zijn het altijd dezelfde gasten???quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:
[[url=
ik ben, sinds ik SF heb, al 2 ranks gestegen, dus heb dat al vaker meegemaakt, en als je master sergeant bent geworden heb je alle wapensquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
Nou voorlopig ga je nog 100x on en offline op msn en xfirequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
was niet op onze serverquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ook mensen die in muren gaan zitten mogen gebanned wordenIn principe iedereen die het spel verziekt, je speelt maar een normaal spelletje mee
Het lijkt er op dat het lastig gaat worden om geld terug te halen. Niet omdat US wetgeving boven EU gaat maar simpelweg omdat men dat in de EULA heeft vastgelegd
ik verwacht zo telefoon...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
Dat had ik net ook nadat me sprintmetertje leeg was... die loopt dan niet meer terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
Niet doen. Ik vind 't zonde van 't geld..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef drbravo het volgende:
heeft er iemand ff een linkje waar ik EF kan downloaden???
HOE KAN DAT??? dit is geen probleem van EF hoor!!!!! want heb dat ook eens gehad op een andere server die wake draaide!!! iedereen had er last van en het gerucht ging dat de server gehacked werd!!! natuurlijk is dat onzin, maar ligt iig niet aan EF!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
-edit-
EF is kutter dan kut....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef JumperJack het volgende:
-edit- en maybe moet ik eerst ff de messages erna ook lezen...![]()
wou me net gaan aanmelden, ligt ie eruitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef staticdata het volgende:
en maar wachten omdat de server is gecrasht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |