ik heb graag een lege zak na de daadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
bah sickertquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een vol kanaal na de daad
quote:
Ik betaal er liever niets voor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb graag een lege zak na de daad
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
beter een volle server dan een volle broekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Beter een volle server dan een lege zak
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga van het weekend flink dobbelen in ieder geval![]()
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoorquote:
hij zegt toch wel weer af op het laatste momentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
zolang je broek maar op je enkels hangt is het hier gezelligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:52 schreef staticdata het volgende:
gaat goed hiereen en al liefde in dit topic
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Sickert het volgende:
hij zegt toch wel weer af op het laatste moment
nee slaap jij maar bij die papegaaiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Ze is niet me neukertje!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:47 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kan je neukertje niet wat dichterbij komen wonen ? Je blijft dat pokkeeind rijden man
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ga je niet doen op de zuip-meet hoor![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister vond je het nog oké en nu ineens afhaken he...tssss![]()
Ik twijfel nog heel erg. Aan de ene kant is het wel gaaf maar aan de andere kant kan ik net zo goed een Guns n Roses coverband gaan bekijkenquote:Geld voor GnR is overgemaakt
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het moet niet gekker worden met die geurtjes.. Denk je alles te hebben gehad met eigen geurtjes van Celine Dion, Jennifer Lopez, David Beckham, Frans Bauer etc komt er nu een nieuw geurtje uit:
Sommige mannen vinden de geur een vagina extreem lekker ruiken maar helaas kunnen ze natuurlijk niet de hele dag bij een vrouw tussen de benen hangen met hun neus. Maar voor deze mannen is er een nieuwe parfumsoort.
Deze parfum ruikt net als een vagina en dus kun je de hele dag omringd worden met een vaginageur. De naam van het goedje is 'VULVA original'. Ben je benieuwd naar de geur van deze parfum, dan kun je hem gewoon even bestellen op site
![]()
Geen idee ik las het op het fok weblogquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
was dat niet al het geval met die eddie murphy film?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:39 schreef staticdata het volgende:
hebben jullie al die reclame gehoord die op de frontpage staat? is reclame van kpn. op een moment hoor je " ja hoor ik ga je dik helemaal ownnen"
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik s avonds nog in dezelfde ruimte met jou slapen![]()
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger ligquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een reserve kurk, je weet immers maar nooit als je laveloos op een semi opgeblazen matje ligt.![]()
zijn we nou een Battlefield clanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger lig
Het valt allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als ik af en toe jou dronken avonturen hoor dan vraag ik me af waar ik veiliger lig
absoluut hier: http://bf2s.com/player/jackjumpers_soul/quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is op dit moment de makkelijkste plaats om te kijken welke badges ik nog moet ? Ga ik even een badge avondje houden denk ik
natuurlijk. das waar. helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En jumper, nee we zijn geen battlefield clan, maar een band of fokkers
Voor het kijken van stats ruled die bf2player. Je kan echt veel zien daar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kijk gewoon altijd op http://www.bf2tracker.com, maar ik geloof dat http://www.bf2player.com ook een goeie was om de progress te zien.
idd. hij staat bij mij nu ook in mijn favorieten bij de andere 8 stat sitesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voor het kijken van stats ruled die bf2player. Je kan echt veel zien daar.
www.ultimategroover.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is op dit moment de makkelijkste plaats om te kijken welke badges ik nog moet ? Ga ik even een badge avondje houden denk ik
LOL. ik ben soms een geruime tijd maar één kit. ik ben nu al twee weken NIETS anders geweest dan engineerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik begin iig met een zooitje infantry badges. Mijn 'probleem' is dat ik heel vaak van kit wissel en niets heel lang gebruik, dan kom je dus ook nooit aan de 20 kills die je nodig hebtIk ga even online
hiero is de K/D ratio gelijk geblevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach ja ik heb wel een leuk avondje gehad, al zal mijn K/D wel weer verder kelderen na vanavond.
Voornamelijk door PKM hoer nummer 1 Raffie
Mocht je je afvragen wat voor hoertje ik was? Ik was de heroine hoer met een over dosis...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voornamelijk door PKM hoer nummer 1 Raffie
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fieldsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ondanks dat bijna alle fokkers al weer verdwenen waren, toch nog ff lekker gefragged.
City only is toppie. Denk dat ie ook vaker vol zal zitten nu.
Johan_uit ben ik trouwens
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BattleLies het volgende:
Na nog een poosje te hebben gekeken bij een workshop over dildo's en andere verwen-speeltjes zijn we richting de mac vertrokken.Zie foto's .. was gezellig
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef Sickert het volgende:
benk weer
gelachen op de hhb verhaal hoor je wel van lies en jp ik ga mn nieuwe controler testen
en ik heb bij jouw in de chopper en airplane gezeten daarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fields
mooi weten we dat ook weer dat jij dat bent
Vreselijk was dat gister jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb ik jou gister een een paar keer lekker gepakt o dagin oil fields
mooi weten we dat ook weer dat jij dat bent
Het was hartstikke lachen man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar verder was het leuk ??
Foto 1 en 2 = Jediquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:11 schreef JK het volgende:
Wie is nou wie op de foto van de HHB ?
Mn vriendin is vanmiddag geweest, heeft wat zooi gekocht....
Bij mij ging het ook niet zo lekker vanavond met BF2... maargoed, ik speel het steeds minder en deze week /begin volgende week verwacht ik Ridge Racer en Daxter voor m'n PSP, dus zal er nog minder BF2 worden gespeeld... plus het mooiere weer -> motorrijden ... en moet mn tuintje nog afgraven, zand erin gooien, tegels eruit, tegels erin.... lekker bezig
urhm??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en ik heb bij jouw in de chopper en airplane gezeten daarzet ff [BoF] voor je naam wil je
![]()
Top nu weet ik tenminste welk gezicht ik in m'n gedachtes uit moet schelden wanneer ik weer is neergeknald word.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Foto 3= Jedi links, Sickert rechts
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roeptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef editor2 het volgende:
eeeeh wie gaat er op een vrijdagavond - stap en feestavond - in hemelsnaam of all places naar een Huis Houdbeurs in de Rai...Dat is soooow.. Albert Verlinde-achtig
lol! overdrijfsmurf!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roept
de HHB was ook weinig aan wij hebben ons vermaakt met Liesdie ik voortaan racert ga noemen
we hadden op een gegeven moment niet meer door dat er een vrouw achter het stuur zat
Nou nee maar likken welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Sickert het volgende:
gast jij bent zo'n type dat als ik op teamspeak roep wie wil er pijpen meteen ja roept
gast wil je weer leuk doen? Nee zo heet ik niet in het echt dus droom verder,maar jij bent wel Kevin S he?quote:en heet je in het echt ruben?
Jup Kevin S drop meteen mn adres maar en foon nummer nu je toch bezig bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
[..]
Nou nee maar likken wel![]()
Maar ik begrijp dat jij gelijk aan pijpen denkt omdat dat jou voornaamste bezigheid is na 18:00 uur
![]()
[..]
gast wil je weer leuk doen? Nee zo heet ik niet in het echt dus droom verder,maar jij bent wel Kevin S he?![]()
![]()
lies doet niet aan mannenburgersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:04 schreef JK het volgende:
He, Lies niet aan een mannenburger?
Dan had ik de reacties van Jedi & Sickert wel eens willen horen... prachtige reclames !!
Liesje doet niet onder voor elke andere bofferquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:03 schreef editor2 het volgende:
Sow.. hoe goed is die racert op het BF2 slagveld. Ownbaar?![]()
LOLquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
al heb ik ze wel dik geowned op Netgamez maar dat is een ander verhaal
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOLik moest er nog inkomen toen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |