Je bent niet enigequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef nielsie het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan Mart Smeets
Amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:08 schreef AldiPC het volgende:
Deze anti-Duitse, volledig veramerikaniseerde drol eerste klas mag wat mij betreft van het scherm. Liefst vandaag nog.
Nou zou ik het ook interessanter vinden de broer van de Bruin aan tafel te hebben dan tietso,... maar da's benevens het puntquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:41 schreef Everett het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens. Mart kan echt niet meer begrijpen dat het interessanter is om Tiesto aan tafel te hebben dan de broer van Inge de Bruin. Mart was altijd ok, maar nu wordt het tijd dat hij iets anders gaat doen voordat hij straks door iedereen wordt gezien als een norse oude man.
Jij vindt Jack van Gelder dus een hele goede presentatorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:26 schreef turnpike het volgende:
hey ! als je niet zelf-ingenomen en arrogant bent wordt je nooit een goede presentator.
Ik vond het juist niet genant, Mart verwoordt een beetje de stem van zijn generatiegenoten en dit was een uitgelezen mogelijkheid om uit te leggen hoe het zit en ik moet zeggen dat Thijsje een erg goed antwoord gaf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:35 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat met Tiesto was idd genant.
Dus van mij mag die optiefen, maar ik vrees dat dat niet gebeurd![]()
Maar misschien kunnen ze de regel invoeren dat hij alleen nog mensen bevraagd van zijn eigen leeftijd![]()
Wat een ongelooflijke bullshit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:26 schreef turnpike het volgende:
hey ! als je niet zelf-ingenomen en arrogant bent wordt je nooit een goede presentator.
Oléquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:40 schreef GFP het volgende:
Ik vind niet dat je iemand moet vervangen alleen omdat ie oud is.
Zeg mij iemand die het beter kan en dan mag ie van mij op televisie.
Tuurlijk praat hij in alinea's, maar voor mij persoonlijk wordt het net niet irritant
ja hij reageerde erg goed op die knakkers... heel rustig en niet geirriteerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:59 schreef TC03 het volgende:
Wat is er mis met die reactie op Sixpack? Ik meende nog zoiets te horen als 'wat geeft dat nou?'. En wat was er mis met zijn vraaggesprek met Tiësto?![]()
Tiesto en interessant in één zin, wie had dat gedacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:41 schreef Everett het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens. Mart kan echt niet meer begrijpen dat het interessanter is om Tiesto aan tafel te hebben dan de broer van Inge de Bruin. Mart was altijd ok, maar nu wordt het tijd dat hij iets anders gaat doen voordat hij straks door iedereen wordt gezien als een norse oude man.
Heerrrrrrlijk zoals hij Armstrong kon ophemelen de afgelopen tours....daar gaat die duivelse texaan weer...haai haai...baai baai....zwaai zwaai....kijk hem gaan op dat kleine molentje...tik tik tik tik tik tik tik, on-ge-hoord dat ritme tik tik tik tik tik....Jean ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:26 schreef woediewokkie het volgende:
ik wordt moe van mart zijn "superlatieve gezeik"over topsporters,en het geweldige dit en dat....ik kan meneer smeets 1 ding verzekeren...er zijn legio mensen die dagelijks zonder te kunnen lopen een marathon afleggen,en die worden er ook niet voor betaald...dus mart pak je stars en stripes,take a roeiboatje en peddel lekker naar het westen om engeland heen....![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mart is heel tof.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:54 schreef RedGuy het volgende:
Mart Smeets is geweldig.
En zo is het maar net,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:55 schreef Dagonet het volgende:
Mart is zwaar okay
-Deze anti-Duitse, volledig veramerikaniseerde drol eerste klas mag wat mij betreft van het scherm. Liefst vandaag nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:06 schreef daydreamy1980 het volgende:
[..]
Je bent niet enige
Ik vind hem ook vreselijk irritant!
Hij is inderdaad iemand die met z'n tijd mee moet gaan,
maar ja dat wil ie niet.. dusss.
OPZOUTEN ermee!![]()
Nee! Ik word zo langzamerhand ook schijtziek van de man. Ik vind hem ook een te arrogante houding hebben, hij vind zichzelf te belangrijk, terwijl het programma toch echt niet om hem draait.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef nielsie het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan Mart Smeets.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:54 schreef RedGuy het volgende:
Mart Smeets is geweldig.
Populair in Belgie ???!! Hij is inderdaad nog een vd betere en kan wel met passie vertellen over de koers , misschien daarom. (trouwens , z'n co-commentator tijdens de Olympische wegrit vind ik wél heel goed ; ken z'n naam wel niet )quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tiesto en interessant in één zin, wie had dat gedacht.
Mart is OK (en vrij populair in Belgie, het land der overroepen sportcommentatoren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |