Fijn dat ga ik dan ook krijgen....nou je we zien wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In dit topic werd alleen gezegd dat als je je GameSpy ID in wilde vullen dat die gelijk was aan je BF2 IDIk had dat niet want GS had een mooie nickname voor mij verzonnen toen ik wat minder creatief was, (FJDominator
)je nickname mocht nml geen 3 letters zijn ofzo en ik heb ingame gewoon FJD aangehouden. EA
![]()
Geen punt bij Karweiquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:57 schreef staticdata het volgende:
Fijn dat ga ik dan ook krijgen....nou je we zien wel.
Hoe bedoel je precies? Ik kan in BFHQ geeneens nieuwe unlocks zien, wel nog steeds die flashbang die je kunt unlocken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef BMH het volgende:
EF geinstalled & speelbaar.. Probleem: Waarom worden de wapens niet ge-unlocked?
Ik kan de EF wapens niet gebruiken als ik niet in het Europese team zit.. Ik nam aan dat je de wapens altijd kunt gebruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik kan in BFHQ geeneens nieuwe unlocks zien, wel nog steeds die flashbang die je kunt unlocken...![]()
werkt ook zo vaag bij SF volgens mij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan de EF wapens niet gebruiken als ik niet in het Europese team zit.. Ik nam aan dat je de wapens altijd kunt gebruiken.
al geprobeerd... ik denk niet dat ze unlockable worden helaas...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Speel eerst eens een paar rondjes EF misschien vliegen de unlocks je dan om de oren en kan je EU wapens unlocken ?
Zou anders wel heel oneerlijk zijn aangezien niemand dan EU wil spelen aangezien er maar weinig mensen zijn die nog een paar unlocks over hebben of die er op korte termijn nog een hoop halen
Zitten er uberhaupt wel mensen bij EA die enig idee hebben van wat een goede PCgame inhoudtquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:
al geprobeerd... ik denk niet dat ze unlockable worden helaas...
Ik heb al heel wat potjes EF gespeeld maar krijg ook geen unlocks hoor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zitten er uberhaupt wel mensen bij EA die enig idee hebben van wat een goede PCgame inhoudt
De unlocks zijn sterker en dus is de partij zonder de unlocks zwakker...
Hij zat vanmiddag vol totdat de server er (weer) uitknaldequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ben maar even zo vrij geweest om de server weer op EF te zetten, hij stond toch leeg
Als zulke dingen vaker gebeuren is het wel handig als iemand dat even noteert en doorgeeft aan mij, Niels of JP, dan kunnen we er tenminste wat mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hij zat vanmiddag vol totdat de server er (weer) uitknalde![]()
lol tapijtbombardementen leggen blijft toch een gave hoor.. vooral als teamdamage aanstaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef franske19 het volgende:
EA heeft al weken geleden aangekondigd dat de euro forces wapens niet als unlocks beschikbaar komen in vanilla bf2 omdat dat teveel van het geheugen zou vragen. Anyway Euro Forces heeft wel lekkere armor maps tis alleen jammer dat er weer van die bombers in zitten waar elke aap iemand mee kan plat gooien.
Bij deze dan, en ik hoorde via TS dat het eerder die middag ook al was gebeurdquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als zulke dingen vaker gebeuren is het wel handig als iemand dat even noteert en doorgeeft aan mij of JP, dan kunnen we er tenminste wat mee.
Op de een of andere manier blijft het toch leuk om naar die Pomme & Kelly te kijken, gewoon omdat ze zich zo voor lul zetten!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:26 schreef BattleLies het volgende:
Nieuwe ronde: http://www.googleidol.com/index.htm
vind er echt geen hol aan heel die googleidols niet.. zeer zeker niet die stomme jappen die proberen leuk te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijft het toch leuk om naar die Pomme & Kelly te kijken, gewoon omdat ze zich zo voor lul zetten!
zolang we het spelen denk ik zo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hoelang is eigenlijk ongeveer de planning dat de server op EF blijft staan?
Echt? Wat een lame excuus...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef franske19 het volgende:
EA heeft al weken geleden aangekondigd dat de euro forces wapens niet als unlocks beschikbaar komen in vanilla bf2 omdat dat teveel van het geheugen zou vragen.
nee ze proberen het waarschijnlijk nog echt serieus ook, wat het allemaal nog erger maakt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
zeer zeker niet die stomme jappen die proberen leuk te zijn
als dat zo is dan heb ik er een nog grotere hekel aan als dat ze leuk proberen te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee ze proberen het waarschijnlijk nog echt serieus ook, wat het allemaal nog erger maakt...
Het is leuk omdat het stom isquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
als dat zo is dan heb ik er een nog grotere hekel aan als dat ze leuk proberen te zijn
er is gewoon niks leuks aan...
?????????quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als zulke dingen vaker gebeuren is het wel handig als iemand dat even noteert en doorgeeft aan mij of JP, dan kunnen we er tenminste wat mee.
en stom omdat het leuk isquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het is leuk omdat het stom is
hij bedoeld dat hij het dan in de gaten kan houden en als het veel voorkomt kan gaan klagen bij de hostquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:53 schreef escape_nl het volgende:
?????????
Schrijf er maar eentje bij... 3e keer vandaagquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bij deze dan, en ik hoorde via TS dat het eerder die middag ook al was gebeurd
een van de foute kreten die sickert gebruikt waneer die in bed bezig is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Sickert het volgende:
''''pak me in mn kontje schat'' en dat dan horen als vrouw zijnde
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
een van de foute kreten die sickert gebruikt waneer die in bed bezig is.
waarom jij het sexleven tussen jou en je vader op internet bespreekt is mij een raadselquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:23 schreef staticdata het volgende:
"je moeder kon het beter"
De server zou zo weer up moeten zijn. De hardware-server (dus waar BF2-server op draait) is zojuist gereboot. Vanaf volgende week krijgen we extra geheugen dus dat moet helemaal goed komenquote:Done, zal met ongeveer 3 minuten weer up komen. Auto reboot is nu ook ingeschakeld, om problemen als deze te voorkomen.
Tevens zal ik volgende week even 512 ram erbij in zetten. Hij komt nu net heeel iets te kort.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef BMH het volgende:
Weet al iemand hoe je de EF wapens unlockt?
Dus je zegt dat je de wapens alleen kunt gebruiken in de 3 levels!!quote:
quote:
opzich niet erg... als de wapens dan ook voor china/mec waren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef RudyCarell het volgende:
oordeel= leuke addon, maar jammer dat de nieuwe guns niet in vanilla draaien
jij komt altijd op van die tijdstippen manquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik doe nu ook mee, niet allemaal opeens weggaan dan he
wtf jij woonde toch in een flatje ofzo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert vind zeker de echte idols leuk, hij heeft vast zijn hele tegoed op gesmst
Ik moet zeggen dat ik het medic wapen van de EU wel lekker vind schieten, beter dan de unlocks van de medic.
Ik ga maar eens trainen. Veel plezier met BF2 EF![]()
Na mijn financiele meevaller net ook een tegenvaller. Kreeg een nota voor 1000m3 water die ik van 24 mei tot 31 juli gebruikt zou hebben.
Of ik even 1100 euro wil betalen.![]()
Mocht iemand van jullie weten hoe ik in vredesnaam 1000m3 water verbruikt kan hebben dan hoor ik het wel. En nee JP ik heb niet voor vrijwillige brandweer gespeeld![]()
Ik kocht de booster pack zodat ik de nieuwe wapens in vanilla kon gebruiken.. Blijkt dat niet te kunnen. Totaal nutteloos dus.. Morgen maar even kijken hoe ik me geld (ook al heb ik nog niet betaald) terug krijg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Zojuist even gespeeld en in tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik er alles behalve tevreden mee. De maps zijn veels te groot, er is teveel armor, ik vind het helemaal niets. Geef mij maar een infantry gevecht met een paar stukken armor. Nu rijd je rond in je tank moet je oppassen voor andere tanks en jets en veels te veel AT mannetjes. Rijd je in een stinger moet je weer oppassen voor de tank en voor jets, in de heli weer oppassen voor de stinger. Dat geeft normaal gesproken niet maar eer dat je door hebt vanaf waar je beschoten wordt ben je alweer dood en kan je weer dat pokkeeind gaan lopen. De levels zijn namelijk veels te open om ook maar enig idee te hebben van waar die krengen zich bevindenHetzelfde probleem dus wat Zatar ook heeft alleen daar zit minder armor in waardoor het probleem niet zo zichtbaar is.
Daarnaast draait het spel erg traag en dat deed het op andere maps niet. Er zitten genoeg bugs in, kortom dramatisch.
Great Wall is een aardige map maar ik zou het inschalen op het niveau van Daqing Oilfields. De andere twee mogen blij zijn als ze het niveau van Operation Cleansweep halenIk speel morgen nog een paar rondjes mee en als m'n beeld dan niet verbeterd dan beroep ik me op koop op afstand en blaas de zooi af. Hier betaal ik geen 10,- voor
![]()
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Ik kocht de booster pack zodat ik de nieuwe wapens in vanilla kon gebruiken.. Blijkt dat niet te kunnen. Totaal nutteloos dus.. Morgen maar even kijken hoe ik me geld (ook al heb ik nog niet betaald) terug krijg.
BTW: De schijt helicopter valt om als je er mee beweegt over de grond![]()
Het lijkt mij sterk dat ik door een of andere EULA de Europese wetgeving kan verwerpen als zijnde niet van toepassing. Ik ga de voorwaarden nog eens even bekijken maar ik denk uberhaupt niet dat het mogelijk is en dan krijg je hetzelfde principe als "Garderobe op eigen risico maar je moet wel betalen".quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:41 schreef staticdata het volgende:
ik betwijfel of die wet waar jullie het over hebben gaat werken. toen ik gisteren downloaden werd er duidelijk gezegd dat je de amerikaanse wetgeving accepteert. als hun daar niet die wet hanteren ben je dus het bokkie.
En hoe gaan jullie het doen? Hele nieuwe install van je bf2 en alles handmatig verwijderen. Ik denk eerlijk gezegd dat het een koude kermis gaat worden. (ik hoop het niet voor jullie).
Ik heb gelukkig nog niet betaald dus voor mij is het zeker de moeite waardquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
Misschien is het een middel om de meeste mensen af te schrikken. de vraag die ik mezelf zou stellen is het de moeite waard om voor een 10tje veel stappen te ondernemen. misschien als er een gezamelijke actie wordt opgezet dat het de moeite waard is.
Ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om je op deze wet te beroepen die alleen in NL geldt. Je accepteert toch duidelijk Amerikaanse voorwaarden. Als ik dit even zou doortrekken naar bijvoorbeeld 'illegaal' downloaden, dan zouden ze in NL ook servers in de USA aanpakken, en dat kan toch ook niet? Daar gelden toch ook de lokale wetten voor?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog niet betaald dus voor mij is het zeker de moeite waardIk stuur ze een brief waarin ik afzie van de koop, ik speel geen EF meer en voor de rest zoeken ze het maar uit
Daarnaast is EA verplicht om binnen 30 dagen na een dergelijke brief het geld terug te storten
pff. doe niet zo moeilijk. idd. EF gaat wel. jammer dat er veel bugs in zitten en dat ie bij mij stokt, maar great wall is idd wel leuk. smoke screen gaat ook wel. alleen die derde mapquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:41 schreef staticdata het volgende:
ik betwijfel of die wet waar jullie het over hebben gaat werken. toen ik gisteren downloaden werd er duidelijk gezegd dat je de amerikaanse wetgeving accepteert. als hun daar niet die wet hanteren ben je dus het bokkie.
En hoe gaan jullie het doen? Hele nieuwe install van je bf2 en alles handmatig verwijderen. Ik denk eerlijk gezegd dat het een koude kermis gaat worden. (ik hoop het niet voor jullie).
Mijn ervaring dan:
Leuke mappen! gisteren great wall gespeeld & Smoke screen.
Great wall is nog het leukst als je binnen de muren kan spelen. maar het fijne is dat als er binnen de muren wordt gevochten het makkelijker is om de flags buiten de muur te behalen.
Ik kreeg gisteren het idee dat er meer werd samengewerkt.
Smokescreen heeft veel tanks! maar in tegenstelling tot wat ik dacht vond ik dat helemala niet erg. je moet gewoon van de standaard paden rijden, dan ben je een simpele target voor andere tanks, anti tanks en TOW, maar ik ging anders rijden en kon telkens tanks verrassen. Ook het effect van de rook vind ik gaaf, alleen jammer dat ik sommige mijnen daardoor niet zag liggen
De wapens. naar mijn mening is die ef medic wapen echt zwaar KL*te. geef mij maar de g36 die schiet accurater.
Tot slot. gisteren lekker gespeeld ondanks dat de Saint mij telkens deed pkm hoeren op de muur
En dankzijn Escape had ik de meeste revives gehaald
waar staat er trouwens iets over unlocken van wapens?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:09 schreef BMH het volgende:
Als iemand een mailtje heeft getypt wil hij em dan hier even posten?
Als ik de wapens kon unlocken zou ik de booster pack nog wel betalen.. Dit is pure schande.
dat is wat hij zegt, ik vind het btw wel raar dat de sniper en at van EF wel unlockable zijn... maar dit was waarschijnlijk omdat er geen unlocks waren voor deze klasse in SF...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar staat er trouwens iets over unlocken van wapens?
alleen als je bij EF zit heb je de nieuwe wapens.
Denk dat het dan de P90 of Scar-L wordt...quote:Score: 18,490 of 20,000. At your historical rate, you should earn 1,510 in 23 days (or 20:24:43 straight).
Check me signature: Mijn BF2 Statistiekenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef staticdata het volgende:
Rudy waar kan je zien over hoeveel dagen je er zou moeten zijn op basis van je historie?
yep gisteravond 41 totaal, nog 87 te gaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:28 schreef staticdata het volgende:
ik zou er nog 25 dagen over doen om 20.000 te halen.
je had gisteren toch wel een paar pistol kills op great wall escape
Dus je kunt de wapens wel unlocken? Mits je een nieuwe rank krijgt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat is wat hij zegt, ik vind het btw wel raar dat de sniper en at van EF wel unlockable zijn... maar dit was waarschijnlijk omdat er geen unlocks waren voor deze klasse in SF...
Ik zit bijna op de 20.000:
[..]
Denk dat het dan de P90 of Scar-L wordt...
Lezen... Enkel die 2 zijn unlockable van EF, omdat er geen unlocks voor die klasse waren in SFquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus je kunt de wapens wel unlocken? Mits je een nieuwe rank krijgt?
Spec-Ops... P90 is Anti-Tankquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef staticdata het volgende:
de scar-L is datn een assault rifle?
Domo kan schieten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
of domo kan niet schieten
iemand een afbeelding van die p90?
Ik speel met bijna alles op low...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:21 schreef BMH het volgende:
Nog een leuk feitje: Ik speel het spel onder medium grafische settings.. De nieuwe models (geweren & voertuigen) zien er lelijker uit dan de orginele models. Ze lijken wel alsof je het spel op Low speelt.
Ja dat moet ik ook nog doen, waar vind je die code (PIN) van hun dan? Maar ik ga ook met jullie mee...quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:36 schreef JK het volgende:
Ik heb een koopovereenkomst met Click & Buy gesloten, zij handelen vanuit EA, maar Click & Buy is degene die het er bij mij vanaf haalt.... geen creditcard he.
Ze hebben al 0,01 cent gestort... je moet dan een activatie doen met een door hun gegeven code. Doe ik niet.....
Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat die AT en Sniper EF unlocks zijn, dat is pure bullshit.
Het zijn de vergeten unlocks van SF.
Het is allemaal heel simpel en logisch:
BF2 heeft 3 leger, elk leger heeft zijn eigen set wapens.
BF2 heeft 1 set wapens welke geunlocked kunnen worden na het behalen van een bepaald aantal punten. Deze set wapens kan door elk leger gebruikt worden
BF2 SF heeft een aantal nieuwe legers, echter is er gekozen om deze geen nieuwe wapens te geven.
BF2 SF heeft 1 set wapens wat geunlocked kan worden, net als BF2, echter zijn ze de unlock voor de sniper en de AT vergeten toe te voegen, tja het blijft EA/DiCE.
Vlak voor de release van EF worden de unlocks voor de sniper en de AT toch nog vrijgegeven aan iedereen.
BF2 EF heeft 1 heel nieuw leger, zij hebben een nieuw set wapens en ze kunnen beschikken over alle al bestaande unlocks.
BF2 EF heeft geen unlockable wapens.
Het eerste potje op Great Wall ging wel lekker maar dat wil niet zeggen dat ik EF leuk vind. Bovendien heb ik alleen Great Wall nog gespeeld, die andere niet eens ook al heb ik ze wel gezien. Vind het alleen weer jammer dat het supergrote mappen zijn en er een hele grote bug inzit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
@postman, Bedankt! heldere uitleg!
@diamond, jij gaat EF ook niet meer spelen? zo ruk ging het gisteren toch niet?
Het maakt mij weinig uit, zolang die urban maps er maar op blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
We zullen zien hoe alles zal gaan lopen. ik zou best de mappen op onze server willen hebben. maar de menigte beslist.
Ik denk dat de mix best leuk kan zijn.
karkand 64 is trouwens ook niet klein te noemen.
Ik kreeg de laatste tijd via xfire een of ander iemand dat ik geld kon verdienen als ik me email achter lietquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Ik word de laatste tijd ook veel benaderd op msn en xfire, of ik dan bij hun clan wil komen![]()
Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...
Jep zijn gelijk, komen van EFquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.
Ja inderdaad, raar eigenlijk... nou ja misschien pacth 1.3...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jep zijn gelijk, komen van EF
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
is goed.... alleen maybe geen smoke screen doen, want die hapert als de pest (bij mij iig) en die EU choppers zijn onbruikbaar, hoewel die van de MEC het wel doen... zo erg is het ook niet, maar wel vervelend... smoke screen doet me toruwens ook erg denken aan die eerste map die je in de singleplayer in BF1942 moest doen. weet niet meer hoe die heette...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
Ja dat had ik gezien ja... maar houdt dat in dat ik door hem vaak ben gekilled of andersom?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is![]()
Dan zien we je vanavond, ik wens je alvast een fijne vakantie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.
Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Komt het zien, komt het zien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
had gister die euro machine gun.. das een sprayerquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef escape_nl het volgende:
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
had gister die euro machine gun.. das een sprayerheb gister de p90 niet gebruikt ...
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
zo klinken mijn scheten ook ooit op een zondag ochtendquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.
maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
idd je hebt dan maar 2 kogels nodig om iemand te killen lijkt hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
ik heb ooit in ditzelfde topic eens een flimpje gezien over cheaters die in een huis weten te komen en zo iedereen kunnen killen zonder zelf dood te gaan... maybe was dat het??? heb je ze nog met een tank zien klooienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef JumperJack het volgende:
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:
1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)
welke zou ik dan nemen...![]()
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
ik heb er screens van gemaakt ze zaten met zijn 2en in een gekantelde Vodnik bij de Mec-chopper base in het water... een als engineer natuurlijk... Toen ik ze joinde en spawnde bij ze in de buurt hadden ze nog niets door, dus ik screens maken... werd ik uit de squad gezet, maar ze zagen me bij de vodnik staan... toen gingen ze uit de vodnik... daarna zijn ze gebannedquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd![]()
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zijn het altijd dezelfde gasten???quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:
[[url=
ik ben, sinds ik SF heb, al 2 ranks gestegen, dus heb dat al vaker meegemaakt, en als je master sergeant bent geworden heb je alle wapensquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
Nou voorlopig ga je nog 100x on en offline op msn en xfirequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
was niet op onze serverquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ook mensen die in muren gaan zitten mogen gebanned wordenIn principe iedereen die het spel verziekt, je speelt maar een normaal spelletje mee
Het lijkt er op dat het lastig gaat worden om geld terug te halen. Niet omdat US wetgeving boven EU gaat maar simpelweg omdat men dat in de EULA heeft vastgelegd
ik verwacht zo telefoon...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
Dat had ik net ook nadat me sprintmetertje leeg was... die loopt dan niet meer terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
Niet doen. Ik vind 't zonde van 't geld..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef drbravo het volgende:
heeft er iemand ff een linkje waar ik EF kan downloaden???
HOE KAN DAT??? dit is geen probleem van EF hoor!!!!! want heb dat ook eens gehad op een andere server die wake draaide!!! iedereen had er last van en het gerucht ging dat de server gehacked werd!!! natuurlijk is dat onzin, maar ligt iig niet aan EF!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
-edit-
EF is kutter dan kut....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef JumperJack het volgende:
-edit- en maybe moet ik eerst ff de messages erna ook lezen...![]()
wou me net gaan aanmelden, ligt ie eruitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef staticdata het volgende:
en maar wachten omdat de server is gecrasht
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleurenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
hele spel word verneukt door gammele patches en slechte servers
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleuren
quote:
hier zijn ze gewoon meteen geupdatequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef Gunner het volgende:
Zijn de stats servers nowadays ook traag? M'n potje van een uur geleden zie ik nog nergens tussen staan
en ook met rudy's progjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
hier zijn ze OOK gewoon meteen geupdate
Tja of je in je arm of je been wordt geschoten maakt ook geen zak uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
weer de server eruit?Het is niet te geloven.... we hebben een misstap gemaakt
leuk filmpjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
ik ga morgen eens een nieuwe maken..quote:
lol. weet zelf nog steeds niet hoe je het bommentapijt moet gebruikenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
nee heb een logitech mx510 muis, maar werkt ook perfect! en de mat is 2zijdig voor snelheid/glad of precizie/structuurquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En vertel, hoe is ie??
Heb je ook de razer muis erbij?
en wie zei dat LEDjes goedkoop warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef escape_nl het volgende:
connectors goed aangesloten? veel gemaakte fout bij noobs
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef jpjedi het volgende:
alles 2 uur lang gechecked...alles zit 100% goed. woord voor woord nagelezen en ik had van mijn vorige mobo foto`s gemaakt en alle stekkers gelabelled. Drie keer nagelezen en een half uur aan de lijn gehangen met hardware koning Di3ki3.
Morgen komt Sickert en Nehox langs en die fixen het "even"![]()
Dipswitches zitten er niet op.. het is een A8n32SLI-deluxe
beloning voor degene met de gouden tip..
Zoek de overeenkomst tussen mij en Jediquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
ik heb een razer met steelmate en als ik hem aantik met mijn vinger glijd hij vanzelf 5 cm door....ideaal.
Overgekocht van Nehox.
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
als ik werk heb welquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Kom je uberhaupt nog wel aan werken toe ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef jpjedi het volgende:
beloning voor degene met de gouden tip..
Ja dat staat in de folder ook, maar PRAKTIJK!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee heb een logitech mx510 muis, maar werkt ook perfect! en de mat is 2zijdig voor snelheid/glad of precizie/structuur
IDD!! Hier ook, Want die matjes zijn geloof ik 30 euro ???quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja dat staat in de folder ook, maar PRAKTIJK!!!
Ik heb zelf wel de razer maar gebruik geen mat nu, maar wil weten of dat de moeite is om er 1 te kopen
die ronda daarna op wake ging het bij mij wel lekker, 37 kills, 3 keer doodquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net heerlijk gespeeld.
Ik kom binnen op Sharqi spawn bij escape en 10min later hadden we de map gewonnen en had ik 38 punten bij elkaar gemedict. Ik ging echt als een speer dat potje.
Daarna ging het iets minder maar nog steeds heel goed.
Uiteindelijk ook nog op Mashtuur gespeeld en dat was ook erg leuk met 5 BoFers en mezelf als SL. Ging super goed met zo'n volle squad. Op een gegeven moment kreeg ik even een tank en hop een goude plak![]()
![]()
Ik kan nu met een gerust hart gaan skien.
Minpuntje was toch wel de servers. Die van ons was down. Waar we op speelde had last van enorme Lagspikes en de laatste waar we op speelde werden we allemaal uit gegooid, zodat zelfs BF2 crashde???
moet je je handen beter wassen en niet vreten voor je pcquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef kievit19 het volgende:
ik heb zelf een ice mat, heerlijk ding, behalve als er een klein beetje vuil op ligt heb je meteen zo'n kutgeluid als je er met de muis overheen gaat
Ik snap er werkelijkwaar geen hol meer van...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Link
Daar kan je EF downloadenKost je 10,- maar dan kan je wel direct spelen. Onthoud je wel dat je GameSpy ID gelijk moet zijn aan je BF2 ID ?
Ik heb ook een icemat, was een heerlijk ding, tot ik de logitech g5 kocht, werkt nu dus niet meer....quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef kievit19 het volgende:
ik heb zelf een ice mat, heerlijk ding, behalve als er een klein beetje vuil op ligt heb je meteen zo'n kutgeluid als je er met de muis overheen gaat
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Viespeuk!
@ Jedi, ok hij glijd lekker maar is dat prettig in gebruik??
altijd het omgekeerde doen he, wat ben je toch een rebeltje zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?
Ik gebruik nog steeds een mx300 en die is perfect voor mij, aangezien ik met links muis ondanks dat ik rechts ben![]()
Het eerste account dat aangemaakt moet worden staat los van je BF2 ingame nick. Als je daar een goeie naam hebt gekozen moet je na het "bestel" proces je gamespy id opgeven en daar moet je je BF2 ingame nick opgeven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijkwaar geen hol meer van...
Op het moment dat ik een account wil aanmaken met dezelfde username als in bf2 zelf, zegt ie dat het invalid is.![]()
Roep maar weer als de server zonder ef staat![]()
[..]
Ik heb ook een icemat, was een heerlijk ding, tot ik de logitech g5 kocht, werkt nu dus niet meer....![]()
uberrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?
Ik gebruik nog steeds een mx300 en die is perfect voor mij, aangezien ik met links muis ondanks dat ik rechts ben![]()
Stomme is dat ik met rechts nog beter kan mikkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
altijd het omgekeerde doen he, wat ben je toch een rebeltje zeg![]()
heb ik ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze zonder muismat en het werkt perfect om eerlijk te zeggen en daar laat ik het ook bij! Zo´n mat ligt alleen maar in de wegBovendien is hij door vele uitgroepen tot snelste en beste game-muis
wow we hebben wel veel gemeen he... Deze muis, beide Logitech Z5500, Beide XFi Extreme Music?, beide 2 gig geheugen... alleen mijn pc werkt en de joues nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik ook.![]()
alleen geen werkende pc nu..![]()
Ik heb hem in blauw (Plasma?).quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze zonder muismat en het werkt perfect om eerlijk te zeggen en daar laat ik het ook bij! Zo´n mat ligt alleen maar in de wegBovendien is hij door vele uitgroepen tot snelste en beste game-muis
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef NeHoX het volgende:
S&S Steelpad is een heerlijk ding...
Ben blij dat JPJedi er nu heel blij mee is...
Keb nu zelf daarvoor in de plaats een Corepad Victory, in samenwerking met de hyperglides onder mijn muis vind ik hem ongeveer net zo goed als S&S Steelpad... Hij glijdt misschien iets minder maar daar tegenover staat dat ik nu wel een soepele muismat heb ipv zo'n plaat. Vind ik persoonlijk iets lekkerder.
Dat glijden waar Jedi het over heeft is ene persoonlijke smaak en keuze... Maar ikzelf vind dit 10x beter dan die stroeve oppervlakken... Ben er persoonlijk stukken beter door gaan spelen.... Speel dan ook veel shooters..
Mja ik snap wat je bedoeld, daar was ik toen ook zo benieuwd naar maar ik denk dat je dat zelf moet uitproberen. Voor iedereen zal dat anders zijn. Daarom laat ik het bij dit, zonder muismat, want dat werkt prima nu.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb hem in blauw (Plasma?).
Doet het prima hoor maar ik ken niemand die een hi-tech muismat gebruikt dus ik denk ik vraag het hier.
Geeft iedereen reacties over dat ie zo lekker glijd enzo, wat kan mij dat schelen!
Ik wil alleen weten of het prettig speelt!!!!!!!!~!!
Soms ben ik aan het mikken en dan GLIJD ie het doel voorbij, is dat met zo'n hi-tech mat beter geregeld (ik heb iets gehoord over gevoelig en minder gevoelig) of GLiJD ie zo lekker dat je de bocht uit vliegt
zelfde vriendin... oepsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wow we hebben wel veel gemeen he... Deze muis, beide Logitech Z5500, Beide XFi Extreme Music?, beide 2 gig geheugen... alleen mijn pc werkt en de joues niet![]()
Weet niet welke patches je allemaal hebt geinstalleerd maar probeer de FULL patch eens, zie OPquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:16 schreef R-Alph het volgende:
Heb me laatst special forces gekocht omdat ik wat nieuwe maps er bij wou hebben.
Nu heb ik me deze geinstalleerd maar zegt telkens als ik een server wil joinen dat ik de standaard patch van special forces moet gebruiken
Kan het te maken hebben met een patch van bf2 die ik er toch al een hele tijd geleden heb opgezet?
Mijn versie is nu 1.1.2716-548.0
Edit:
achja eigenlijk hierin moeten posten [PC] Battlefield 2 (44) maar hoop dat er iemand toch nog kan helpen
Ik hou het wel bij Logitech....gweldige muizenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
ik ging heel erg lekker die 2 rondjes, 22 geloof ik op sharqi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:42 schreef staticdata het volgende:
@escape, wat was je totaal pistolkills gisteren?
Nog steeds geen geupdate stats op bf2s.com en gameslave. Was op een EA UK server, was wel een redelijk leuk potje, maar ach, het gaat me alllang niet meer om de stats eigenlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
sites kunnen nog al eens traag zijn..
ach, bf2tracker geeft bij mij nu een score van 17680, ea zelf in de bfhq geeft 17450 aan en weer een andere 17380.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nog steeds geen geupdate stats op bf2s.com en gameslave. Was op een EA UK server, was wel een redelijk leuk potje, maar ach, het gaat me alllang niet meer om de stats eigenlijk.
gebruik dit proggie dan, die is wel up to datequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nog steeds geen geupdate stats op bf2s.com en gameslave. Was op een EA UK server, was wel een redelijk leuk potje, maar ach, het gaat me alllang niet meer om de stats eigenlijk.
Je staat op 17658 volgens me proggiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach, bf2tracker geeft bij mij nu een score van 17680, ea zelf in de bfhq geeft 17450 aan en weer een andere 17380.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jullie ooit weleens van kimberly Holland gehoord?? Wat een lekker wijf is dat!
Thanks ik zal het thuis eens proberenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
gebruik dit proggie dan, die is wel up to date
thanks!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je staat op 17658 volgens me proggie
Ik nog 296quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
thanks!
nog 2300 punten te gaan voor me volgende rank.![]()
Niet Kim Holland maar Kimberly Hollandquote:
eikel[nl]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:13 schreef staticdata het volgende:
ik zal even abuis zijn chiel, wat is je nick ook alweer in bf2?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet Kim Holland maar Kimberly Holland
Foto:
[afbeelding]
Wat een trieste figuren af en toe... Ik stap als gunner in de heli van de mec op sharqi, gaat die piloot zo vliegen dat ik net buiten het slagveld zit en dus dood gaat, vervolgens kan hij zo zijn maatje oppikken....![]()
bij mij is het een rood kruisje...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef staticdata het volgende:
leuk zo'n plaatje midden op je scherm op het werk
Pfff je bent te kritisch jijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef Incolumis het volgende:
ze heeft geen mooie ogen, plus haar lichaam lijkt op een ronde plank met 2 tieten opgeplakt
(ik zal er wel boven op springen als ze naakt op me bed lag, daar niet van)
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef Incolumis het volgende:
ze heeft geen mooie ogen, plus haar lichaam lijkt op een ronde plank met 2 tieten opgeplakt
Ik heb liever dat ze op mij gaat zittenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[/b]
Het is geen trampoline... ik zou er op gaan liggen
Als je die laatste zin niet had geplaatst had ik "HOMO!" gepostquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef Incolumis het volgende:
Nou ik zeg het toch...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef Incolumis het volgende:
Zal me worst zijn..hoe het gefabriekt is...als ze hem zachtjes vraagt krijgt ze hem hard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef staticdata het volgende:
sublieme creatie van moeder natuur + plastisch chirurg + photoshop CS
Maar goed, ze doen hun werk goed
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal me worst zijn..hoe het gefabriekt is...als ze hem zachtjes vraagt krijgt ze hem hard.![]()
PUBERS!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zal me worst zijn..hoe het gefabriekt is...als ze hem zachtjes vraagt krijgt ze hem hard.![]()
Oh my God! Precies! Van the 7th Heaven!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef staticdata het volgende:
Met rudy kan ik praten!
Jessica biel mag ook wel
pffffquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
dat is echt weer zo'n pure macho opmerking![]()
quote:
OMG de herkenningquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
Het enige christelijke gevormde programma wat het waard was om te kijken
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef jpjedi het volgende:
Nou ik ga toch voor de dame hierboven en de taylor twins mogen er ook wel wezenquote:
Ritsel ze anders even voor de bof meetingquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou ik ga toch voor de dame hierboven en de taylor twins mogen er ook wel wezen![]()
Ik heb het niet zo op die Porno-sletten...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou ik ga toch voor de dame hierboven en de taylor twins mogen er ook wel wezen![]()
lol hebben ze desertcombat weer uit de kast getrokken ofzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef escape_nl het volgende:
Amoured Fury renders
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=51154
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |