huidige topic is al uit november...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:29 schreef JumperJack het volgende:
heeft iemand trouwens nog de OP van het originele BF2 topic. de link in het oude topic werkt niet meer![]()
ik heb er nu een klein verhaaltje neergezet, tot iemand hoop ik de OP nog heeft...
tnx manquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
huidige topic is al uit november...Gewoon op sterven na dood. De laatste posters in dat topic hebben zich aangemeld bij Bof sinds deze week. Denk dat het topic nu echt zal uitsterven...
Wel een sterke OP heb je gemaakt Jumper.. als ze nu allemaal niet overstappen wee tik het ook niet meer.![]()
Tering jantje wat een stom filmpie!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb voor BattleLies trouwens weer een GoogleIdols variant gevonden![]()
http://www.flabber.nl/archief/015607.php
Weer het iq van een koe van deze gespierde spijker!
er was fucked up! allemaal vage meldingen enzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Was wa den loss mit dein rechner ??
Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef JumperJack het volgende:
heb nu alle instellingen op gemiddeld staan, textures en filtering op hoog, dynamisch licht en schaduwen op laag. ziet er mooi uit. maar heb ook nog licht op laag staangadverdamme wat is dat lelijk bij die hijskraan in sharqui zeg
maar het laden is nu wel 3x zo snel, dus dat heb ik er wel voor over.
Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef JK het volgende:
's middags met mooi weer moet je niet spelen man
Heb een stuk op een Honda CBR (125tof ding) gereden en een mooi stuk op m'n 650cc offroad. Met 120km/u door bochtige weggetjes in een bosrijk en heuvelrijk gebied
. .. 50-60km/u aangeraden... maar het reed zo lekker
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja als je een auto hebt is dat lekker, ik moet eerst nog aan me rijbewijs zien te komen![]()
Ow hehe.... las hem niet aandachtig. Vond hem al snel door de bocht gaan met een autoquote:
lol. omdat mijn PC zo traag was en steeds vast liep, had ik gisteren ook het licht op laag gezet. volgens mij hadden we daar gisterenavond ook nog een hele discussie over op TSquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef JK het volgende:
[..]
Licht op laag, heeft een voordeel heb ik gister gemerkt
Je ziet al de schaduwen van je tegenstanders door de muur heen, waar helemaal geen schaduwen horen te zijnZo zag ik al een schaduw van een sniper bij mashtuur op een dak liggen (zonder dat ik 'm dus zelf zag), langzaam kwam ie naar voren lopen.. hij liet z'n kop zien en ik knalde 'm meteen eraf !
Dat is dus wel makkelijk punten scoren met licht op laag
als je 2 keys hebt ja...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
en ja hoor!!! eindelijk is het zo ver!!!
mijn ATI Radeon 9800 Pro gaat naar een andere PC in huis die uberhaupt nog geen videokaart had... dus daar zal BF2 nu wel gaan opstarten en kan ik dus met een andere account idle de server vullen tot er 10 anderen zijn bijgekomen![]()
kapot meppen ! dat zeg ik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan. Lange Frans die er op los mept
Het was Lange toch die dit zong?? Geeft hij weer het goede voorbeeld!Hier gaatie zelf even tekeer omdat er iemand een ijsklontje gooide
![]()
CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
maar voor mn gamePC is dus net besteld:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
XFX GeForce 7800 GS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allebei de PCs hadden ATP poorten dus dat kon allemaalheb binnenkort dus de ALLERSNELSTE en ALLERBESTE ATP videokaart die er tot nu toe is gemaakt
![]()
![]()
![]()
-edit- hoezo overmatig gebruik van smilies![]()
laat het toch wel hierbij, want deze zat al RUIM boven mijn budget!!! eerst was het plan om een ATI Radeo X800/6800GT te kopen, maar dat bleek niet zoveel verschil te zijn met de 9800 Pro. Daarna leek de X850 een goede keuze, maar de 7800GS is toch wel beter, dus nu ruim boven budget en uberhaupt al een ENORME stap voorwaartsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
CANCEL DIE BESTELLING ALS JE SLIM BENT......
Ik heb er zelf ook 1 hoor.... nog niet veel gebruik van kunnen maken omdat ik kort na aanschaf mijn moederbord heb gesloopt.. maar kan wel vertellen dat het een verdomd lekker kaartje is.. zeker!
MAAR: en hier baal ik dus van, en nog veeel meer 7800GS eigenaren.
Er is een dikkere.. en dan heb je pas écht het beste van het beste op AGP
Gainward 7800GS 512MB
http://theinq.com/?article=30502
Het gaat hier niet alleen om de 512MB ipv 256MB.. maar vooral om het feit dat deze Gainward 20 pipelines heeft ipv 16 pipes die alle andere 7800GS kaarten hebben. + dat er een betere koeler op zit. Op dit moment is de kaart niet tot slecht leverbaar in Nederland, maar daar zal snel verandering in komen.. ding is echt net uit.
Hij is ietsje duurder.. maar het toch echt zeker wel waard. Deze Gainward is dus gewoon de FULL 7800GT bridged naar AGP..
Op tweakers is er een 7800GS topic, daar zijn de mannen dus ook nogal een beetje ziek van deze release.. Ik heb bijvoorbeeld 4 weken geleden mijn kaartje gekocht.. Komt dus ook nog eens bij dat ik in die 4 weken nog niet eens echt gebruik ervan heb kunnen maken omdat nog geen uurtje nadat ik de kaart erin had zitten me mobo het begaf
Niemand zag dit aankomen en iedereen dacht idd dat de 7800GS het toppunt op AGP zou zijn..
die 512MB met 20 pipes is toch best nog een stuk sneller, zeker op hoge resoluties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |