Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ik wel heel raar vind is dat ik nog helemaal niks over het voetballen heb gelezen? Was er geen voetbal dit weekend
Fuck de play-offs!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horen![]()
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkersquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is hier echt slecht weerRegen, hagelstenen, harde windstoten en nu keiharde onweer.
Leuke combinatie!
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb zelf zo'n soort behuizing (alleen dan is de kast niet helemaal doorzichting maar alleen de zijkant gedeeltelijk) maar het blijft leuk om er naar te kijken... casemodding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan ook wat er in zit:
*Pentium 4 Extreme Edition Dual Core 3.73Ghz 1060Mhz FSB
*2GB 667Mhz DDR2 RAM
*300GB SATA150 Hard Drive
*NVidia 7800GTX 256MB Video Card
*Sony Dual Layer DVDRW ROM Drives
![]()
![]()
Prijs stond er alleen niet bij![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkers
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
om even terug te komen op de unlocks kwestie:
ik stijg waarschijnlijk een rank binnen 1.5/2 maanden en dan kan ik nog 2 unlocks kiezen uit de 4 beschikbare die ik nog over heb:
het staat al vast dat ik de MG36 niet kies, omdat de PKM al erg goed is en volgens mij zelfs beter is dan de MG36...
- MG36 (2e unlock Support)
- Jackhammer MK3A1 (1e unlock Engineer)
- MP7 (2e unlock Engineer)
- P90 (2e unlock Anti-Tank)
dan staat het dus vast dat ik de Jackhammer ga kiezen...
maar welke dan nog meer... de MP7 of de P90. welke is het beste en is het handigste om te kiezen???![]()
gister deed ik nog effe dunnetjes over op wake, paar c4tjes neergeplant terwijl diamond, lies en ik wachten op de chopper, knal mezelf de lucht in, op dat moment komt ook de chopper, ik land bovenop lies en doodt haar daardoor, en kan zo instappen in de chopperquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk daar is de man die mij gisteren al springend van een dak af heeft gekilled![]()
wat voor slimpert ben jij nouquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aan
g36 heeft toch niets met enineer te maken met engineer?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Mp7 niet gekozen want de g36 is niet te overtreffen![]()
![]()
en de jackhammer is echt goed als je vaak engineer ben. beter dan die standaard dubbelloops.
wil iedereen nou even iets van mij lerenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mp7 of Jackhammer... beide beter dan de P90 van AT.
Zelf vind ik de jackhammer krachtiger dan de Mp7 maar de Mp7 knalt lekkerder (vooral het geluid)
Ik zal voor de Mp7 gaan omdat je met de Jackhammer op afstanden niks raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |