Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef RudyCarell het volgende:
Vandaag eindelijk de 20.000 behaald... First Sergeant![]()
proficiat jongen!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef RudyCarell het volgende:
Vandaag eindelijk de 20.000 behaald... First Sergeant![]()
ikke nog 5000 voor first sergeant deadline = eind mei...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
proficiat jongen!
En nu samen op naar de 50k? Ik stel voor dec 2007 als deadline..![]()
Ja en ik zat bij de chinezenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot twee keer toeecht geweldig.De hele match pakken we geen vlag en als we nog een ticket of 50 over hebben komen we uit onze winterslaap en vegen al die Chinezen even van t eiland
ping= tijd die het duurt voordat je pakketje bij de ontvanger aankomt (en je er bericht terug op krijgt)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
de ping heeft idd te maken met het aantal 'overbruggingen' die hij moet verbeteren, simpel gezegd. dacht alleen dat het overal geldde.
oeww. die 7800GS![]()
kan niet meer wachten![]()
hmm een hoge ping maakt je verbinding wel slomer hoor .. ping is de tijd gemeten tussen t vertrek van je pakket en een antwoord van de ontvanger.. 500 ms is net zo sloom op een 56k6 als op een kabelmodemquote:Op zondag 26 maart 2006 01:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fout
dat is alleen merkbaar bij 33k6 en 56k modempjes, het heeft meer te maken met het aantal hops dat je maakt voordat je bij de server bent. er kan een opstopping voorkomen bij 1 van de tussenstations en dat veroorzaakt vaak lag
Ja het was vanavond zeker apart op Wake. Alsof we hun een ticketvoorsprong gaven van 100 meer voordat wij echt begonnenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ik zat bij de chinezen![]()
Kreeg er echt de pleuris van 1 vlag had genoeg geweest
ja duh, maar jack heeft het over het verschil tussen 1mbit en 4mbit, alsof dat nog veel verschil in lag zou betekenen. een spel neemt maar ongeveer 7-12kb/sec, dus daar ligt het niet aan.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:30 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
hmm een hoge ping maakt je verbinding wel slomer hoor .. ping is de tijd gemeten tussen t vertrek van je pakket en een antwoord van de ontvanger.. 500 ms is net zo sloom op een 56k6 als op een kabelmodem![]()
Kan nog niet reageren op het forum.. nog niet voldoende rechten...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:29 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Spammerdespam
Inschrijvingen openen 3 april 's avonds om 20.00 uur
idd. wake was zeer apart. zat ook bij de chinezenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja het was vanavond zeker apart op Wake. Alsof we hun een ticketvoorsprong gaven van 100 meer voordat wij echt begonnen![]()
Maarre wat is je naam ingame Ghostbuster??
---Even een heel andere vraag:
Een aantal mappen zijn verdwenen in mijn favorieten van Internet Explorer. Een ervan heb ik gezet op verborgen, wie weet hoe ik die weer te zien krijg?? Mappen en bestanden in Windows Verkenner lukt me wel via mapopties --> weergave. Maar hoe doe je dat bij je favorieten in Internet Explorer?
ik ben ookquote:Op maandag 27 maart 2006 09:28 schreef staticdata het volgende:
ik bendat we de server dit weekend snel vol hebben gekregen!
Ik ben voor de MP7 en de P90 gegaan, de Spec-ops guns zijn al goed... En de sniper is idd alleen iets nauwkeuriger maar niet sterker dan de M95... Die M36E van support heb ik ook maar volgens mij is de PKM beter...quote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef staticdata het volgende:
ik heb voor me unlock gekozen voor p90 en die la916s of hoe dat ding heet.
misschien beter voor die supportgun kunnen gaan, de m36e
de p60 is nog wel te doen maar die snipergun is hetzelfde als de m95
ik zat ook te twijfelen, maar ik zie het zo: ik heb nu voor elke klasse (behalve sniper) een automatische gun, dus geen shotgun... dat is eigenlijk de main-reasonquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef staticdata het volgende:
hoe is die mp7? lijkt me maar een matig dingetje. het leukste aan die sniper gun ishet doordringende geluid that's it.
Datzelfde geld voor Hostelquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering, wat hebben jullie weer een hoog tweakers gehalte gehaald dit weekend. Wat boeit het nu of je temp iets hoger wordt. Ik kijk echt nooit naar de temp van mijn videokaart, ik zou niet eens weten hoe ik die kan bekijken
Even een waarschuwing: Ga niet naar de film A New World! Gisteren geweest en wat een slechte film is dat zeg. Het was echt uitzitten van de film.
Een verhaal in Hostel? Had je een goed verhaal verwacht dan? En het is opzich best een aardig verhaal... Je zal het maar meemaken... Ik vond Hostel heerlijk!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Datzelfde geld voor HostelTotaal geen verhaal, weinig boeiends, en het is letterlijk hakken, boren en zagen in lichaamsdelen. Gewoon smerig om te zien. Als er nou een beetje verhaal achter zat oke, maar dit slaat alles.
Moet je wel erg ziek zijn als er in het echt zulke "sla(g)(cht)ers" bestaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een verhaal in Hostel? Had je een goed verhaal verwacht dan? En het is opzich best een aardig verhaal... Je zal het maar meemaken... Ik vond Hostel heerlijk!
You'll love it...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hostel lijkt mij overigens wel leuk, heb hem gemist in de bios, maar ik hou wel van die slautherhouse films.
Scary Movie 4 komt ook uit, weet niet of je ervan houd... Maar dat word een dure maand danquote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik krijg het de komende maanden erg druk met de bios:
Ice Age 2
Final Destination 3
X-men 3
MI3
V for Vendetta
TFTF3 Tokyo Drift
Pirates of the Caribbean 2
Underworld 2
En dan zullen er vast nog films zijn die ik nu vergeten ben, maar zeker wel ga kijken in de bios.
Heerlijk eindelijk is de komkommerbiostijd weer voorbij.![]()
Opzich hou ik wel van die "gore" films, Saw 1 en 2 waren super !! Alleen ik vond deze tegenvallen of dat kwam omdat ik hem maar half volgde..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
You'll love it...Als je van splatter-movies houd...
HOMOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op maandag 27 maart 2006 13:40 schreef staticdata het volgende:
iedereen aan het bijkomen van het weekend ofzo?
hieris het zonnigquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is hier echt slecht weerRegen, hagelstenen, harde windstoten en nu keiharde onweer.
Leuke combinatie!
Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat ik wel heel raar vind is dat ik nog helemaal niks over het voetballen heb gelezen? Was er geen voetbal dit weekend
Fuck de play-offs!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe idd maar het is duidelijk nu, de competitie is beslist... 1. psv 2. az 3. fey en de rest is even afwachten maar dat gaat tochplay-offs spelen. Ik denk dat we dan weer meer horen![]()
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkersquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is hier echt slecht weerRegen, hagelstenen, harde windstoten en nu keiharde onweer.
Leuke combinatie!
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb zelf zo'n soort behuizing (alleen dan is de kast niet helemaal doorzichting maar alleen de zijkant gedeeltelijk) maar het blijft leuk om er naar te kijken... casemodding!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan ook wat er in zit:
*Pentium 4 Extreme Edition Dual Core 3.73Ghz 1060Mhz FSB
*2GB 667Mhz DDR2 RAM
*300GB SATA150 Hard Drive
*NVidia 7800GTX 256MB Video Card
*Sony Dual Layer DVDRW ROM Drives
![]()
![]()
Prijs stond er alleen niet bij![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
"gelukkig heb ik dan zo'n kind voor me op het stuur" - Herman Finkers
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef JumperJack het volgende:
om even terug te komen op de unlocks kwestie:
ik stijg waarschijnlijk een rank binnen 1.5/2 maanden en dan kan ik nog 2 unlocks kiezen uit de 4 beschikbare die ik nog over heb:
het staat al vast dat ik de MG36 niet kies, omdat de PKM al erg goed is en volgens mij zelfs beter is dan de MG36...
- MG36 (2e unlock Support)
- Jackhammer MK3A1 (1e unlock Engineer)
- MP7 (2e unlock Engineer)
- P90 (2e unlock Anti-Tank)
dan staat het dus vast dat ik de Jackhammer ga kiezen...
maar welke dan nog meer... de MP7 of de P90. welke is het beste en is het handigste om te kiezen???![]()
gister deed ik nog effe dunnetjes over op wake, paar c4tjes neergeplant terwijl diamond, lies en ik wachten op de chopper, knal mezelf de lucht in, op dat moment komt ook de chopper, ik land bovenop lies en doodt haar daardoor, en kan zo instappen in de chopperquote:Op maandag 27 maart 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
kijk daar is de man die mij gisteren al springend van een dak af heeft gekilled![]()
wat voor slimpert ben jij nouquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mp7 en p90, jackhammer heb je geen tiet aan
g36 heeft toch niets met enineer te maken met engineer?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Mp7 niet gekozen want de g36 is niet te overtreffen![]()
![]()
en de jackhammer is echt goed als je vaak engineer ben. beter dan die standaard dubbelloops.
wil iedereen nou even iets van mij lerenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mp7 of Jackhammer... beide beter dan de P90 van AT.
Zelf vind ik de jackhammer krachtiger dan de Mp7 maar de Mp7 knalt lekkerder (vooral het geluid)
Ik zal voor de Mp7 gaan omdat je met de Jackhammer op afstanden niks raakt.
me too, AT heeft opzich al een aardige automatische "vanilla" gunquote:Op maandag 27 maart 2006 16:51 schreef Incolumis het volgende:
wederom zeg ik: mp7
dat is enkel voor EF wapens, de P90 kun je dus daar testen...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef staticdata het volgende:
ik heb wel het idee dat de p90 meer schade toericht dan de "vanilla" gun.
maar jack, escape heeft toch zo'n link eens gepost waar je een mod kan downlaoden zodat je vooraf kan bepalen welke wapens je wilt. deze mod kan je dan in singleplayer draaien.
owkee. mp7 en ik zoek ook nog wel ff naar het modjequote:Op maandag 27 maart 2006 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er zijn wel mods voor vanila die het mogelijk maken om alle unlocks te testen, denk ik.
Maar wat ik niet snap is dat we ons allemaal zo "druk" maken om het wapen dat jumper wil unlocken over 1a2 maanden???
@static: Hij mag 2 wapens unlocken, aangezien hij SF ook heeft.
Over SF gesproken: Ik heb vrijdag heel even SF gespeeld (Warlord) en ik vond het wel erg leuk, weinig last van voertuigen en lekker door een huisje rennen en schieten, ik denk dat ik het toch eens wat vaker op ga starten (als ik de tijd kan vinden)
Ja zuur is dat, ik moet echt nog veel badgesquote:Op maandag 27 maart 2006 17:44 schreef JumperJack het volgende:
@FJD: ik had net ff voor de lol naar je stats gekeken, en toen zag ik dat je de basic knife nog niet had. je hebt al wel 27 knife kills. als je voor de 50 knife kills de basic knife nog niet hebt wordt je alleen maar master sergeant ipv first sergeant. just een waarschuwing![]()
Lolquote:Op maandag 27 maart 2006 17:42 schreef escape_nl het volgende:
Lies je bent niet de enige
http://www.team-2r.com/roster.php?roster_id=8
[afbeelding]
Zij speelt vaak op karkand en ze is lid van Team 2R, de server waar ik ook vaak opzit
lol, ze voegt me net toe op xfirequote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LolIk heb ook nooit gedacht dat ik de ENIGE was hoor! LoL
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
Het sturen van de tank bedoel je dan zeker?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij haar in een tank gezeten en man o man.. ik vond het erg stroef gaan .. maar jaZe kan haar dag niet hebben gehad natuurlijk
idd. goed onthouden, als je de 7 kills IAR haalt nadat je er global 43 hebt krijg je gelijk de veteran, en dan heb je de basic "nooit gehaald" en dan kun je dus ook nooit first sergeant worden, en DAT is zuurquote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben bezig met de badges nuMoet nog wat andere infantry badges ook halen
Gisteren nog even twee gehaald. Ik kom er wel maar t duurt even
-edit-
De Basic, dus de eerste knife badge haal je bij 7 knife kills. Verder geen voorwaardenGa ik binnenkort dan maar even voor zodat ik meteen 2 ranks omhoog ga
niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo'n site moeten we dus hebben... Ziet er fraai uit...
ligt denk ik eerder aan haar 1.2GHz cpuquote:Op maandag 27 maart 2006 18:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef Incolumis het volgende:
wil ik ook wel doen, samen met Fer met joomla klooien
laat je hem toch idle staanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef Incolumis het volgende:
moet straks pijltjes gooien dus geen bf2 voor mij
ik ga de server ook bevolken... wie volgt nog meer... kenne we weer knallen vanaaf!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:53 schreef Sickert het volgende:
* Sickert is de server aan het bevolken en gaat nu douchen
Ik wil er best aan meewerken (aan de site) maar dan in de vorm van up-to-date houden, nieuwtjes melden etc. Dus niets wat betreft het uiterlijk en techniek van de site. Eventueel een introotje zou ik ooit weleens willen maken met flash. Dat heb ik weleens vaker gedaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...
ik ben thuis in flash, illustrator, max, photoshop etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |