Nou, dan heb ik goed nieuws voor je, dit jaar doet Dione de Graaf het.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:35 schreef cora4034 het volgende:
Mart ( meestal in noorse trui) in combinatie met Henk bladiebla ik heb mijn tijd allang gehad Gemser bezorgt mij weken daarna nog nachtmerries.
Dat zinloze geleuter!
Dat is goed nieuws. Zijn ze bij de nos toch bezig Mart langzaam naar zijn pre pensioen aan het werken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik goed nieuws voor je, dit jaar doet Dione de Graaf het.
Belachelijke kutbeslissing, trouwens.
Ducrot heeft anders zelf genoeg interessante verhalen, en hij heeft een mening, die hij ook als het niet de algemene mening is niet onder stoelen of banken steekt. Dat die "nono's" door elkaar heen lullen is omdat er 1 verstand heeft van wielrennen, de ander niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:16 schreef JooB het volgende:
Hebben jullie dat commentaar gehoord tijdens de afgelopen Tour? Mart en Jean waren er niet bij en Godallemachtig wat was het SAAI! Zaten twee nono's volledig langs elkaar heen te lullen. Wordt er eens een interessant opzetje gegeven, gaat die Du Crot er helemaal niet op in! Begint gewoon weer een volgend eigen nietszeggend verhaal over iets wat de kijker ook al lang zelf heeft gezien. 'Er wordt weer gedronken in het peloton' Ja, dat zien we ook wel Maarten!!!
Nee, haal Mart en Jean AUB weer terug naar de tour.
Ja, ik was ook aangenaam verrast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik zie soms nog steeds een Mart bij het schaatsen![]()
Ok, dat moet ik hem nageven, z'n verhalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:
Smeets
Vooral dan zijn boeken, columns en verhalen.
quote:MART SMEETS OVER DOPING EN OUWE LULLEN
NED. 2, 17.59 UUR
Doping en bedrog, Mart Smeets legt het vanavond nog één keer uit. De anchorman van NOS Studio Sport, die binnenkort zestig wordt, is hoofdpersoon in de zomerserie ’gesprekken aan de keukentafel’ in TweeVandaag.
Smeets denkt nog niet aan stoppen: als de NOS binnenkort zijn contract verlengt dan gaat hij gewoon nog een tijdje door, zo meldt hij. De wielerexpert blikt terug op de tumultueuze Tour de France en legt uit dat list en bedrog altijd verbonden zijn geweest met het wielrennen. Daarom vindt hij alle commotie rond de dopingaffaire van Floyd Landis zo onbegrijpelijk en dom.
TweeVandaag gaat nader in op zijn vermeende arrogantie, de vooroordelen over zijn persoon en de houdbaarheid van een ouwe lul op tv: „Dat er een einde komt aan mijn rol bij Studio Sport is niet vreemd, maar ik geef niet toe aan de gedachte dat je op je zestigste niks meer kunt.”
Gezien de wijze waarop Tooske zich op TV presenteert, zal dat wel meer mensen ontgaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Aikara het volgende:
Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
Ze heeft een beetje het sylvie meis syndroom. Van ik ben niet alleen mooi hoor ik heb ook nog HBO/universiteit gedaan. En daar dan heel erg mee te koop lopen. Uitermate irritant vind ik dat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Aikara het volgende:
de geile uitstraling die ze hebben. Hij noemde het zoiets als de 'domme-blote-Tooske' uitstraling. Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
hedendaagse muziek (TMF, MTV) is ook om te poepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef nielsie het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan Mart Smeets. Een ouwe zure man die afgeeft op o.a. de hedendaagse muziek met teksten als "Ik kan dat gebonk niet waarderen". De reactie van hem op het duo van Sixpack vond ik ook zo lafjes, die man is naar mijn inzien af, klaar en mag weg! Hoe kan het eigenlijk dat hij nog steeds vastgeroest op zijn stoel mag blijven zitten??
Tijd voor een jonge garde presentatoren! Na voetbal nu de bezem door de omroep! Het publieke bestel, dat door ons bekostigd wordt, mag van mij met zijn tijd mee blijven gaan. Ik heb geen zin in een bejaard bestel, in een ouwe narrige kalende man die in een gesprek met Tiesto zo nodig moet laten blijken dat hij niks met de jeugd van tegenwoordig heeft. Hij zou zich dood moeten schamen, ga met je tijd mee of ga weg...Ik word er zelf helemaal narrig van!!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |