Je weet toch...quote:
en dan zeggen dat ik verslaafd benquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:32 schreef JK het volgende:
Middag
Nou, laat de regen maar weg blijven ! Moet zo nog weer m'n accu in de motort gooien, mn broer uit bed trappen zodat ie ook z'n motor pakt en dan gassen.
En rust heb ik vannacht ook niet gehad, ik droomde over BF2.... Strike @ Karkand.
Kwam een soldaat op me af, en staat recht voor me, ik lig op de grond.. wil 'm neersteken met het mes (ben engineer) en heb ineens een baco (Nee Lies, geen bacardi cola!) in m'n handen waar ik 'm mee neer moet hoeken.... lukte niet. Legt ie 20 claymores om me heen.. waaaaaahhhh BOEMMM.. wakker . Mooie droom, maar droom toch liever over andere dingen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef escape_nl het volgende:
en dan zeggen dat ik verslaafd ben
Ferdi!!!quote:
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ferdi!!!
zo mn game pc is brakmaar eens reinstallen
meteen maar in raid 0 zetten
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje...
Omdat me moederbordfannetje zoals ik eerder berichtte lawaai begon te maken heb ik hem op mijn fancontroller aangesloten zodat ik hem kan regelen. Echter heb ik 5 fans (eigenlijk 6 met videokaart meegerekend) in mijn kast en zijn er nu 4 aangesloten op de fancontroller: CPU-fan, fannetje van me moederbord, fan bovenin kast, fan zijkant kast. Nu heb ik nog een fan aan de zijkant van me kast (heb er daar namelijk 2) en die heb ik rechtstreeks op me moederbord aangesloten. Deze kan ik niet regelen met me fancontroller en maakt redelijk veel lawaai, is er dus een programma waarmee je de fans die aangesloten zijn op je moederbord kan regelen?? Of kan dit toevallig in de bios?
Thnx! Laat nu even die fan niet draaien, scheelt een hoop lawaai en hij zit er toch overbodig.quote:
en toen zagen we escape niet meer onlinequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef escape_nl het volgende:
Morgen allemaal.
Het grote moment is aangbroken, ik ga mijn X2 aanslingeren, samen met de P4 op 1 tft, kijken of dat een beetje werkt
niet zonde.. maar t lukt ff niet.. en aangezien ik over een paar weken toch een vid kaart erbij heb SLIquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktalhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
![]()
Nou ik heb een raptor als boot partitie en ik moet zeggen dat het nou geen meesterlijk verschil maakt hoor. Ik ga er ook Raid 0 van maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruiktalhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
![]()
sorry, ik had het verkeerde bericht gequotequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
urhm??
wanneer is dat geweest dan?
en ik heb altijd mn tag voor mn naam hoor...:?
Nee nee de fan in me kast die draait nu niet op volle toeren, dat fannetje op me moederbord draait uiteraard nog wel alleen maakt hij minder RPM. Maargoed hij geeft nu een temperatuur aan (waar het fannetje op blaast) van 50 graden. Moet kunnen want als hij op volle toeren draait was hij ong 46 graden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis wacht op het moment dat diamond's mobo kapot gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |