abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36354777
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef JumperJack het volgende:
heeft iemand trouwens nog de OP van het originele BF2 topic. de link in het oude topic werkt niet meer

ik heb er nu een klein verhaaltje neergezet, tot iemand hoop ik de OP nog heeft...
huidige topic is al uit november... Gewoon op sterven na dood. De laatste posters in dat topic hebben zich aangemeld bij Bof sinds deze week. Denk dat het topic nu echt zal uitsterven...

Wel een sterke OP heb je gemaakt Jumper.. als ze nu allemaal niet overstappen wee tik het ook niet meer.
pi_36354941
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef jpjedi het volgende:

[..]

huidige topic is al uit november... Gewoon op sterven na dood. De laatste posters in dat topic hebben zich aangemeld bij Bof sinds deze week. Denk dat het topic nu echt zal uitsterven...

Wel een sterke OP heb je gemaakt Jumper.. als ze nu allemaal niet overstappen wee tik het ook niet meer.
tnx man

pi_36355472
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb voor BattleLies trouwens weer een GoogleIdols variant gevonden
http://www.flabber.nl/archief/015607.php
Weer het iq van een koe van deze gespierde spijker!
Tering jantje wat een stom filmpie! Die zet zichzelf mooi voor paal!
Altijd blijven lachen!!
pi_36358064
Grandioos topic. Vooral die reacties zeg...
pi_36358191
pc weer up and runnig

und schnel!!
Narf!
pi_36358377
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef Sickert het volgende:
pc weer up and runnig

und schnel!!
Was wa den loss mit dein rechner ??
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_36358379
Ik is ook weer up and running

Net een nieuw pak gekocht smooth 8) Vanavond niet online, morgen naar t strand en morgenavond weer even gamen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36358744
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Was wa den loss mit dein rechner ??
er was fucked up! allemaal vage meldingen enzo
Narf!
pi_36358883
nou als het goed is heb ik me nieuw rang eindelijk maar wegens de vertraging bij ea zal het wel weer ff duren.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:48:47 #135
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_36359043
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef JumperJack het volgende:
heb nu alle instellingen op gemiddeld staan, textures en filtering op hoog, dynamisch licht en schaduwen op laag. ziet er mooi uit. maar heb ook nog licht op laag staan gadverdamme wat is dat lelijk bij die hijskraan in sharqui zeg maar het laden is nu wel 3x zo snel, dus dat heb ik er wel voor over.
Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerkt
Je ziet al de schaduwen van je tegenstanders door de muur heen, waar helemaal geen schaduwen horen te zijn Zo zag ik al een schaduw van een sniper bij mashtuur op een dak liggen (zonder dat ik 'm dus zelf zag), langzaam kwam ie naar voren lopen.. hij liet z'n kop zien en ik knalde 'm meteen eraf !

Dat is dus wel makkelijk punten scoren met licht op laag
pi_36359239
Vandaag lekker gespeeld met een squad boffers. Sommige potjes duurde nog geen 5 minuten!
Verder een rondje gecommanderd met 140 punten en 2 rondjes gevlogen op Sharqi met de heli van USMC. Beide rondes 0 keer uit de lucht geschoten! Moet er wel bij zeggen dat de tegenpartij geen één keer van beide rondes een vlag pakte, dus geen last van stingers en igla's
Kwam met name door het spotwerk van Escape, want waar een Tank, APC, Heli of boot was, daar was ik + goeie gunner

Nu eerst ff douchen, scheren etc en dan iemand van het station pikken en een filmpje kijken, waarschijnlijk Hostel of Wolf Creek ofzo. En dan dobbelen
BF2: Diamond3d
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:57:00 #137
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_36359299
's middags met mooi weer moet je niet spelen man
Heb een stuk op een Honda CBR (125 tof ding) gereden en een mooi stuk op m'n 650cc offroad. Met 120km/u door bochtige weggetjes in een bosrijk en heuvelrijk gebied . .. 50-60km/u aangeraden... maar het reed zo lekker
pi_36359364
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef JK het volgende:
's middags met mooi weer moet je niet spelen man
Heb een stuk op een Honda CBR (125 tof ding) gereden en een mooi stuk op m'n 650cc offroad. Met 120km/u door bochtige weggetjes in een bosrijk en heuvelrijk gebied . .. 50-60km/u aangeraden... maar het reed zo lekker
Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komen
pi_36359669
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komen
dat is een motor
pi_36359732
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef staticdata het volgende:

[..]

dat is een motor
Ow hehe.... las hem niet aandachtig. Vond hem al snel door de bocht gaan met een auto
pi_36360734
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef JK het volgende:

[..]

Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerkt
Je ziet al de schaduwen van je tegenstanders door de muur heen, waar helemaal geen schaduwen horen te zijn Zo zag ik al een schaduw van een sniper bij mashtuur op een dak liggen (zonder dat ik 'm dus zelf zag), langzaam kwam ie naar voren lopen.. hij liet z'n kop zien en ik knalde 'm meteen eraf !

Dat is dus wel makkelijk punten scoren met licht op laag
lol. omdat mijn PC zo traag was en steeds vast liep, had ik gisteren ook het licht op laag gezet. volgens mij hadden we daar gisterenavond ook nog een hele discussie over op TS zag toch een gastje in bouwterrein een verdieping boven me afgeknald worden door een teammate

misschien moet ik toch de engelse versie maar eens installeren gaat zo kut op TS kan dat eigenlijk wel als je BF2 in NL hebt gekocht???
pi_36360837
en ja hoor!!! eindelijk is het zo ver!!!

mijn ATI Radeon 9800 Pro gaat naar een andere PC in huis die uberhaupt nog geen videokaart had... dus daar zal BF2 nu wel gaan opstarten en kan ik dus met een andere account idle de server vullen tot er 10 anderen zijn bijgekomen

maar voor mn gamePC is dus net besteld:

XFX GeForce 7800 GS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allebei de PCs hadden ATP poorten dus dat kon allemaal heb binnenkort dus de ALLERSNELSTE en ALLERBESTE ATP videokaart die er tot nu toe is gemaakt

voor als je het nog niet gemerkt had: JumperJack is happy

GeForce 7800 series

prachtig doosje in de vorm van een X (deed ik het toch ook wel een beetje voor )

-edit- hoezo overmatig gebruik van smilies
pi_36360985
Pffff die kut klote t*ring server is er zeker weer uit geknald?? Voordat ik ging douchen zattie vol op Mashtuur en nu is Karkand er en hij is leeg op 1 na! Kut public servers!
pi_36361017
Wat is een ATP poort ? Ik ken alleen een AGP poort
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36361258
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan. Lange Frans die er op los mept

Het was Lange toch die dit zong?? Geeft hij weer het goede voorbeeld! Hier gaatie zelf even tekeer omdat er iemand een ijsklontje gooide
pi_36361305
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
en ja hoor!!! eindelijk is het zo ver!!!

mijn ATI Radeon 9800 Pro gaat naar een andere PC in huis die uberhaupt nog geen videokaart had... dus daar zal BF2 nu wel gaan opstarten en kan ik dus met een andere account idle de server vullen tot er 10 anderen zijn bijgekomen
als je 2 keys hebt ja...
Narf!
pi_36361391
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan. Lange Frans die er op los mept

Het was Lange toch die dit zong?? Geeft hij weer het goede voorbeeld! Hier gaatie zelf even tekeer omdat er iemand een ijsklontje gooide
kapot meppen ! dat zeg ik!
Narf!
pi_36361426
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef Sickert het volgende:

[..]

kapot meppen ! dat zeg ik!

Nep rapper
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:22:44 #149
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_36361582
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:

maar voor mn gamePC is dus net besteld:

XFX GeForce 7800 GS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

allebei de PCs hadden ATP poorten dus dat kon allemaal heb binnenkort dus de ALLERSNELSTE en ALLERBESTE ATP videokaart die er tot nu toe is gemaakt

-edit- hoezo overmatig gebruik van smilies
CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......
Ik heb er zelf ook 1 hoor.... nog niet veel gebruik van kunnen maken omdat ik kort na aanschaf mijn moederbord heb gesloopt.. maar kan wel vertellen dat het een verdomd lekker kaartje is.. zeker!
MAAR: en hier baal ik dus van, en nog veeel meer 7800GS eigenaren.
Er is een dikkere.. en dan heb je pas écht het beste van het beste op AGP

Gainward 7800GS 512MB
http://theinq.com/?article=30502

Het gaat hier niet alleen om de 512MB ipv 256MB.. maar vooral om het feit dat deze Gainward 20 pipelines heeft ipv 16 pipes die alle andere 7800GS kaarten hebben. + dat er een betere koeler op zit. Op dit moment is de kaart niet tot slecht leverbaar in Nederland, maar daar zal snel verandering in komen.. ding is echt net uit.
Hij is ietsje duurder.. maar het toch echt zeker wel waard. Deze Gainward is dus gewoon de FULL 7800GT bridged naar AGP..

Op tweakers is er een 7800GS topic, daar zijn de mannen dus ook nogal een beetje ziek van deze release.. Ik heb bijvoorbeeld 4 weken geleden mijn kaartje gekocht.. Komt dus ook nog eens bij dat ik in die 4 weken nog niet eens echt gebruik ervan heb kunnen maken omdat nog geen uurtje nadat ik de kaart erin had zitten me mobo het begaf
Niemand zag dit aankomen en iedereen dacht idd dat de 7800GS het toppunt op AGP zou zijn..

die 512MB met 20 pipes is toch best nog een stuk sneller, zeker op hoge resoluties
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_36362127
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......
Ik heb er zelf ook 1 hoor.... nog niet veel gebruik van kunnen maken omdat ik kort na aanschaf mijn moederbord heb gesloopt.. maar kan wel vertellen dat het een verdomd lekker kaartje is.. zeker!
MAAR: en hier baal ik dus van, en nog veeel meer 7800GS eigenaren.
Er is een dikkere.. en dan heb je pas écht het beste van het beste op AGP

Gainward 7800GS 512MB
http://theinq.com/?article=30502

Het gaat hier niet alleen om de 512MB ipv 256MB.. maar vooral om het feit dat deze Gainward 20 pipelines heeft ipv 16 pipes die alle andere 7800GS kaarten hebben. + dat er een betere koeler op zit. Op dit moment is de kaart niet tot slecht leverbaar in Nederland, maar daar zal snel verandering in komen.. ding is echt net uit.
Hij is ietsje duurder.. maar het toch echt zeker wel waard. Deze Gainward is dus gewoon de FULL 7800GT bridged naar AGP..

Op tweakers is er een 7800GS topic, daar zijn de mannen dus ook nogal een beetje ziek van deze release.. Ik heb bijvoorbeeld 4 weken geleden mijn kaartje gekocht.. Komt dus ook nog eens bij dat ik in die 4 weken nog niet eens echt gebruik ervan heb kunnen maken omdat nog geen uurtje nadat ik de kaart erin had zitten me mobo het begaf
Niemand zag dit aankomen en iedereen dacht idd dat de 7800GS het toppunt op AGP zou zijn..

die 512MB met 20 pipes is toch best nog een stuk sneller, zeker op hoge resoluties
laat het toch wel hierbij, want deze zat al RUIM boven mijn budget!!! eerst was het plan om een ATI Radeo X800/6800GT te kopen, maar dat bleek niet zoveel verschil te zijn met de 9800 Pro. Daarna leek de X850 een goede keuze, maar de 7800GS is toch wel beter, dus nu ruim boven budget en uberhaupt al een ENORME stap voorwaarts als ik over een jaartje of 1.5 à 2 misschien een keer een eigen PC ga bouwen koop ik wel een AMD XP met een PCI poort... en dan koop ik maybe wel de beste. deze stap is voor mij absoluut groot genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')