf ook verwoordenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
[..]
een waanbeeld heb ik nooit gehad, ik houd wel van wat provocatie en ik weet dat de reacties komen natuurlijk
verborgen broerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:13 schreef mitt het volgende:
Bij homoseksualiteit is er ook een ontkenningsfase he.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo kan je een kansloze missie natuurlijk achteraf ook verwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |