abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21376229
Zitten we weer verplicht lange tijd naar het wielrennen te kijken, of gaat het nu om het gebrabbel van den heer Smeets. Die man is zo prominent aanwezig tijdens een wielerwedstrijd, zodat je je gaat afvragen of hij soms het middelpunt van alle aandacht is of de wielrenners. Waarom verheft die man de wielersport toch zo tot kunst, net als Henk Spaan probeert te doen bij het voetballen.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21377014
Mart Smeets is mijn held! Sterker nog hij is in mijn ogen de enige echt goede commentator van de NOS/Eurosport.... Hij moet zeker nog jaren door gaan!

Mart
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_21379339
ik vind Mart Smeets een eikel.
was wel leuk toen Pierre van Hooydonk bij hem in de studio was en hij een appel van Mart's hoofd moest afschieten, hij kreeg de bal recht in zijn gezicht
  donderdag 19 augustus 2004 @ 11:16:10 #54
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_21393577
Hebben jullie dat commentaar gehoord tijdens de afgelopen Tour? Mart en Jean waren er niet bij en Godallemachtig wat was het SAAI! Zaten twee nono's volledig langs elkaar heen te lullen. Wordt er eens een interessant opzetje gegeven, gaat die Du Crot er helemaal niet op in! Begint gewoon weer een volgend eigen nietszeggend verhaal over iets wat de kijker ook al lang zelf heeft gezien. 'Er wordt weer gedronken in het peloton' Ja, dat zien we ook wel Maarten!!!

Nee, haal Mart en Jean AUB weer terug naar de tour.
Nou doe je het weer!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 11:20:12 #55
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21393673
Mart is fantastisch, vooral als je hem naast . Herbert Dijkstra. . zet.
The Most Incredible, Baby
pi_21436834
Mart is okay
only the end of things is important
pi_21445872
Mart is zeker een goede presentator. Zolang er bij studio sport nog geen betere is die een uur lang een live programma kan presenteren waarom zou je hem dan wegsturen? En zoals die uitzending met mathijs van nieuwkerk en die kale gozer al bewees heeft hij enorm veel sportkennis dus niet alleen van wielrennen of basketbal

Mart ga zo door tot peking 2008
pi_23801704
ben benieuwd wat alle presentatoren gaan doen wanneer de voetbalrechten naar john de mol gaan
pi_23815808
Mart ( meestal in noorse trui) in combinatie met Henk bladiebla ik heb mijn tijd allang gehad Gemser bezorgt mij weken daarna nog nachtmerries.
Dat zinloze geleuter!
Dat is eens wat anders...
pi_23815847
Mart is
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:21:26 #61
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23816351
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 09:35 schreef cora4034 het volgende:
Mart ( meestal in noorse trui) in combinatie met Henk bladiebla ik heb mijn tijd allang gehad Gemser bezorgt mij weken daarna nog nachtmerries.
Dat zinloze geleuter!
Nou, dan heb ik goed nieuws voor je, dit jaar doet Dione de Graaf het.

Belachelijke kutbeslissing, trouwens.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_23816725
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:21 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Nou, dan heb ik goed nieuws voor je, dit jaar doet Dione de Graaf het.

Belachelijke kutbeslissing, trouwens.
Dat is goed nieuws. Zijn ze bij de nos toch bezig Mart langzaam naar zijn pre pensioen aan het werken.
pi_23853341
goed dat john de mol de rechten heeft, kom maar door met een nieuwe lading presentatoren!
pi_24937321
Ik zie soms nog steeds een Mart bij het schaatsen
pi_24939199
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:16 schreef JooB het volgende:
Hebben jullie dat commentaar gehoord tijdens de afgelopen Tour? Mart en Jean waren er niet bij en Godallemachtig wat was het SAAI! Zaten twee nono's volledig langs elkaar heen te lullen. Wordt er eens een interessant opzetje gegeven, gaat die Du Crot er helemaal niet op in! Begint gewoon weer een volgend eigen nietszeggend verhaal over iets wat de kijker ook al lang zelf heeft gezien. 'Er wordt weer gedronken in het peloton' Ja, dat zien we ook wel Maarten!!!

Nee, haal Mart en Jean AUB weer terug naar de tour.
Ducrot heeft anders zelf genoeg interessante verhalen, en hij heeft een mening, die hij ook als het niet de algemene mening is niet onder stoelen of banken steekt. Dat die "nono's" door elkaar heen lullen is omdat er 1 verstand heeft van wielrennen, de ander niet.

Mart en Jean, laat me niet lachen. je moet eens naar de Belg luisteren (ik hoop van ganser harte dat sport7 volgend jaar te ontvangen is. Mart kan nog geen demarrage ontdekken als ie voor z'n neus gebeurde. De belgen hebben het hele ploegenspel en tactiek veel beter door, hoewel Ducrot een welkome aanwinst is op dat gebied. Daarnaast hebben de Belgen veeeel meer inside info, met ploegleiders in meerder ploegen, kennis van de streek, met leuke info soms de tijd te doden.
Belgie
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:26:09 #66
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24939353
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik zie soms nog steeds een Mart bij het schaatsen
Ja, ik was ook aangenaam verrast. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24940340
Smeets
Vooral dan zijn boeken, columns en verhalen.
pi_24940519
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:
Smeets
Vooral dan zijn boeken, columns en verhalen.
Ok, dat moet ik hem nageven, z'n verhalen.
Hield ie het maar bij de pen.
pi_40826488
quote:
MART SMEETS OVER DOPING EN OUWE LULLEN

NED. 2, 17.59 UUR

Doping en bedrog, Mart Smeets legt het vanavond nog één keer uit. De anchorman van NOS Studio Sport, die binnenkort zestig wordt, is hoofdpersoon in de zomerserie ’gesprekken aan de keukentafel’ in TweeVandaag.

Smeets denkt nog niet aan stoppen: als de NOS binnenkort zijn contract verlengt dan gaat hij gewoon nog een tijdje door, zo meldt hij. De wielerexpert blikt terug op de tumultueuze Tour de France en legt uit dat list en bedrog altijd verbonden zijn geweest met het wielrennen. Daarom vindt hij alle commotie rond de dopingaffaire van Floyd Landis zo onbegrijpelijk en dom.

TweeVandaag gaat nader in op zijn vermeende arrogantie, de vooroordelen over zijn persoon en de houdbaarheid van een ouwe lul op tv: „Dat er een einde komt aan mijn rol bij Studio Sport is niet vreemd, maar ik geef niet toe aan de gedachte dat je op je zestigste niks meer kunt.”
pi_40837544
Damn net docu gezien in 2Vandaag, die vent heeft echt het "iedereen is gek, behalve ik"-syndoorm
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:22:04 #71
97745 Thorical
finding a way
pi_40838560
Mart is goed. Mart is een van de beste. Aan feitenkennis en betrokkenheid met de sporters. Maar zelfs dan, hoeft hij dat niet als parelszweet van zich af te laten druppen die wij als klootjesvolk mogen oplikken.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:27:23 #72
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_40838773
Wat een pannenkoek zeg! Na de documentaire van zonet heb ik toch sterk het idee gekregen dat hij zichzelf wel heel erg geweldig vind. De manier waarop hij een nieuwe lichting presentatoren/journalisten neerzet....alsof deze in tegenstelling tot Mart Smeets himself helemaal niets boeiends of inhoudelijks te vertellen hebben, maar vooral op hun plek zitten vanwege de geile uitstraling die ze hebben. Hij noemde het zoiets als de 'domme-blote-Tooske' uitstraling. Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
Nee, Mart Smeets hoeft niet meer te rekenen op mijn sympathie (niet dat hij daar heel erg wakker van ligt overigens, maar ik wilde wel even m'n punt maken).
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:58:55 #73
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_40839886
Hij hoort gewoon bij Ajax te zitten, de vuile teringjood
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_40863620
Smeets komt erg elitair over, met z'n halfbakken poezie. Maar ik vind die jonge garde bij de NOS nog erger. Wat een karakterloze en inhoudsloze jongetjes zijn dat. Die doen weinig meer dan voorlezen van de autocu(of hoe je dat schrijft).
pi_40863963
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Aikara het volgende:
Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
Gezien de wijze waarop Tooske zich op TV presenteert, zal dat wel meer mensen ontgaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_40867208
Mart

En dan vooral zijn commentaar bij de diverse schaatswedstrijden (in z'n Noorse trui )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_41123007
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Aikara het volgende:
de geile uitstraling die ze hebben. Hij noemde het zoiets als de 'domme-blote-Tooske' uitstraling. Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
Ze heeft een beetje het sylvie meis syndroom. Van ik ben niet alleen mooi hoor ik heb ook nog HBO/universiteit gedaan. En daar dan heel erg mee te koop lopen. Uitermate irritant vind ik dat.

Zolang mart nog met zoveel passie zijn programma's maakt en sporten becommentarieerd moet hij gewoon op tv blijven. Pas als jongere collega's het beter doen dan moet hij plaatsmaken maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
pi_41172563
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef nielsie het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan Mart Smeets. Een ouwe zure man die afgeeft op o.a. de hedendaagse muziek met teksten als "Ik kan dat gebonk niet waarderen". De reactie van hem op het duo van Sixpack vond ik ook zo lafjes, die man is naar mijn inzien af, klaar en mag weg! Hoe kan het eigenlijk dat hij nog steeds vastgeroest op zijn stoel mag blijven zitten??

Tijd voor een jonge garde presentatoren! Na voetbal nu de bezem door de omroep! Het publieke bestel, dat door ons bekostigd wordt, mag van mij met zijn tijd mee blijven gaan. Ik heb geen zin in een bejaard bestel, in een ouwe narrige kalende man die in een gesprek met Tiesto zo nodig moet laten blijken dat hij niks met de jeugd van tegenwoordig heeft. Hij zou zich dood moeten schamen, ga met je tijd mee of ga weg...Ik word er zelf helemaal narrig van!!!

hedendaagse muziek (TMF, MTV) is ook om te poepen.
Martin is gewoon de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')