ik heb graag een lege zak na de daadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
bah sickertquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een vol kanaal na de daad
quote:
Ik betaal er liever niets voor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een lege zak na de daad
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
beter een volle server dan een volle broekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoorquote:
hij zegt toch wel weer af op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
zolang je broek maar op je enkels hangt is het hier gezelligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef staticdata het volgende:
gaat goed hiereen en al liefde in dit topic
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Sickert het volgende:
hij zegt toch wel weer af op het laatste moment
nee slaap jij maar bij die papegaaiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Ze is niet me neukertje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan je neukertje niet wat dichterbij komen wonen ? Je blijft dat pokkeeind rijden man
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister vond je het nog oké en nu ineens afhaken he...tssss![]()
Ik twijfel nog heel erg. Aan de ene kant is het wel gaaf maar aan de andere kant kan ik net zo goed een Guns n Roses coverband gaan bekijkenquote:Geld voor GnR is overgemaakt
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het moet niet gekker worden met die geurtjes.. Denk je alles te hebben gehad met eigen geurtjes van Celine Dion, Jennifer Lopez, David Beckham, Frans Bauer etc komt er nu een nieuw geurtje uit:
Sommige mannen vinden de geur een vagina extreem lekker ruiken maar helaas kunnen ze natuurlijk niet de hele dag bij een vrouw tussen de benen hangen met hun neus. Maar voor deze mannen is er een nieuwe parfumsoort.
Deze parfum ruikt net als een vagina en dus kun je de hele dag omringd worden met een vaginageur. De naam van het goedje is 'VULVA original'. Ben je benieuwd naar de geur van deze parfum, dan kun je hem gewoon even bestellen op site
![]()
Geen idee ik las het op het fok weblogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
hebben jullie al die reclame gehoord die op de frontpage staat? is reclame van kpn. op een moment hoor je " ja hoor ik ga je dik helemaal ownnen"
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger ligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.![]()
zijn we nou een Battlefield clanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger lig
Het valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger lig
absoluut hier: http://bf2s.com/player/jackjumpers_soul/quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is op dit moment de makkelijkste plaats om te kijken welke badges ik nog moet ? Ga ik even een badge avondje houden denk ik
natuurlijk. das waar. helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En jumper, nee we zijn geen battlefield clan, maar een band of fokkers
Voor het kijken van stats ruled die bf2player. Je kan echt veel zien daar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kijk gewoon altijd op http://www.bf2tracker.com, maar ik geloof dat http://www.bf2player.com ook een goeie was om de progress te zien.
idd. hij staat bij mij nu ook in mijn favorieten bij de andere 8 stat sitesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voor het kijken van stats ruled die bf2player. Je kan echt veel zien daar.
www.ultimategroover.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is op dit moment de makkelijkste plaats om te kijken welke badges ik nog moet ? Ga ik even een badge avondje houden denk ik
LOL. ik ben soms een geruime tijd maar één kit. ik ben nu al twee weken NIETS anders geweest dan engineerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik begin iig met een zooitje infantry badges. Mijn 'probleem' is dat ik heel vaak van kit wissel en niets heel lang gebruik, dan kom je dus ook nooit aan de 20 kills die je nodig hebtIk ga even online
hiero is de K/D ratio gelijk geblevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach ja ik heb wel een leuk avondje gehad, al zal mijn K/D wel weer verder kelderen na vanavond.
Voornamelijk door PKM hoer nummer 1 Raffie
Mocht je je afvragen wat voor hoertje ik was? Ik was de heroine hoer met een over dosis...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voornamelijk door PKM hoer nummer 1 Raffie
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fieldsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ondanks dat bijna alle fokkers al weer verdwenen waren, toch nog ff lekker gefragged.
City only is toppie. Denk dat ie ook vaker vol zal zitten nu.
Johan_uit ben ik trouwens
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BattleLies het volgende:
Na nog een poosje te hebben gekeken bij een workshop over dildo's en andere verwen-speeltjes zijn we richting de mac vertrokken.Zie foto's .. was gezellig
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef Sickert het volgende:
benk weer
gelachen op de hhb verhaal hoor je wel van lies en jp ik ga mn nieuwe controler testen
en ik heb bij jouw in de chopper en airplane gezeten daarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fields
mooi weten we dat ook weer dat jij dat bent
Vreselijk was dat gister jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fields
mooi weten we dat ook weer dat jij dat bent
Het was hartstikke lachen man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar verder was het leuk ??
Foto 1 en 2 = Jediquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:11 schreef JK het volgende:
Wie is nou wie op de foto van de HHB ?
Mn vriendin is vanmiddag geweest, heeft wat zooi gekocht....
Bij mij ging het ook niet zo lekker vanavond met BF2... maargoed, ik speel het steeds minder en deze week /begin volgende week verwacht ik Ridge Racer en Daxter voor m'n PSP, dus zal er nog minder BF2 worden gespeeld... plus het mooiere weer -> motorrijden ... en moet mn tuintje nog afgraven, zand erin gooien, tegels eruit, tegels erin.... lekker bezig
urhm??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en ik heb bij jouw in de chopper en airplane gezeten daarzet ff [BoF] voor je naam wil je
![]()
Top nu weet ik tenminste welk gezicht ik in m'n gedachtes uit moet schelden wanneer ik weer is neergeknald word.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Foto 3= Jedi links, Sickert rechts
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roeptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef editor2 het volgende:
eeeeh wie gaat er op een vrijdagavond - stap en feestavond - in hemelsnaam of all places naar een Huis Houdbeurs in de Rai...Dat is soooow.. Albert Verlinde-achtig
lol! overdrijfsmurf!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roept
de HHB was ook weinig aan wij hebben ons vermaakt met Liesdie ik voortaan racert ga noemen
we hadden op een gegeven moment niet meer door dat er een vrouw achter het stuur zat
Nou nee maar likken welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Sickert het volgende:
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roept
gast wil je weer leuk doen? Nee zo heet ik niet in het echt dus droom verder,maar jij bent wel Kevin S he?quote:en heet je in het echt ruben?
Jup Kevin S drop meteen mn adres maar en foon nummer nu je toch bezig bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
[..]
Nou nee maar likken wel![]()
Maar ik begrijp dat jij gelijk aan pijpen denkt omdat dat jou voornaamste bezigheid is na 18:00 uur
![]()
[..]
gast wil je weer leuk doen? Nee zo heet ik niet in het echt dus droom verder,maar jij bent wel Kevin S he?![]()
![]()
lies doet niet aan mannenburgersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:04 schreef JK het volgende:
He, Lies niet aan een mannenburger?
Dan had ik de reacties van Jedi & Sickert wel eens willen horen... prachtige reclames !!
Liesje doet niet onder voor elke andere bofferquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:03 schreef editor2 het volgende:
Sow.. hoe goed is die racert op het BF2 slagveld. Ownbaar?![]()
LOLquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
al heb ik ze wel dik geowned op Netgamez maar dat is een ander verhaal
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOLik moest er nog inkomen toen!
![]()
Je weet toch...quote:
en dan zeggen dat ik verslaafd benquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:32 schreef JK het volgende:
Middag
Nou, laat de regen maar weg blijven ! Moet zo nog weer m'n accu in de motort gooien, mn broer uit bed trappen zodat ie ook z'n motor pakt en dan gassen.
En rust heb ik vannacht ook niet gehad, ik droomde over BF2.... Strike @ Karkand.
Kwam een soldaat op me af, en staat recht voor me, ik lig op de grond.. wil 'm neersteken met het mes (ben engineer) en heb ineens een baco (Nee Lies, geen bacardi cola!) in m'n handen waar ik 'm mee neer moet hoeken.... lukte niet. Legt ie 20 claymores om me heen.. waaaaaahhhh BOEMMM.. wakker . Mooie droom, maar droom toch liever over andere dingen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef escape_nl het volgende:
en dan zeggen dat ik verslaafd ben
Ferdi!!!quote:
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ferdi!!!
zo mn game pc is brakmaar eens reinstallen
meteen maar in raid 0 zetten
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje...
Omdat me moederbordfannetje zoals ik eerder berichtte lawaai begon te maken heb ik hem op mijn fancontroller aangesloten zodat ik hem kan regelen. Echter heb ik 5 fans (eigenlijk 6 met videokaart meegerekend) in mijn kast en zijn er nu 4 aangesloten op de fancontroller: CPU-fan, fannetje van me moederbord, fan bovenin kast, fan zijkant kast. Nu heb ik nog een fan aan de zijkant van me kast (heb er daar namelijk 2) en die heb ik rechtstreeks op me moederbord aangesloten. Deze kan ik niet regelen met me fancontroller en maakt redelijk veel lawaai, is er dus een programma waarmee je de fans die aangesloten zijn op je moederbord kan regelen?? Of kan dit toevallig in de bios?
Thnx! Laat nu even die fan niet draaien, scheelt een hoop lawaai en hij zit er toch overbodig.quote:
en toen zagen we escape niet meer onlinequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef escape_nl het volgende:
Morgen allemaal.
Het grote moment is aangbroken, ik ga mijn X2 aanslingeren, samen met de P4 op 1 tft, kijken of dat een beetje werkt
niet zonde.. maar t lukt ff niet.. en aangezien ik over een paar weken toch een vid kaart erbij heb SLIquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktalhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
![]()
Nou ik heb een raptor als boot partitie en ik moet zeggen dat het nou geen meesterlijk verschil maakt hoor. Ik ga er ook Raid 0 van maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktalhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
![]()
sorry, ik had het verkeerde bericht gequotequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
urhm??
wanneer is dat geweest dan?
en ik heb altijd mn tag voor mn naam hoor...:?
Nee nee de fan in me kast die draait nu niet op volle toeren, dat fannetje op me moederbord draait uiteraard nog wel alleen maakt hij minder RPM. Maargoed hij geeft nu een temperatuur aan (waar het fannetje op blaast) van 50 graden. Moet kunnen want als hij op volle toeren draait was hij ong 46 graden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis wacht op het moment dat diamond's mobo kapot gaat
huidige topic is al uit november...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef JumperJack het volgende:
heeft iemand trouwens nog de OP van het originele BF2 topic. de link in het oude topic werkt niet meer![]()
ik heb er nu een klein verhaaltje neergezet, tot iemand hoop ik de OP nog heeft...
tnx manquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
huidige topic is al uit november...Gewoon op sterven na dood. De laatste posters in dat topic hebben zich aangemeld bij Bof sinds deze week. Denk dat het topic nu echt zal uitsterven...
Wel een sterke OP heb je gemaakt Jumper.. als ze nu allemaal niet overstappen wee tik het ook niet meer.![]()
Tering jantje wat een stom filmpie!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb voor BattleLies trouwens weer een GoogleIdols variant gevonden![]()
http://www.flabber.nl/archief/015607.php
Weer het iq van een koe van deze gespierde spijker!
er was fucked up! allemaal vage meldingen enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Was wa den loss mit dein rechner ??
Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef JumperJack het volgende:
heb nu alle instellingen op gemiddeld staan, textures en filtering op hoog, dynamisch licht en schaduwen op laag. ziet er mooi uit. maar heb ook nog licht op laag staangadverdamme wat is dat lelijk bij die hijskraan in sharqui zeg
maar het laden is nu wel 3x zo snel, dus dat heb ik er wel voor over.
Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef JK het volgende:
's middags met mooi weer moet je niet spelen man
Heb een stuk op een Honda CBR (125tof ding) gereden en een mooi stuk op m'n 650cc offroad. Met 120km/u door bochtige weggetjes in een bosrijk en heuvelrijk gebied
. .. 50-60km/u aangeraden... maar het reed zo lekker
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komen![]()
Ow hehe.... las hem niet aandachtig. Vond hem al snel door de bocht gaan met een autoquote:
lol. omdat mijn PC zo traag was en steeds vast liep, had ik gisteren ook het licht op laag gezet. volgens mij hadden we daar gisterenavond ook nog een hele discussie over op TSquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef JK het volgende:
[..]
Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerkt
Je ziet al de schaduwen van je tegenstanders door de muur heen, waar helemaal geen schaduwen horen te zijnZo zag ik al een schaduw van een sniper bij mashtuur op een dak liggen (zonder dat ik 'm dus zelf zag), langzaam kwam ie naar voren lopen.. hij liet z'n kop zien en ik knalde 'm meteen eraf !
Dat is dus wel makkelijk punten scoren met licht op laag
als je 2 keys hebt ja...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
en ja hoor!!! eindelijk is het zo ver!!!
mijn ATI Radeon 9800 Pro gaat naar een andere PC in huis die uberhaupt nog geen videokaart had... dus daar zal BF2 nu wel gaan opstarten en kan ik dus met een andere account idle de server vullen tot er 10 anderen zijn bijgekomen![]()
kapot meppen ! dat zeg ik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan. Lange Frans die er op los mept
Het was Lange toch die dit zong?? Geeft hij weer het goede voorbeeld!Hier gaatie zelf even tekeer omdat er iemand een ijsklontje gooide
![]()
CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
maar voor mn gamePC is dus net besteld:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
XFX GeForce 7800 GS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allebei de PCs hadden ATP poorten dus dat kon allemaalheb binnenkort dus de ALLERSNELSTE en ALLERBESTE ATP videokaart die er tot nu toe is gemaakt
![]()
![]()
![]()
-edit- hoezo overmatig gebruik van smilies![]()
laat het toch wel hierbij, want deze zat al RUIM boven mijn budget!!! eerst was het plan om een ATI Radeo X800/6800GT te kopen, maar dat bleek niet zoveel verschil te zijn met de 9800 Pro. Daarna leek de X850 een goede keuze, maar de 7800GS is toch wel beter, dus nu ruim boven budget en uberhaupt al een ENORME stap voorwaartsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......
Ik heb er zelf ook 1 hoor.... nog niet veel gebruik van kunnen maken omdat ik kort na aanschaf mijn moederbord heb gesloopt.. maar kan wel vertellen dat het een verdomd lekker kaartje is.. zeker!
MAAR: en hier baal ik dus van, en nog veeel meer 7800GS eigenaren.
Er is een dikkere.. en dan heb je pas écht het beste van het beste op AGP
Gainward 7800GS 512MB
http://theinq.com/?article=30502
Het gaat hier niet alleen om de 512MB ipv 256MB.. maar vooral om het feit dat deze Gainward 20 pipelines heeft ipv 16 pipes die alle andere 7800GS kaarten hebben. + dat er een betere koeler op zit. Op dit moment is de kaart niet tot slecht leverbaar in Nederland, maar daar zal snel verandering in komen.. ding is echt net uit.
Hij is ietsje duurder.. maar het toch echt zeker wel waard. Deze Gainward is dus gewoon de FULL 7800GT bridged naar AGP..
