owkee. mp7 en ik zoek ook nog wel ff naar het modjequote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er zijn wel mods voor vanila die het mogelijk maken om alle unlocks te testen, denk ik.
Maar wat ik niet snap is dat we ons allemaal zo "druk" maken om het wapen dat jumper wil unlocken over 1a2 maanden???
@static: Hij mag 2 wapens unlocken, aangezien hij SF ook heeft.
Over SF gesproken: Ik heb vrijdag heel even SF gespeeld (Warlord) en ik vond het wel erg leuk, weinig last van voertuigen en lekker door een huisje rennen en schieten, ik denk dat ik het toch eens wat vaker op ga starten (als ik de tijd kan vinden)
Ja zuur is dat, ik moet echt nog veel badgesquote:Op maandag 27 maart 2006 17:44 schreef JumperJack het volgende:
@FJD: ik had net ff voor de lol naar je stats gekeken, en toen zag ik dat je de basic knife nog niet had. je hebt al wel 27 knife kills. als je voor de 50 knife kills de basic knife nog niet hebt wordt je alleen maar master sergeant ipv first sergeant. just een waarschuwing![]()
Lolquote:Op maandag 27 maart 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Lies je bent niet de enige
http://www.team-2r.com/roster.php?roster_id=8
[afbeelding]
Zij speelt vaak op karkand en ze is lid van Team 2R, de server waar ik ook vaak opzit
lol, ze voegt me net toe op xfirequote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LolIk heb ook nooit gedacht dat ik de ENIGE was hoor! LoL
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
Het sturen van de tank bedoel je dan zeker?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
idd. goed onthouden, als je de 7 kills IAR haalt nadat je er global 43 hebt krijg je gelijk de veteran, en dan heb je de basic "nooit gehaald" en dan kun je dus ook nooit first sergeant worden, en DAT is zuurquote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben bezig met de badges nuMoet nog wat andere infantry badges ook halen
Gisteren nog even twee gehaald. Ik kom er wel maar t duurt even
-edit-
De Basic, dus de eerste knife badge haal je bij 7 knife kills. Verder geen voorwaardenGa ik binnenkort dan maar even voor zodat ik meteen 2 ranks omhoog ga
niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo'n site moeten we dus hebben... Ziet er fraai uit...
ligt denk ik eerder aan haar 1.2GHz cpuquote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef Incolumis het volgende:
wil ik ook wel doen, samen met Fer met joomla klooien
laat je hem toch idle staanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
moet straks pijltjes gooien dus geen bf2 voor mij
ik ga de server ook bevolken... wie volgt nog meer... kenne we weer knallen vanaaf!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:53 schreef Sickert het volgende:
* Sickert is de server aan het bevolken en gaat nu douchen
Ik wil er best aan meewerken (aan de site) maar dan in de vorm van up-to-date houden, nieuwtjes melden etc. Dus niets wat betreft het uiterlijk en techniek van de site. Eventueel een introotje zou ik ooit weleens willen maken met flash. Dat heb ik weleens vaker gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...
ik ben thuis in flash, illustrator, max, photoshop etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |