abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36348468
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:23 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Goede 'smorgens allemaal
wassup homie!
Narf!
pi_36348546
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:42 schreef Sickert het volgende:

[..]

wassup homie!
Je weet toch...
Maar ik ga jullie nu in de steek laten, dit weekend zal helaas weer niet veel van BF2 terechtkomen Maar volgende week heb ik meer tijd en zal ik mijn neus weer eens laten zien op het slagveld
pi_36348757
jalalalala morguhh
BF2: Diamond3d
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:32:35 #104
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_36348929
Middag
Nou, laat de regen maar weg blijven ! Moet zo nog weer m'n accu in de motort gooien, mn broer uit bed trappen zodat ie ook z'n motor pakt en dan gassen.

En rust heb ik vannacht ook niet gehad, ik droomde over BF2.... Strike @ Karkand.
Kwam een soldaat op me af, en staat recht voor me, ik lig op de grond.. wil 'm neersteken met het mes (ben engineer) en heb ineens een baco (Nee Lies, geen bacardi cola!) in m'n handen waar ik 'm mee neer moet hoeken.... lukte niet. Legt ie 20 claymores om me heen.. waaaaaahhhh BOEMMM.. wakker . Mooie droom, maar droom toch liever over andere dingen
pi_36349010
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:32 schreef JK het volgende:
Middag
Nou, laat de regen maar weg blijven ! Moet zo nog weer m'n accu in de motort gooien, mn broer uit bed trappen zodat ie ook z'n motor pakt en dan gassen.

En rust heb ik vannacht ook niet gehad, ik droomde over BF2.... Strike @ Karkand.
Kwam een soldaat op me af, en staat recht voor me, ik lig op de grond.. wil 'm neersteken met het mes (ben engineer) en heb ineens een baco (Nee Lies, geen bacardi cola!) in m'n handen waar ik 'm mee neer moet hoeken.... lukte niet. Legt ie 20 claymores om me heen.. waaaaaahhhh BOEMMM.. wakker . Mooie droom, maar droom toch liever over andere dingen
en dan zeggen dat ik verslaafd ben
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:41:40 #106
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_36349047
Ik ben niet meer verslaafd, laatste rondje voor gister deed ik maandag even.. (donderdag die 5 minuten voor de server eruit klapte daar gelaten)... het wordt wel steeds minder.

Jij zit er meer op
pi_36349186
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:38 schreef escape_nl het volgende:
en dan zeggen dat ik verslaafd ben

Goodmorning
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36349908
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Goodmorning
Ferdi!!!

zo mn game pc is brak maar eens reinstallen
meteen maar in raid 0 zetten

[ Bericht 21% gewijzigd door Sickert op 25-03-2006 11:42:51 ]
Narf!
pi_36350251
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ferdi!!!

zo mn game pc is brak maar eens reinstallen
meteen maar in raid 0 zetten
raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruikt alhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
pi_36350284
Morgen allemaal.

Het grote moment is aangbroken, ik ga mijn X2 aanslingeren, samen met de P4 op 1 tft, kijken of dat een beetje werkt
pi_36350300
Even een vraagje...

Omdat me moederbordfannetje zoals ik eerder berichtte lawaai begon te maken heb ik hem op mijn fancontroller aangesloten zodat ik hem kan regelen. Echter heb ik 5 fans (eigenlijk 6 met videokaart meegerekend) in mijn kast en zijn er nu 4 aangesloten op de fancontroller: CPU-fan, fannetje van me moederbord, fan bovenin kast, fan zijkant kast. Nu heb ik nog een fan aan de zijkant van me kast (heb er daar namelijk 2) en die heb ik rechtstreeks op me moederbord aangesloten. Deze kan ik niet regelen met me fancontroller en maakt redelijk veel lawaai, is er dus een programma waarmee je de fans die aangesloten zijn op je moederbord kan regelen?? Of kan dit toevallig in de bios?
pi_36350361
nog maar 455 punten Damn wat heb ik veel gespeeld gister, totaal van donderdagnacht tot vanochtend 03.00 heb ik denk zo'n 8 uur gespeeld als het niet meer is...
en weer 3 badges en 2 ribbons erbij ik ga zo weer verder... ik wil First Sergeant zijn voor maandag...

[ Bericht 49% gewijzigd door RudyCarell op 25-03-2006 11:57:13 ]
pi_36350690
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje...

Omdat me moederbordfannetje zoals ik eerder berichtte lawaai begon te maken heb ik hem op mijn fancontroller aangesloten zodat ik hem kan regelen. Echter heb ik 5 fans (eigenlijk 6 met videokaart meegerekend) in mijn kast en zijn er nu 4 aangesloten op de fancontroller: CPU-fan, fannetje van me moederbord, fan bovenin kast, fan zijkant kast. Nu heb ik nog een fan aan de zijkant van me kast (heb er daar namelijk 2) en die heb ik rechtstreeks op me moederbord aangesloten. Deze kan ik niet regelen met me fancontroller en maakt redelijk veel lawaai, is er dus een programma waarmee je de fans die aangesloten zijn op je moederbord kan regelen?? Of kan dit toevallig in de bios?
klikkerdeklik
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_36350759
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:04 schreef Suikermais het volgende:

[..]

klikkerdeklik
Thnx! Laat nu even die fan niet draaien, scheelt een hoop lawaai en hij zit er toch overbodig.
pi_36350799
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef escape_nl het volgende:
Morgen allemaal.

Het grote moment is aangbroken, ik ga mijn X2 aanslingeren, samen met de P4 op 1 tft, kijken of dat een beetje werkt
en toen zagen we escape niet meer online
Narf!
pi_36350805
* Incolumis wacht op het moment dat diamond's mobo kapot gaat
pi_36350837
BF2 is ook een videokaart killer
Ik heb er bijna weer 1 opgeblazen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_36350854
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

raid 0.. beetje zonde ... tenzij je raptors gebruikt alhoewel je aan 1 enkele raptor ook wel genoeg hebt
niet zonde.. maar t lukt ff niet.. en aangezien ik over een paar weken toch een vid kaart erbij heb SLI

laat ik het wel ff zitten

en 2 raptors is wel snel ja in raid...
en 1 raptor doet niet veel meer als een normale 7200

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 25-03-2006 12:18:18 ]
Narf!
pi_36351128
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Nou ik heb een raptor als boot partitie en ik moet zeggen dat het nou geen meesterlijk verschil maakt hoor. Ik ga er ook Raid 0 van maken.

Ik zat op een lan pas naast iemand (Hendrik-jan-detuinman) met Raid 0 en verder dezelfde pc en mijn indruk was dat alles gewoon 2 keer zo snel ging dan bij mij. Een map laden in BF2 is bij mij toch redelijk snel maar hij was al lang en breed aan het vliegen alvoor ik erin kwam.
pi_36351438
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:14 schreef Sickert het volgende:

[..]

urhm??
wanneer is dat geweest dan?
en ik heb altijd mn tag voor mn naam hoor...:?
sorry, ik had het verkeerde bericht gequote moest die van schotse hooglander hebben
pi_36351611
nou, mijn pc loopt soms nog steeds vast vlak na het laden

heb nu alle instellingen op gemiddeld staan, textures en filtering op hoog, dynamisch licht en schaduwen op laag. ziet er mooi uit. maar heb ook nog licht op laag staan gadverdamme wat is dat lelijk bij die hijskraan in sharqui zeg maar het laden is nu wel 3x zo snel, dus dat heb ik er wel voor over.

dat vastlopen ben ik ook achter. alleen wanneer net een nieuwe map is geladen kan je op "meedoen aan spel drukken". als ik in de tijd vanaf het drukken op "meedoen aan spel" totdat de pijltjes van de unlocks niet meer knipperen te veel tegelijk doe, loopt ie gigantisch vast lees bij teveel tegelijk doen: spawnpoint selecteren OF met de muis bewegen OF een kit kiezen OF iemand zegt iets over TS vooral dat laatste is zeer kut

zou opnieuw installeren helpen???

en ik heb over drie maanden waarschijnlijk de veteran transport, heb ik uitgerekend
pi_36352070
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
* Incolumis wacht op het moment dat diamond's mobo kapot gaat
Nee nee de fan in me kast die draait nu niet op volle toeren, dat fannetje op me moederbord draait uiteraard nog wel alleen maakt hij minder RPM. Maargoed hij geeft nu een temperatuur aan (waar het fannetje op blaast) van 50 graden. Moet kunnen want als hij op volle toeren draait was hij ong 46 graden.
pi_36352167
Ik heb voor BattleLies trouwens weer een GoogleIdols variant gevonden

http://www.flabber.nl/archief/015607.php

Weer het iq van een koe van deze gespierde spijker!
pi_36353776
ik heb hier nog een leuk filmpje wat oorspronkelijk in het BF2 topic is gepost door Vassili_Z

extreem melig

http://www.youtube.com/watch?v=j1BeJpI0YpU
pi_36353846
heeft iemand trouwens nog de OP van het originele BF2 topic. de link in het oude topic werkt niet meer

ik heb er nu een klein verhaaltje neergezet, tot iemand hoop ik de OP nog heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')