Op tweakers is er een 7800GS topic, daar zijn de mannen dus ook nogal een beetje ziek van deze release.. Ik heb bijvoorbeeld 4 weken geleden mijn kaartje gekocht.. Komt dus ook nog eens bij dat ik in die 4 weken nog niet eens echt gebruik ervan heb kunnen maken omdat nog geen uurtje nadat ik de kaart erin had zitten me mobo het begaf
Niemand zag dit aankomen en iedereen dacht idd dat de 7800GS het toppunt op AGP zou zijn..
die 512MB met 20 pipes is toch best nog een stuk sneller, zeker op hoge resoluties
dat heet een typfoutjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is een ATP poort ? Ik ken alleen een AGP poort
die heeft iedereenquote:
Je gaat absoluut superblij zijn met dit kaartjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
laat het toch wel hierbij, want deze zat al RUIM boven mijn budget!!! eerst was het plan om een ATI Radeo X800/6800GT te kopen, maar dat bleek niet zoveel verschil te zijn met de 9800 Pro. Daarna leek de X850 een goede keuze, maar de 7800GS is toch wel beter, dus nu ruim boven budget en uberhaupt al een ENORME stap voorwaartsals ik over een jaartje of 1.5 à 2 misschien een keer een eigen PC ga bouwen koop ik wel een AMD XP met een PCI poort... en dan koop ik maybe wel de beste. deze stap is voor mij absoluut groot genoeg
![]()
Ik heb een X850, superkaartje!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef JumperJack het volgende:
[..]
laat het toch wel hierbij, want deze zat al RUIM boven mijn budget!!! eerst was het plan om een ATI Radeo X800/6800GT te kopen, maar dat bleek niet zoveel verschil te zijn met de 9800 Pro. Daarna leek de X850 een goede keuze, maar de 7800GS is toch wel beter, dus nu ruim boven budget en uberhaupt al een ENORME stap voorwaartsals ik over een jaartje of 1.5 à 2 misschien een keer een eigen PC ga bouwen koop ik wel een AMD XP met een PCI poort... en dan koop ik maybe wel de beste. deze stap is voor mij absoluut groot genoeg
![]()
Ja helemaal NIET dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef JumperJack het volgende:
die heeft iedereenje kunt namelijk ook "vanilla BF2" spelen met de Special Forces CD en volgens mij ook via Euro Forces (EA Downloader), maar dat weet ik niet zeker...
ik werk gewoon met de DVD's in de drivesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja helemaal NIET dus![]()
Of bedoel je enkel de cd in de drive ofzo? Ik werk alleen met de mini-image en heb de dvd`s nooit uit de doos gehad..
zeker. ik game de laatste tijd op 1024 en dat vind ik al helemaal te gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je gaat absoluut superblij zijn met dit kaartjeIk had zelf namelijk eerst ook een 9800Pro.. Ik heb er nog niet mee kunnen gamen, maar de 3dmark03 en 05 resultaten waren echt een gruwelijke stap vooruit, gewoon echt 2 x zo hoge score. De Gainward is trouwens alleen echt aanzienlijk veel beter op hogere resoluties dan 1280x1024.. Ik weet niet of je dat van plan was, maar anders heb je iig ruim voldoende aan de XFX
Sjit.. Nu wil ik gvd gamen.. zit te wachten op me centen zodat ik een nieuw moederbord kan kopen, het is einde van de maand dus binnen enkele dagen moet mijn gamepc weer up and running zijn![]()
![]()
Heb nu wel een mooi piece of modern art voor aan de muurEven wat dingetjes UV-reactive maken op dat kapotte moederbord en even een mooie achtergrond schilderen op een stuk canvas ofzo, dan rondom dat canvas UV-CFFL's plakken.. et voila
![]()
idd. ik zag je op de server. hallo gezegd en al dat. ff een paar ATmijntjes neergelegd en BOEM ijsmutsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
GVDwat is dat met dat ping gebeuren? net 2 minuutjes op de BoF server, weer gekicked. gaat de hele avond al zo....wat the fuck is average ping en wat kan ik er aan doen
![]()
waren toch mn eerste BoF minuutjes![]()
gewoon naar het IP: 84.244.162.88:16567 gaan, en dan in het spel als favoriet toevoegen, of in de serverlijst zoeken naar "Band", dan vind je zo de server: Band of Fok!kers Urban Maps Only!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe vind ik die server makkelijk in de lijst?
mja ach met raid 0 wordt de kans wel groter dan 1 van de twee crashedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ik heb een raptor als boot partitie en ik moet zeggen dat het nou geen meesterlijk verschil maakt hoor. Ik ga er ook Raid 0 van maken.
Ik zat op een lan pas naast iemand (Hendrik-jan-detuinman) met Raid 0 en verder dezelfde pc en mijn indruk was dat alles gewoon 2 keer zo snel ging dan bij mij. Een map laden in BF2 is bij mij toch redelijk snel maar hij was al lang en breed aan het vliegen alvoor ik erin kwam.
Ah okay,alleen in die citymaps heb ik een bloedhekel aan mashtuurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
gewoon naar het IP: 84.244.162.88:16567 gaan, en dan in het spel als favoriet toevoegen, of in de serverlijst zoeken naar "Band", dan vind je zo de server: Band of Fok!kers Urban Maps Only!!!!!!!![]()
foutquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
iig, des te hoger je ping, des te slomer je verbinding is.
Leuk! Handig ook in het slachtveldquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat voor een zooi er wel niet uit die supplies komt:
Scharen, Wc-papier, Figuurzagen, VAN ALLES!
HighPoint 2320quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:40 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
mja ach met raid 0 wordt de kans wel groter dan 1 van de twee crashed. Beetje stroomstoring en je config is ook al verneukt.. (tja geen cache met batery backup op die consumenten raid dingen he). Nee raid 0 is het me niet waard voorlopig.. met een enkele raptor zit ik snel genoeg op de server
anders down ff de trial versie van visualroute. met dit progje kun je zien waar je ip omhoog springt. je ip moet ongeveer 15 zijn op onze server als je vanuit nl speelt. (ter indicatie). misschien dat de professionals als domo nog wel een tip voor je hebben wat het kan zijn. goed is het niet in ieder geval..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef IJsmuts het volgende:
GVDwat is dat met dat ping gebeuren? net 2 minuutjes op de BoF server, weer gekicked. gaat de hele avond al zo....wat the fuck is average ping en wat kan ik er aan doen
![]()
waren toch mn eerste BoF minuutjes![]()
de ping heeft idd te maken met het aantal 'overbruggingen' die hij moet verbeteren, simpel gezegd. dacht alleen dat het overal geldde.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fout
dat is alleen merkbaar bij 33k6 en 56k modempjes, het heeft meer te maken met het aantal hops dat je maakt voordat je bij de server bent. er kan een opstopping voorkomen bij 1 van de tussenstations en dat veroorzaakt vaak lag
thanks, ga ik ff doen. zit tijdelijk bij mn ouwelui te huizen en zit dus via wireless van hun adsl af te tappen. toch zegtte dat signaal zeer goed is, en 54,0Mbs....quote:Op zondag 26 maart 2006 12:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
anders down ff de trial versie van visualroute. met dit progje kun je zien waar je ip omhoog springt. je ip moet ongeveer 15 zijn op onze server als je vanuit nl speelt. (ter indicatie). misschien dat de professionals als domo nog wel een tip voor je hebben wat het kan zijn. goed is het niet in ieder geval..
zou wel willenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Wie doet er meer ? We zijn al met 4 BoFers online en we kunnen nog wel wat support gebruiken
vanavond pas... wel allemaal dan ook komen, dat ik dan niet in mijn eentje zitquote:Op zondag 26 maart 2006 13:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Wie doet er meer ? We zijn al met 4 BoFers online en we kunnen nog wel wat support gebruiken
soms kan ik je echt niet volgen hoor jumper..quote:Op zondag 26 maart 2006 15:47 schreef JumperJack het volgende:
t-v-p
Nou Bf2/EA werkt ATI wel eens tegen heb ik het vermoeden maar dat is overkomenlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er hier niet meer die problemen hebben met hun ATI kaart,qua temperatuur?
En hoe warm worden die van jullie?
Ik zit onwijs te kutten met BF2 met de temps van mn videokaart,al sinds hij uit is
het spijt mequote:Op zondag 26 maart 2006 15:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
soms kan ik je echt niet volgen hoor jumper..![]()
idd. mijn ATI wordt langzaam ook steeds slechter. dit kan natuurlijk ook zijn omdat het vennetje erg vies wordt... eigenlijk heb ik zelf echt niet het gevoel dat EA ATI "expres" tegenwerkt hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou Bf2/EA werkt ATI wel eens tegen heb ik het vermoeden maar dat is overkomenlijk.
Temperatuur van je kaart dien je gewoon onder controle te kunnen houden door goede koeling. Installeer speedfan oid en zorg dat je eventuele schakelaartjes in je kast voor de fans goed staan. Wat zijn je temperaturen op het moment en wat is je system config?
Its alive...its alive !!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef Silver_Shark het volgende:
boe
Nou mn processor blijft netjes op een graad of 35 en mn videokaart op 45 alleen het geheugen op mn videokaart schiet naar 60 graden af en toe,en dan slaat de hele boel vastquote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou Bf2/EA werkt ATI wel eens tegen heb ik het vermoeden maar dat is overkomenlijk.
Temperatuur van je kaart dien je gewoon onder controle te kunnen houden door goede koeling. Installeer speedfan oid en zorg dat je eventuele schakelaartjes in je kast voor de fans goed staan. Wat zijn je temperaturen op het moment en wat is je system config?
nee hij is kapotquote:Op zondag 26 maart 2006 17:12 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Its alive...its alive !!
Kaartje nog steeds goed ?
Het eraf halen van een koeler is makkelijker dan t lijkt. Gewoon goed naar alle schroefjes zoeken en dan komt alles goedquote:Op zondag 26 maart 2006 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Zit er over te denken om de orginele koeler te vervangen door een zalman koeler
Maar er zit een plastic omhulsel vast aan de koeler,moet even kijken of dat hele spul eraf moet denk het wel haast.
Maar dat hele stuk aan die koeler gaat eraf dan zeker?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het eraf halen van een koeler is makkelijker dan t lijkt. Gewoon goed naar alle schroefjes zoeken en dan komt alles goed
...waarom? een tk-er die gebanned moet worden???quote:Op zondag 26 maart 2006 18:33 schreef staticdata het volgende:
ik heb NU een admin op Xfire nodig!
OF TS!
pfff. waarom al die statspadders... begrijp de lol der niet van...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Thnx Rudy, je was me voor
-edit-
Zat een statspadder op.
TWEE MAAL EEN 7800?!?!?!?!?!??! wow!!! dat is ziekquote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef Sickert het volgende:
zou ookwel een andere koeler op mn 7800 willen hebben,,
maar als ik dadelijk SLI heb past dat nieteens meer
er past alleen 2x een 7800 in en mn soundkaart
Jedi is zieker...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:41 schreef JumperJack het volgende:
[..]
TWEE MAAL EEN 7800?!?!?!?!?!??! wow!!! dat is ziek![]()
Ja ok ik ga een koeler halen van de week en het proberenquote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Waarschijnlijk (zo zit t met mn 6800GT) schroef je eerste dat groen ding eraf en daaronder bevinden zich nog een paar schroeven. Het hele gedeelte moet er af komen. Gewoon rustig kijken en alle schroeven los draaien, het lostrekken gaat heel eenvoudig dus als je er kracht voor moet zetten dan ben je een schroefje vergeten
Spammerdespamquote:Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Om maar is even een heel ander onderwerp aan te snijden...
Over een paar dagen gaan de inschrijvingen voor drome open.. Nog meer mensen die er heen willen gaan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef RudyCarell het volgende:
Vandaag eindelijk de 20.000 behaald... First Sergeant![]()
proficiat jongen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef RudyCarell het volgende:
Vandaag eindelijk de 20.000 behaald... First Sergeant![]()
ikke nog 5000 voor first sergeant deadline = eind mei...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
proficiat jongen!
En nu samen op naar de 50k? Ik stel voor dec 2007 als deadline..![]()
Ja en ik zat bij de chinezenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot twee keer toeecht geweldig.De hele match pakken we geen vlag en als we nog een ticket of 50 over hebben komen we uit onze winterslaap en vegen al die Chinezen even van t eiland
ping= tijd die het duurt voordat je pakketje bij de ontvanger aankomt (en je er bericht terug op krijgt)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de ping heeft idd te maken met het aantal 'overbruggingen' die hij moet verbeteren, simpel gezegd. dacht alleen dat het overal geldde.
oeww. die 7800GS![]()
kan niet meer wachten![]()
hmm een hoge ping maakt je verbinding wel slomer hoor .. ping is de tijd gemeten tussen t vertrek van je pakket en een antwoord van de ontvanger.. 500 ms is net zo sloom op een 56k6 als op een kabelmodemquote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fout
dat is alleen merkbaar bij 33k6 en 56k modempjes, het heeft meer te maken met het aantal hops dat je maakt voordat je bij de server bent. er kan een opstopping voorkomen bij 1 van de tussenstations en dat veroorzaakt vaak lag
Ja het was vanavond zeker apart op Wake. Alsof we hun een ticketvoorsprong gaven van 100 meer voordat wij echt begonnenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik zat bij de chinezen![]()
Kreeg er echt de pleuris van 1 vlag had genoeg geweest
ja duh, maar jack heeft het over het verschil tussen 1mbit en 4mbit, alsof dat nog veel verschil in lag zou betekenen. een spel neemt maar ongeveer 7-12kb/sec, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:30 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm een hoge ping maakt je verbinding wel slomer hoor .. ping is de tijd gemeten tussen t vertrek van je pakket en een antwoord van de ontvanger.. 500 ms is net zo sloom op een 56k6 als op een kabelmodem![]()
Kan nog niet reageren op het forum.. nog niet voldoende rechten...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:29 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Spammerdespam
Inschrijvingen openen 3 april 's avonds om 20.00 uur
idd. wake was zeer apart. zat ook bij de chinezenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het was vanavond zeker apart op Wake. Alsof we hun een ticketvoorsprong gaven van 100 meer voordat wij echt begonnen![]()
Maarre wat is je naam ingame Ghostbuster??
---Even een heel andere vraag:
Een aantal mappen zijn verdwenen in mijn favorieten van Internet Explorer. Een ervan heb ik gezet op verborgen, wie weet hoe ik die weer te zien krijg?? Mappen en bestanden in Windows Verkenner lukt me wel via mapopties --> weergave. Maar hoe doe je dat bij je favorieten in Internet Explorer?
ik ben ookquote:Op maandag 27 maart 2006 09:28 schreef staticdata het volgende:
ik bendat we de server dit weekend snel vol hebben gekregen!
Ik ben voor de MP7 en de P90 gegaan, de Spec-ops guns zijn al goed... En de sniper is idd alleen iets nauwkeuriger maar niet sterker dan de M95... Die M36E van support heb ik ook maar volgens mij is de PKM beter...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef staticdata het volgende:
ik heb voor me unlock gekozen voor p90 en die la916s of hoe dat ding heet.
misschien beter voor die supportgun kunnen gaan, de m36e
de p60 is nog wel te doen maar die snipergun is hetzelfde als de m95
ik zat ook te twijfelen, maar ik zie het zo: ik heb nu voor elke klasse (behalve sniper) een automatische gun, dus geen shotgun... dat is eigenlijk de main-reasonquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef staticdata het volgende:
hoe is die mp7? lijkt me maar een matig dingetje. het leukste aan die sniper gun ishet doordringende geluid that's it.
Datzelfde geld voor Hostelquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering, wat hebben jullie weer een hoog tweakers gehalte gehaald dit weekend. Wat boeit het nu of je temp iets hoger wordt. Ik kijk echt nooit naar de temp van mijn videokaart, ik zou niet eens weten hoe ik die kan bekijken
Even een waarschuwing: Ga niet naar de film A New World! Gisteren geweest en wat een slechte film is dat zeg. Het was echt uitzitten van de film.
Een verhaal in Hostel? Had je een goed verhaal verwacht dan? En het is opzich best een aardig verhaal... Je zal het maar meemaken... Ik vond Hostel heerlijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor HostelTotaal geen verhaal, weinig boeiends, en het is letterlijk hakken, boren en zagen in lichaamsdelen. Gewoon smerig om te zien. Als er nou een beetje verhaal achter zat oke, maar dit slaat alles.
Moet je wel erg ziek zijn als er in het echt zulke "sla(g)(cht)ers" bestaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een verhaal in Hostel? Had je een goed verhaal verwacht dan? En het is opzich best een aardig verhaal... Je zal het maar meemaken... Ik vond Hostel heerlijk!
You'll love it...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hostel lijkt mij overigens wel leuk, heb hem gemist in de bios, maar ik hou wel van die slautherhouse films.
Scary Movie 4 komt ook uit, weet niet of je ervan houd... Maar dat word een dure maand danquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik krijg het de komende maanden erg druk met de bios:
Ice Age 2
Final Destination 3
X-men 3
MI3
V for Vendetta
TFTF3 Tokyo Drift
Pirates of the Caribbean 2
Underworld 2
En dan zullen er vast nog films zijn die ik nu vergeten ben, maar zeker wel ga kijken in de bios.
Heerlijk eindelijk is de komkommerbiostijd weer voorbij.![]()
Opzich hou ik wel van die "gore" films, Saw 1 en 2 waren super !! Alleen ik vond deze tegenvallen of dat kwam omdat ik hem maar half volgde..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
You'll love it...Als je van splatter-movies houd...
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op maandag 27 maart 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
iedereen aan het bijkomen van het weekend ofzo?
hieris het zonnigquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is hier echt slecht weerRegen, hagelstenen, harde windstoten en nu keiharde onweer.
Leuke combinatie!
Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ik wel heel raar vind is dat ik nog helemaal niks over het voetballen heb gelezen? Was er geen voetbal dit weekend
Fuck de play-offs!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horen![]()
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkersquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is hier echt slecht weerRegen, hagelstenen, harde windstoten en nu keiharde onweer.
Leuke combinatie!
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb zelf zo'n soort behuizing (alleen dan is de kast niet helemaal doorzichting maar alleen de zijkant gedeeltelijk) maar het blijft leuk om er naar te kijken... casemodding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan ook wat er in zit:
*Pentium 4 Extreme Edition Dual Core 3.73Ghz 1060Mhz FSB
*2GB 667Mhz DDR2 RAM
*300GB SATA150 Hard Drive
*NVidia 7800GTX 256MB Video Card
*Sony Dual Layer DVDRW ROM Drives
![]()
![]()
Prijs stond er alleen niet bij![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkers
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
om even terug te komen op de unlocks kwestie:
ik stijg waarschijnlijk een rank binnen 1.5/2 maanden en dan kan ik nog 2 unlocks kiezen uit de 4 beschikbare die ik nog over heb:
het staat al vast dat ik de MG36 niet kies, omdat de PKM al erg goed is en volgens mij zelfs beter is dan de MG36...
- MG36 (2e unlock Support)
- Jackhammer MK3A1 (1e unlock Engineer)
- MP7 (2e unlock Engineer)
- P90 (2e unlock Anti-Tank)
dan staat het dus vast dat ik de Jackhammer ga kiezen...
maar welke dan nog meer... de MP7 of de P90. welke is het beste en is het handigste om te kiezen???![]()
gister deed ik nog effe dunnetjes over op wake, paar c4tjes neergeplant terwijl diamond, lies en ik wachten op de chopper, knal mezelf de lucht in, op dat moment komt ook de chopper, ik land bovenop lies en doodt haar daardoor, en kan zo instappen in de chopperquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk daar is de man die mij gisteren al springend van een dak af heeft gekilled![]()
wat voor slimpert ben jij nouquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aan
g36 heeft toch niets met enineer te maken met engineer?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Mp7 niet gekozen want de g36 is niet te overtreffen![]()
![]()
en de jackhammer is echt goed als je vaak engineer ben. beter dan die standaard dubbelloops.
wil iedereen nou even iets van mij lerenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mp7 of Jackhammer... beide beter dan de P90 van AT.
Zelf vind ik de jackhammer krachtiger dan de Mp7 maar de Mp7 knalt lekkerder (vooral het geluid)
Ik zal voor de Mp7 gaan omdat je met de Jackhammer op afstanden niks raakt.
me too, AT heeft opzich al een aardige automatische "vanilla" gunquote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Incolumis het volgende:
wederom zeg ik: mp7
dat is enkel voor EF wapens, de P90 kun je dus daar testen...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef staticdata het volgende:
ik heb wel het idee dat de p90 meer schade toericht dan de "vanilla" gun.
maar jack, escape heeft toch zo'n link eens gepost waar je een mod kan downlaoden zodat je vooraf kan bepalen welke wapens je wilt. deze mod kan je dan in singleplayer draaien.
owkee. mp7 en ik zoek ook nog wel ff naar het modjequote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er zijn wel mods voor vanila die het mogelijk maken om alle unlocks te testen, denk ik.
Maar wat ik niet snap is dat we ons allemaal zo "druk" maken om het wapen dat jumper wil unlocken over 1a2 maanden???
@static: Hij mag 2 wapens unlocken, aangezien hij SF ook heeft.
Over SF gesproken: Ik heb vrijdag heel even SF gespeeld (Warlord) en ik vond het wel erg leuk, weinig last van voertuigen en lekker door een huisje rennen en schieten, ik denk dat ik het toch eens wat vaker op ga starten (als ik de tijd kan vinden)
Ja zuur is dat, ik moet echt nog veel badgesquote:Op maandag 27 maart 2006 17:44 schreef JumperJack het volgende:
@FJD: ik had net ff voor de lol naar je stats gekeken, en toen zag ik dat je de basic knife nog niet had. je hebt al wel 27 knife kills. als je voor de 50 knife kills de basic knife nog niet hebt wordt je alleen maar master sergeant ipv first sergeant. just een waarschuwing![]()
Lolquote:Op maandag 27 maart 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Lies je bent niet de enige
http://www.team-2r.com/roster.php?roster_id=8
[afbeelding]
Zij speelt vaak op karkand en ze is lid van Team 2R, de server waar ik ook vaak opzit
lol, ze voegt me net toe op xfirequote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LolIk heb ook nooit gedacht dat ik de ENIGE was hoor! LoL
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
Het sturen van de tank bedoel je dan zeker?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
idd. goed onthouden, als je de 7 kills IAR haalt nadat je er global 43 hebt krijg je gelijk de veteran, en dan heb je de basic "nooit gehaald" en dan kun je dus ook nooit first sergeant worden, en DAT is zuurquote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben bezig met de badges nuMoet nog wat andere infantry badges ook halen
Gisteren nog even twee gehaald. Ik kom er wel maar t duurt even
-edit-
De Basic, dus de eerste knife badge haal je bij 7 knife kills. Verder geen voorwaardenGa ik binnenkort dan maar even voor zodat ik meteen 2 ranks omhoog ga
niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo'n site moeten we dus hebben... Ziet er fraai uit...
ligt denk ik eerder aan haar 1.2GHz cpuquote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef Incolumis het volgende:
wil ik ook wel doen, samen met Fer met joomla klooien
laat je hem toch idle staanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
moet straks pijltjes gooien dus geen bf2 voor mij
ik ga de server ook bevolken... wie volgt nog meer... kenne we weer knallen vanaaf!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:53 schreef Sickert het volgende:
* Sickert is de server aan het bevolken en gaat nu douchen
Ik wil er best aan meewerken (aan de site) maar dan in de vorm van up-to-date houden, nieuwtjes melden etc. Dus niets wat betreft het uiterlijk en techniek van de site. Eventueel een introotje zou ik ooit weleens willen maken met flash. Dat heb ik weleens vaker gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...
ik ben thuis in flash, illustrator, max, photoshop etc. etc.
Niet dat ik t niet leuk vind maar de kans dat ik er de tijd voor ga vinden is niet erg groot. Ik duik volgende week in m'n laatste master vak, ik moet nog wat dagen werken en ik moet nog een stageplaats zoeken en daar komt dan nog het 'normale' BoF-werk bijquote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef Incolumis het volgende:
wil ik ook wel doen, samen met Fer met joomla klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |