abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36068819
Ik heb via GameMonitor even meegekeken en BoF schopte kont
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36069334
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:17 schreef UnleashMitch het volgende:
BoF schopte kont

wat had je anders verwacht van ons

wij schoppen altijd kont

[ Bericht 12% gewijzigd door Sickert op 15-03-2006 21:41:25 ]
Narf!
pi_36069572
oordeel= leuke addon, maar jammer dat de nieuwe guns niet in vanilla draaien
pi_36069607
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef RudyCarell het volgende:
oordeel= leuke addon, maar jammer dat de nieuwe guns niet in vanilla draaien
opzich niet erg... als de wapens dan ook voor china/mec waren..
alleen die spelen met de gewone standaard kit
dat vind ik dan weer jammer... had die dan ook andere wapens gegeven

Narf!
pi_36069774
Ik doe nu ook mee, niet allemaal opeens weggaan dan he
pi_36070117
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik doe nu ook mee, niet allemaal opeens weggaan dan he
jij komt altijd op van die tijdstippen man

kom nou eens wat vroeger..!!
dan had ik nog wel meegedaan
Narf!
pi_36071053
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sickert vind zeker de echte idols leuk, hij heeft vast zijn hele tegoed op gesmst

Ik moet zeggen dat ik het medic wapen van de EU wel lekker vind schieten, beter dan de unlocks van de medic.

Ik ga maar eens trainen. Veel plezier met BF2 EF

Na mijn financiele meevaller net ook een tegenvaller. Kreeg een nota voor 1000m3 water die ik van 24 mei tot 31 juli gebruikt zou hebben.
Of ik even 1100 euro wil betalen.
Mocht iemand van jullie weten hoe ik in vredesnaam 1000m3 water verbruikt kan hebben dan hoor ik het wel. En nee JP ik heb niet voor vrijwillige brandweer gespeeld
wtf jij woonde toch in een flatje ofzo?
wat moet je met 1000m3 water
heb je soms een watergekoelde cpu? met doorlopende waterkoeling?
jezus... ik neem aan dat dit een foutje is...
Narf!
pi_36072308
@Domo dat was dus waarschijnlijk mijn fout Kut BF2CC, ik druk op het ene knopje en het volgende moment zie ik staan "BF2 server stopped". Kut zooi
pi_36072470
leuke bug die met die gun in euro chopper.. ze zijn vergeten om in TV guided mode de besturing van de GUN uit te zetten ... als je je muis beweegt zie je die gun ook nog bewegen.. stelletje mongolen bij DICE/EA testen schijnbaar niks ofzo
pi_36072531
stel voor dat we allemaal een mail sturen naar ea waar we vragen om loon uitbetaling omdat we constant worden ingezet als beta testers !
pi_36073331
Zojuist even gespeeld en in tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik er alles behalve tevreden mee. De maps zijn veels te groot, er is teveel armor, ik vind het helemaal niets. Geef mij maar een infantry gevecht met een paar stukken armor. Nu rijd je rond in je tank moet je oppassen voor andere tanks en jets en veels te veel AT mannetjes. Rijd je in een stinger moet je weer oppassen voor de tank en voor jets, in de heli weer oppassen voor de stinger. Dat geeft normaal gesproken niet maar eer dat je door hebt vanaf waar je beschoten wordt ben je alweer dood en kan je weer dat pokkeeind gaan lopen. De levels zijn namelijk veels te open om ook maar enig idee te hebben van waar die krengen zich bevinden Hetzelfde probleem dus wat Zatar ook heeft alleen daar zit minder armor in waardoor het probleem niet zo zichtbaar is.

Daarnaast draait het spel erg traag en dat deed het op andere maps niet. Er zitten genoeg bugs in, kortom dramatisch.

Great Wall is een aardige map maar ik zou het inschalen op het niveau van Daqing Oilfields. De andere twee mogen blij zijn als ze het niveau van Operation Cleansweep halen Ik speel morgen nog een paar rondjes mee en als m'n beeld dan niet verbeterd dan beroep ik me op koop op afstand en blaas de zooi af. Hier betaal ik geen 10,- voor
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:46:27 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36073806
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:31 schreef UnleashMitch het volgende:
Zojuist even gespeeld en in tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik er alles behalve tevreden mee. De maps zijn veels te groot, er is teveel armor, ik vind het helemaal niets. Geef mij maar een infantry gevecht met een paar stukken armor. Nu rijd je rond in je tank moet je oppassen voor andere tanks en jets en veels te veel AT mannetjes. Rijd je in een stinger moet je weer oppassen voor de tank en voor jets, in de heli weer oppassen voor de stinger. Dat geeft normaal gesproken niet maar eer dat je door hebt vanaf waar je beschoten wordt ben je alweer dood en kan je weer dat pokkeeind gaan lopen. De levels zijn namelijk veels te open om ook maar enig idee te hebben van waar die krengen zich bevinden Hetzelfde probleem dus wat Zatar ook heeft alleen daar zit minder armor in waardoor het probleem niet zo zichtbaar is.

Daarnaast draait het spel erg traag en dat deed het op andere maps niet. Er zitten genoeg bugs in, kortom dramatisch.

Great Wall is een aardige map maar ik zou het inschalen op het niveau van Daqing Oilfields. De andere twee mogen blij zijn als ze het niveau van Operation Cleansweep halen Ik speel morgen nog een paar rondjes mee en als m'n beeld dan niet verbeterd dan beroep ik me op koop op afstand en blaas de zooi af. Hier betaal ik geen 10,- voor
Ik kocht de booster pack zodat ik de nieuwe wapens in vanilla kon gebruiken.. Blijkt dat niet te kunnen. Totaal nutteloos dus.. Morgen maar even kijken hoe ik me geld (ook al heb ik nog niet betaald) terug krijg.

BTW: De schijt helicopter valt om als je er mee beweegt over de grond
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36073883
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
Ik kocht de booster pack zodat ik de nieuwe wapens in vanilla kon gebruiken.. Blijkt dat niet te kunnen. Totaal nutteloos dus.. Morgen maar even kijken hoe ik me geld (ook al heb ik nog niet betaald) terug krijg.

BTW: De schijt helicopter valt om als je er mee beweegt over de grond
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/

In de heli kan je idd niet meer opstijgen en tegelijkertijd om je as draaien. Om de een of andere reden kan ie dat niet meer aan. Een ontzettend haastklus was dit zeg Ik vroeg me al af of het aan m'n joystick lag maar blijkbaar niet dus
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:04:37 #64
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_36074273
Ja hoe gaan we dat aanpakken... teveel bugs en bovendien draait het gewoon kut op m'n systeem..... ze hebben bij mij ook nog niets er vanaf gehaald, maar EF heb je dus echt geen flikker aan.

Ik ga nu een mail sturen naar click & buy dat ik er niet mee akkoord ga en ik zal wijzen naar die wet koop op afstand en dat ik mooi m'n geld weer terugtrek als ze het er wel vanaf halen Donder maar op met die EF.... kut pakket.
pi_36074321
Het komt over als een afgeraffeld pakketje om nog eventjes de laatste centjes uit de zak te kloppen...

pi_36074329
Ik speel morgenavond nog even een rondje EF en daarna maak ik even een standaardbrief op waarop je je beroept op Koop op Afstand en dat je afziet van de koop, hun vraagt geen geld af te schrijven en ze verzoekt om in hun systeem te verwerken dat je geen toestemming meer hebt om EF te spelen.
pi_36074734
als we nou eerst eens een uitgebreide post maken op het EA forum
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:27:52 #68
4259 JK
pi_36074768
Ben nu al een mail aan het sturen naar click & buy, maar geen toestemming om EF te spelen gaat lastig, volgens mij kan je het pakket niet eens deinstalleren.. het komt niet eens voor als 'eigen spel' oid zoals Special Forces wel tevoorschijn komt.. ik maak mn mail nog ff af.
pi_36074822
mooi gratis addon dus
pi_36074824
@Inco: Be my guest maar ik ga eerst m'n koop annuleren, dat moet nml binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen en bevestiging
pi_36074872
als je even de mail naar click&buy hier wilt posten als je klaar bent, kunnen we dat allemaal naar hun gaan sturen
pi_36074894
Uiteraard. Overigens gaat de mail naar EA aangezien ik met hun de koopovereenkomst heb gesloten
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:36:26 #73
4259 JK
pi_36074971
Ik heb een koopovereenkomst met Click & Buy gesloten, zij handelen vanuit EA, maar Click & Buy is degene die het er bij mij vanaf haalt.... geen creditcard he.
Ze hebben al 0,01 cent gestort... je moet dan een activatie doen met een door hun gegeven code. Doe ik niet.....
pi_36075451
Je sluit de koopovereenkomst met EA maar Click & Buy faciliteert de betaling. Anders zou dat betekenen dat Click & Buy eerst nog de licenties van EF van EA moet kopen om die vervolgens door te verkopen, hoe bedoel je extra administratie
pi_36077254
Zou Ursel weer mee gaan doen ?
[TK] Battlefield 2 en Battlefield Vietnam
pi_36077286
ik betwijfel of die wet waar jullie het over hebben gaat werken. toen ik gisteren downloaden werd er duidelijk gezegd dat je de amerikaanse wetgeving accepteert. als hun daar niet die wet hanteren ben je dus het bokkie.
En hoe gaan jullie het doen? Hele nieuwe install van je bf2 en alles handmatig verwijderen. Ik denk eerlijk gezegd dat het een koude kermis gaat worden. (ik hoop het niet voor jullie).

Mijn ervaring dan:
Leuke mappen ! gisteren great wall gespeeld & Smoke screen.

Great wall is nog het leukst als je binnen de muren kan spelen. maar het fijne is dat als er binnen de muren wordt gevochten het makkelijker is om de flags buiten de muur te behalen.
Ik kreeg gisteren het idee dat er meer werd samengewerkt.

Smokescreen heeft veel tanks! maar in tegenstelling tot wat ik dacht vond ik dat helemala niet erg. je moet gewoon van de standaard paden rijden, dan ben je een simpele target voor andere tanks, anti tanks en TOW, maar ik ging anders rijden en kon telkens tanks verrassen. Ook het effect van de rook vind ik gaaf, alleen jammer dat ik sommige mijnen daardoor niet zag liggen

De wapens. naar mijn mening is die ef medic wapen echt zwaar KL*te. geef mij maar de g36 die schiet accurater.

Tot slot. gisteren lekker gespeeld ondanks dat de Saint mij telkens deed pkm hoeren op de muur
En dankzijn Escape had ik de meeste revives gehaald
pi_36077361
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:41 schreef staticdata het volgende:
ik betwijfel of die wet waar jullie het over hebben gaat werken. toen ik gisteren downloaden werd er duidelijk gezegd dat je de amerikaanse wetgeving accepteert. als hun daar niet die wet hanteren ben je dus het bokkie.
En hoe gaan jullie het doen? Hele nieuwe install van je bf2 en alles handmatig verwijderen. Ik denk eerlijk gezegd dat het een koude kermis gaat worden. (ik hoop het niet voor jullie).
Het lijkt mij sterk dat ik door een of andere EULA de Europese wetgeving kan verwerpen als zijnde niet van toepassing. Ik ga de voorwaarden nog eens even bekijken maar ik denk uberhaupt niet dat het mogelijk is en dan krijg je hetzelfde principe als "Garderobe op eigen risico maar je moet wel betalen".

Het uninstallen is geen groot probleem. Verwijder de mappen uit je BF2 folder en je kan niet meer spelen. Misschien staat EF zelfs in je control panel maar dat kan ik hier niet checken

US Wetgeving boven EU Wetgeving ?
Ik ben voorlopig niet aanwezig dus als t topic te ver wegzakt zou een kickje wel eens kunnen helpen
pi_36077443
Misschien is het een middel om de meeste mensen af te schrikken. de vraag die ik mezelf zou stellen is het de moeite waard om voor een 10tje veel stappen te ondernemen. misschien als er een gezamelijke actie wordt opgezet dat het de moeite waard is.
pi_36077468
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:51 schreef staticdata het volgende:
Misschien is het een middel om de meeste mensen af te schrikken. de vraag die ik mezelf zou stellen is het de moeite waard om voor een 10tje veel stappen te ondernemen. misschien als er een gezamelijke actie wordt opgezet dat het de moeite waard is.
Ik heb gelukkig nog niet betaald dus voor mij is het zeker de moeite waard Ik stuur ze een brief waarin ik afzie van de koop, ik speel geen EF meer en voor de rest zoeken ze het maar uit

Daarnaast is EA verplicht om binnen 30 dagen na een dergelijke brief het geld terug te storten
pi_36077491
het enige wat ik kan zeggen:

Succes & hou ons op de hoogte
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:09:07 #81
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36077693
Als iemand een mailtje heeft getypt wil hij em dan hier even posten?

Als ik de wapens kon unlocken zou ik de booster pack nog wel betalen.. Dit is pure schande.
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:17:57 #82
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36077830
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig nog niet betaald dus voor mij is het zeker de moeite waard Ik stuur ze een brief waarin ik afzie van de koop, ik speel geen EF meer en voor de rest zoeken ze het maar uit

Daarnaast is EA verplicht om binnen 30 dagen na een dergelijke brief het geld terug te storten
Ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om je op deze wet te beroepen die alleen in NL geldt. Je accepteert toch duidelijk Amerikaanse voorwaarden. Als ik dit even zou doortrekken naar bijvoorbeeld 'illegaal' downloaden, dan zouden ze in NL ook servers in de USA aanpakken, en dat kan toch ook niet? Daar gelden toch ook de lokale wetten voor?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_36078108
dit staat dus op www.staiksterk.nl gaat wel over een laptop maar wel over een amerikaans bedrijf.

Vraag:
U hebt een jaar geleden via Internet een laptop besteld bij een Amerikaans Internetbedrijf. Bij het bestellen moest u direct betalen met uw creditcard. U hebt er nu spijt van dat u dat hebt gedaan, want u hebt de laptop nog steeds niet ontvangen. U hebt al een aantal keer naar Amerika gebeld, maar er komt maar geen oplossing. Heeft het zin om in Nederland naar de rechter te stappen?

Antwoord:
Ja, dat kan zinvol zijn. Maar aangezien die procedure veel tijd en geld kost, kunt u beter eerst proberen om het geschil op te lossen via een eventuele klachtenprocedure of via een geschillencommissie waarbij het bedrijf is aangesloten. Daarnaast bestaat er ook alternatieve geschillenbeslechting. Dit is een procedure waarbij buiten de rechter om naar een oplossing wordt gezocht, dus zonder een formele juridische procedure te volgen.

Uitleg:
Als u naar de rechter stapt, dan zal deze het recht toepassen wat u in de overeenkomst met het Amerikaanse bedrijf hebt afgesproken. Als hier niets over is geregeld, dan is het Nederlandse recht van toepassing.

Met klachten over producten die in een lidstaat van de EU zijn gekocht kunt u als consument terecht bij Stichting Consumenten Informatiepunt.
pi_36078133
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:41 schreef staticdata het volgende:

Mijn ervaring dan:
Leuke mappen ! gisteren great wall gespeeld & Smoke screen.

Great wall is nog het leukst als je binnen de muren kan spelen. maar het fijne is dat als er binnen de muren wordt gevochten het makkelijker is om de flags buiten de muur te behalen.
Ik kreeg gisteren het idee dat er meer werd samengewerkt.

Smokescreen heeft veel tanks! maar in tegenstelling tot wat ik dacht vond ik dat helemala niet erg. je moet gewoon van de standaard paden rijden, dan ben je een simpele target voor andere tanks, anti tanks en TOW, maar ik ging anders rijden en kon telkens tanks verrassen. Ook het effect van de rook vind ik gaaf, alleen jammer dat ik sommige mijnen daardoor niet zag liggen

De wapens. naar mijn mening is die ef medic wapen echt zwaar KL*te. geef mij maar de g36 die schiet accurater.

Tot slot. gisteren lekker gespeeld ondanks dat de Saint mij telkens deed pkm hoeren op de muur
En dankzijn Escape had ik de meeste revives gehaald
pff. doe niet zo moeilijk. idd. EF gaat wel. jammer dat er veel bugs in zitten en dat ie bij mij stokt, maar great wall is idd wel leuk. smoke screen gaat ook wel. alleen die derde map wat een hel...

en het is maar 10 euro....

gewoon wachten op de volgende booster pack van 10 euro: ARMOURED FURY

pi_36078307
ben benieuwd of die booster pack 10 euro gaat kosten.
pi_36078324
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:09 schreef BMH het volgende:
Als iemand een mailtje heeft getypt wil hij em dan hier even posten?

Als ik de wapens kon unlocken zou ik de booster pack nog wel betalen.. Dit is pure schande.
waar staat er trouwens iets over unlocken van wapens?
alleen als je bij EF zit heb je de nieuwe wapens.
pi_36078377
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:44 schreef staticdata het volgende:

[..]

waar staat er trouwens iets over unlocken van wapens?
alleen als je bij EF zit heb je de nieuwe wapens.
dat is wat hij zegt, ik vind het btw wel raar dat de sniper en at van EF wel unlockable zijn... maar dit was waarschijnlijk omdat er geen unlocks waren voor deze klasse in SF...

Ik zit bijna op de 20.000:
quote:
Score: 18,490 of 20,000. At your historical rate, you should earn 1,510 in 23 days (or 20:24:43 straight).
Denk dat het dan de P90 of Scar-L wordt...
pi_36078496
Rudy waar kan je zien over hoeveel dagen je er zou moeten zijn op basis van je historie?
pi_36078984
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef staticdata het volgende:
Rudy waar kan je zien over hoeveel dagen je er zou moeten zijn op basis van je historie?
Check me signature: Mijn BF2 Statistieken
pi_36079257
ik zou er nog 25 dagen over doen om 20.000 te halen.

je had gisteren toch wel een paar pistol kills op great wall escape
pi_36079418
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:28 schreef staticdata het volgende:
ik zou er nog 25 dagen over doen om 20.000 te halen.

je had gisteren toch wel een paar pistol kills op great wall escape
yep gisteravond 41 totaal, nog 87 te gaan
  donderdag 16 maart 2006 @ 10:36:59 #93
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36079471
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dat is wat hij zegt, ik vind het btw wel raar dat de sniper en at van EF wel unlockable zijn... maar dit was waarschijnlijk omdat er geen unlocks waren voor deze klasse in SF...

Ik zit bijna op de 20.000:
[..]

Denk dat het dan de P90 of Scar-L wordt...
Dus je kunt de wapens wel unlocken? Mits je een nieuwe rank krijgt?
pi_36079793
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:36 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus je kunt de wapens wel unlocken? Mits je een nieuwe rank krijgt?
Lezen... Enkel die 2 zijn unlockable van EF, omdat er geen unlocks voor die klasse waren in SF
pi_36080389
de scar-L is datn een assault rifle?
pi_36080405
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:07 schreef staticdata het volgende:
de scar-L is datn een assault rifle?
Spec-Ops... P90 is Anti-Tank
pi_36080563
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
pi_36080628
of domo kan niet schieten

iemand een afbeelding van die p90?
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:21:09 #99
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36080756
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
of domo kan niet schieten

iemand een afbeelding van die p90?
Domo kan schieten.

Nog een leuk feitje: Ik speel het spel onder medium grafische settings.. De nieuwe models (geweren & voertuigen) zien er lelijker uit dan de orginele models. Ze lijken wel alsof je het spel op Low speelt.
pi_36080927
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:21 schreef BMH het volgende:
Nog een leuk feitje: Ik speel het spel onder medium grafische settings.. De nieuwe models (geweren & voertuigen) zien er lelijker uit dan de orginele models. Ze lijken wel alsof je het spel op Low speelt.
Ik speel met bijna alles op low... Ik ga denk maar weer naar 800x600 en medium settings ofzo... het hapert elke keer de eerste 5 a 10 minuten als de pest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')