Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
is goed.... alleen maybe geen smoke screen doen, want die hapert als de pest (bij mij iig) en die EU choppers zijn onbruikbaar, hoewel die van de MEC het wel doen... zo erg is het ook niet, maar wel vervelend... smoke screen doet me toruwens ook erg denken aan die eerste map die je in de singleplayer in BF1942 moest doen. weet niet meer hoe die heette...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
Ja dat had ik gezien ja... maar houdt dat in dat ik door hem vaak ben gekilled of andersom?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is![]()
Dan zien we je vanavond, ik wens je alvast een fijne vakantie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.
Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Komt het zien, komt het zien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
had gister die euro machine gun.. das een sprayerquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef escape_nl het volgende:
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
had gister die euro machine gun.. das een sprayerheb gister de p90 niet gebruikt ...
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
zo klinken mijn scheten ook ooit op een zondag ochtendquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.
maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
idd je hebt dan maar 2 kogels nodig om iemand te killen lijkt hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
ik heb ooit in ditzelfde topic eens een flimpje gezien over cheaters die in een huis weten te komen en zo iedereen kunnen killen zonder zelf dood te gaan... maybe was dat het??? heb je ze nog met een tank zien klooienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef JumperJack het volgende:
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:
1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)
welke zou ik dan nemen...![]()
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
ik heb er screens van gemaakt ze zaten met zijn 2en in een gekantelde Vodnik bij de Mec-chopper base in het water... een als engineer natuurlijk... Toen ik ze joinde en spawnde bij ze in de buurt hadden ze nog niets door, dus ik screens maken... werd ik uit de squad gezet, maar ze zagen me bij de vodnik staan... toen gingen ze uit de vodnik... daarna zijn ze gebannedquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd![]()
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |