abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36083870
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
pi_36084044
@escape: ik had je gisterenavond anders ook redelijk vaak gekilled met mn pistol én knife. nog 4 knife kills en kan voor mn veteran knife gaan

@postman: helemaal met je eens. EF vind ik zo slecht nou ook weer niet. jammer dat de EU chopper onbruikbaar is en hapert als de pest... maar toch

@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is
pi_36084135
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
is goed.... alleen maybe geen smoke screen doen, want die hapert als de pest (bij mij iig) en die EU choppers zijn onbruikbaar, hoewel die van de MEC het wel doen... zo erg is het ook niet, maar wel vervelend... smoke screen doet me toruwens ook erg denken aan die eerste map die je in de singleplayer in BF1942 moest doen. weet niet meer hoe die heette...
pi_36084330
El alamein zal je bedoelen.

Als we een mix doen is het risico aanwezig dat mensen die EF niet hebben er in 1x uitklappen. we kunnen kijken of deze mix te doen is.
Zullen we het vanavond proberen escape? Mix? eerst karkand, dan greatwall, dan sharqi ofzo?
pi_36084447
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is
Ja dat had ik gezien ja... maar houdt dat in dat ik door hem vaak ben gekilled of andersom?
pi_36084551
hij is jou slachtoffer, dus jij killed hem telkens
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:47:11 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36084922
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.

Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36085481
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.

Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Dan zien we je vanavond, ik wens je alvast een fijne vakantie...
pi_36085587
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:35:26 #130
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36086261
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
Komt het zien, komt het zien.
Komt het horen, ik kom ook op TS!

Vanavond eerst eten, heerlijke zelfgemaakte Kerrie (kan bijna niet wachten)
Dan even de haartje laten knippen voor de vakantie.
Dan een strijkplank kopen.
EN DAN
Pief paf knal boem.

2de in de Tour de BoF!
pi_36086353
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
EN DAN
Pief paf knal boem.

Je bedoeld: medic!! medic!! medic!! I need a medic here!!
BF2: Diamond3d
pi_36086680
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef escape_nl het volgende:
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
had gister die euro machine gun.. das een sprayer heb gister de p90 niet gebruikt ...
pi_36086923
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

had gister die euro machine gun.. das een sprayer heb gister de p90 niet gebruikt ...
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
pi_36086928

[ Bericht 100% gewijzigd door RudyCarell op 16-03-2006 15:13:21 ]
pi_36087542
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.

maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:47:09 #136
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_36088190
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:

[..]

nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.

maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
zo klinken mijn scheten ook ooit op een zondag ochtend
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_36088281
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

idd je hebt dan maar 2 kogels nodig om iemand te killen lijkt het
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:53:20 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36090397
Die EF medic gun is lekker, je kunt er goed mee richten en als het moet kun je ook in close combat de knop vol inhouden om iemand overhoop te schieten.
Vanavond nog maar wat meer guns testen.
2de in de Tour de BoF!
pi_36090475
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
pi_36090480
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:

1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)

welke zou ik dan nemen...
pi_36090530
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
ik heb ooit in ditzelfde topic eens een flimpje gezien over cheaters die in een huis weten te komen en zo iedereen kunnen killen zonder zelf dood te gaan... maybe was dat het??? heb je ze nog met een tank zien klooien
pi_36090608
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef JumperJack het volgende:
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:

1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)

welke zou ik dan nemen...
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
pi_36090702
quote:
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
pi_36090927
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:

[..]

die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
ik heb er screens van gemaakt ze zaten met zijn 2en in een gekantelde Vodnik bij de Mec-chopper base in het water... een als engineer natuurlijk... Toen ik ze joinde en spawnde bij ze in de buurt hadden ze nog niets door, dus ik screens maken... werd ik uit de squad gezet, maar ze zagen me bij de vodnik staan... toen gingen ze uit de vodnik... daarna zijn ze gebanned
pi_36091097
ik hou m lekker... ik vind the great wall geweldig en die andere grote vliegmap ook wel leuk
die andere heb ik dus nog helemaal niet gespeeld
en wat is nou 10 euro.. moet je een hoop moeite voor doen om terug te krijgen...

Narf!
pi_36091445
Ik weet niet of ik er vanaaf ben... volgens casema is er een netwerkprobleem in Leiden en is dit opgelost rond 00.00 uur....
pi_36091455
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd
pi_36091511
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:

[..]

als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
pi_36091567
quote:
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:

[img][/img]
pi_36092481
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')