nee heb een logitech mx510 muis, maar werkt ook perfect! en de mat is 2zijdig voor snelheid/glad of precizie/structuurquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:07 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En vertel, hoe is ie??
Heb je ook de razer muis erbij?
en wie zei dat LEDjes goedkoop warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef escape_nl het volgende:
connectors goed aangesloten? veel gemaakte fout bij noobs
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef jpjedi het volgende:
alles 2 uur lang gechecked...alles zit 100% goed. woord voor woord nagelezen en ik had van mijn vorige mobo foto`s gemaakt en alle stekkers gelabelled. Drie keer nagelezen en een half uur aan de lijn gehangen met hardware koning Di3ki3.
Morgen komt Sickert en Nehox langs en die fixen het "even"![]()
Dipswitches zitten er niet op.. het is een A8n32SLI-deluxe
beloning voor degene met de gouden tip..
Zoek de overeenkomst tussen mij en Jediquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef jpjedi het volgende:
ik heb een razer met steelmate en als ik hem aantik met mijn vinger glijd hij vanzelf 5 cm door....ideaal.
Overgekocht van Nehox.
Maarrrrrrrrr heb er geen ZAK aan nu want mijn systeem doet niet meer als een ledje laten branden...![]()
![]()
![]()
als ik werk heb welquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Kom je uberhaupt nog wel aan werken toe ?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef jpjedi het volgende:
beloning voor degene met de gouden tip..
Ja dat staat in de folder ook, maar PRAKTIJK!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee heb een logitech mx510 muis, maar werkt ook perfect! en de mat is 2zijdig voor snelheid/glad of precizie/structuur
IDD!! Hier ook, Want die matjes zijn geloof ik 30 euro ???quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja dat staat in de folder ook, maar PRAKTIJK!!!
Ik heb zelf wel de razer maar gebruik geen mat nu, maar wil weten of dat de moeite is om er 1 te kopen
die ronda daarna op wake ging het bij mij wel lekker, 37 kills, 3 keer doodquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net heerlijk gespeeld.
Ik kom binnen op Sharqi spawn bij escape en 10min later hadden we de map gewonnen en had ik 38 punten bij elkaar gemedict. Ik ging echt als een speer dat potje.
Daarna ging het iets minder maar nog steeds heel goed.
Uiteindelijk ook nog op Mashtuur gespeeld en dat was ook erg leuk met 5 BoFers en mezelf als SL. Ging super goed met zo'n volle squad. Op een gegeven moment kreeg ik even een tank en hop een goude plak![]()
![]()
Ik kan nu met een gerust hart gaan skien.
Minpuntje was toch wel de servers. Die van ons was down. Waar we op speelde had last van enorme Lagspikes en de laatste waar we op speelde werden we allemaal uit gegooid, zodat zelfs BF2 crashde???
moet je je handen beter wassen en niet vreten voor je pcquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef kievit19 het volgende:
ik heb zelf een ice mat, heerlijk ding, behalve als er een klein beetje vuil op ligt heb je meteen zo'n kutgeluid als je er met de muis overheen gaat
Ik snap er werkelijkwaar geen hol meer van...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Link
Daar kan je EF downloadenKost je 10,- maar dan kan je wel direct spelen. Onthoud je wel dat je GameSpy ID gelijk moet zijn aan je BF2 ID ?
Ik heb ook een icemat, was een heerlijk ding, tot ik de logitech g5 kocht, werkt nu dus niet meer....quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef kievit19 het volgende:
ik heb zelf een ice mat, heerlijk ding, behalve als er een klein beetje vuil op ligt heb je meteen zo'n kutgeluid als je er met de muis overheen gaat
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Viespeuk!
@ Jedi, ok hij glijd lekker maar is dat prettig in gebruik??
altijd het omgekeerde doen he, wat ben je toch een rebeltje zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?
Ik gebruik nog steeds een mx300 en die is perfect voor mij, aangezien ik met links muis ondanks dat ik rechts ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |