maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleurenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
hele spel word verneukt door gammele patches en slechte servers
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleuren
quote:
hier zijn ze gewoon meteen geupdatequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef Gunner het volgende:
Zijn de stats servers nowadays ook traag? M'n potje van een uur geleden zie ik nog nergens tussen staan
en ook met rudy's progjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
hier zijn ze OOK gewoon meteen geupdate
Tja of je in je arm of je been wordt geschoten maakt ook geen zak uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
weer de server eruit?Het is niet te geloven.... we hebben een misstap gemaakt
leuk filmpjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
ik ga morgen eens een nieuwe maken..quote:
lol. weet zelf nog steeds niet hoe je het bommentapijt moet gebruikenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
nee heb een logitech mx510 muis, maar werkt ook perfect! en de mat is 2zijdig voor snelheid/glad of precizie/structuurquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En vertel, hoe is ie??
Heb je ook de razer muis erbij?
en wie zei dat LEDjes goedkoop warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef escape_nl het volgende:
connectors goed aangesloten? veel gemaakte fout bij noobs
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef jpjedi het volgende:
alles 2 uur lang gechecked...alles zit 100% goed. woord voor woord nagelezen en ik had van mijn vorige mobo foto`s gemaakt en alle stekkers gelabelled. Drie keer nagelezen en een half uur aan de lijn gehangen met hardware koning Di3ki3.
Morgen komt Sickert en Nehox langs en die fixen het "even"![]()
Dipswitches zitten er niet op.. het is een A8n32SLI-deluxe
beloning voor degene met de gouden tip..
Zoek de overeenkomst tussen mij en Jediquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
ik heb een razer met steelmate en als ik hem aantik met mijn vinger glijd hij vanzelf 5 cm door....ideaal.
Overgekocht van Nehox.
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |