ik heb graag een lege zak na de daadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
bah sickertquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een vol kanaal na de daad
quote:
Ik betaal er liever niets voor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een lege zak na de daad
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
beter een volle server dan een volle broekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoorquote:
hij zegt toch wel weer af op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
zolang je broek maar op je enkels hangt is het hier gezelligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef staticdata het volgende:
gaat goed hiereen en al liefde in dit topic
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Sickert het volgende:
hij zegt toch wel weer af op het laatste moment
nee slaap jij maar bij die papegaaiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Ze is niet me neukertje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan je neukertje niet wat dichterbij komen wonen ? Je blijft dat pokkeeind rijden man
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister vond je het nog oké en nu ineens afhaken he...tssss![]()
Ik twijfel nog heel erg. Aan de ene kant is het wel gaaf maar aan de andere kant kan ik net zo goed een Guns n Roses coverband gaan bekijkenquote:Geld voor GnR is overgemaakt
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het moet niet gekker worden met die geurtjes.. Denk je alles te hebben gehad met eigen geurtjes van Celine Dion, Jennifer Lopez, David Beckham, Frans Bauer etc komt er nu een nieuw geurtje uit:
Sommige mannen vinden de geur een vagina extreem lekker ruiken maar helaas kunnen ze natuurlijk niet de hele dag bij een vrouw tussen de benen hangen met hun neus. Maar voor deze mannen is er een nieuwe parfumsoort.
Deze parfum ruikt net als een vagina en dus kun je de hele dag omringd worden met een vaginageur. De naam van het goedje is 'VULVA original'. Ben je benieuwd naar de geur van deze parfum, dan kun je hem gewoon even bestellen op site
![]()
Geen idee ik las het op het fok weblogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
hebben jullie al die reclame gehoord die op de frontpage staat? is reclame van kpn. op een moment hoor je " ja hoor ik ga je dik helemaal ownnen"
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger ligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.![]()
zijn we nou een Battlefield clanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger lig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |