abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 11:31:15 #101
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36081031
Ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat die AT en Sniper EF unlocks zijn, dat is pure bullshit.
Het zijn de vergeten unlocks van SF.
Het is allemaal heel simpel en logisch:
BF2 heeft 3 leger, elk leger heeft zijn eigen set wapens.
BF2 heeft 1 set wapens welke geunlocked kunnen worden na het behalen van een bepaald aantal punten. Deze set wapens kan door elk leger gebruikt worden
BF2 SF heeft een aantal nieuwe legers, echter is er gekozen om deze geen nieuwe wapens te geven.
BF2 SF heeft 1 set wapens wat geunlocked kan worden, net als BF2, echter zijn ze de unlock voor de sniper en de AT vergeten toe te voegen, tja het blijft EA/DiCE.
Vlak voor de release van EF worden de unlocks voor de sniper en de AT toch nog vrijgegeven aan iedereen.
BF2 EF heeft 1 heel nieuw leger, zij hebben een nieuw set wapens en ze kunnen beschikken over alle al bestaande unlocks.
BF2 EF heeft geen unlockable wapens.

Na dit getikt te hebben blijkt er toch nog wel een flinke dosis EA/DiCE logica in te zitten, maar toch. EF is ongeveer wat ik verwacht had.

Ik kan trouwens iedereen die deze boosterpack niet leuk vind, aanraden om de volgende al helemaal niet te kopen.

PS. de 1000m3 water (5x de inhoud van mijn flatje) is niet terecht, maar het is wel een foutje en het wordt gecrediteerd, ik hoef het niet te betalen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36081144
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:36 schreef JK het volgende:
Ik heb een koopovereenkomst met Click & Buy gesloten, zij handelen vanuit EA, maar Click & Buy is degene die het er bij mij vanaf haalt.... geen creditcard he.
Ze hebben al 0,01 cent gestort... je moet dan een activatie doen met een door hun gegeven code. Doe ik niet.....
Ja dat moet ik ook nog doen, waar vind je die code (PIN) van hun dan? Maar ik ga ook met jullie mee...
BF2: Diamond3d
pi_36081297
Hmmm een hoop gezeur dalijk voor 10 euro... ik hou hem wel.. Die 10 euro is ook niets
pi_36081320
@postman, Bedankt! heldere uitleg!

@diamond, jij gaat EF ook niet meer spelen? zo ruk ging het gisteren toch niet?
pi_36081477
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat die AT en Sniper EF unlocks zijn, dat is pure bullshit.
Het zijn de vergeten unlocks van SF.
Het is allemaal heel simpel en logisch:
BF2 heeft 3 leger, elk leger heeft zijn eigen set wapens.
BF2 heeft 1 set wapens welke geunlocked kunnen worden na het behalen van een bepaald aantal punten. Deze set wapens kan door elk leger gebruikt worden
BF2 SF heeft een aantal nieuwe legers, echter is er gekozen om deze geen nieuwe wapens te geven.
BF2 SF heeft 1 set wapens wat geunlocked kan worden, net als BF2, echter zijn ze de unlock voor de sniper en de AT vergeten toe te voegen, tja het blijft EA/DiCE.
Vlak voor de release van EF worden de unlocks voor de sniper en de AT toch nog vrijgegeven aan iedereen.
BF2 EF heeft 1 heel nieuw leger, zij hebben een nieuw set wapens en ze kunnen beschikken over alle al bestaande unlocks.
BF2 EF heeft geen unlockable wapens.
Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...
pi_36081664
wat boeit het eigenlijk? verbaasd me niets als straks iedereen onverwachts weer 2 unlocks toegewezen krijgt.
pi_36081696
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
@postman, Bedankt! heldere uitleg!

@diamond, jij gaat EF ook niet meer spelen? zo ruk ging het gisteren toch niet?
Het eerste potje op Great Wall ging wel lekker maar dat wil niet zeggen dat ik EF leuk vind. Bovendien heb ik alleen Great Wall nog gespeeld, die andere niet eens ook al heb ik ze wel gezien. Vind het alleen weer jammer dat het supergrote mappen zijn en er een hele grote bug inzit... Om dat laatste gun je EA het geld al niet! Verder heb ik liever mappen zoals Karkand, Mashtuur & Sharqi zoals velen hier.
Maargoed, tuurlijk ga ik het nog wel spelen, maar ik speel op de BoF-server lieverd Karkand, Mashtuur & Sharqi dan EF
pi_36081889
We zullen zien hoe alles zal gaan lopen. ik zou best de mappen op onze server willen hebben. maar de menigte beslist.
Ik denk dat de mix best leuk kan zijn.

karkand 64 is trouwens ook niet klein te noemen.
pi_36081947
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
We zullen zien hoe alles zal gaan lopen. ik zou best de mappen op onze server willen hebben. maar de menigte beslist.
Ik denk dat de mix best leuk kan zijn.

karkand 64 is trouwens ook niet klein te noemen.
Het maakt mij weinig uit, zolang die urban maps er maar op blijven

Heeft er weer iemand mij toegevoegd op msn, en geen idee wie het is Daar wil ik dan gelijk achterkomen.
In zijn naam heeft hij papecity smokers crew, iemand toevallig enig idee ??
pi_36082078
Ik word de laatste tijd ook veel benaderd op msn en xfire, of ik dan bij hun clan wil komen
pi_36082126
ze weten dat je in de top van de wereld staat en je wordt benaderd.
is mij toch te intensief zo'n clan. veel trainen met elkaar, matches. allemaal te officieel.
pi_36082133
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Ik word de laatste tijd ook veel benaderd op msn en xfire, of ik dan bij hun clan wil komen
Ik kreeg de laatste tijd via xfire een of ander iemand dat ik geld kon verdienen als ik me email achter liet
pi_36082184
zeker zo'n nigeriaanse bende
  donderdag 16 maart 2006 @ 12:19:36 #115
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36082345
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...
Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.
2de in de Tour de BoF!
pi_36083089
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.
Jep zijn gelijk, komen van EF
pi_36083288
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Jep zijn gelijk, komen van EF
Ja inderdaad, raar eigenlijk... nou ja misschien pacth 1.3...
pi_36083430
mag ik aannemen dat de server vanavond weer op EF staat?
pi_36083636
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
pi_36083836
terwijl je op greatwall toch aardig wat pistol kills kan halen. nou ik zie het ook wel waar ik eindig.
pi_36083870
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
pi_36084044
@escape: ik had je gisterenavond anders ook redelijk vaak gekilled met mn pistol én knife. nog 4 knife kills en kan voor mn veteran knife gaan

@postman: helemaal met je eens. EF vind ik zo slecht nou ook weer niet. jammer dat de EU chopper onbruikbaar is en hapert als de pest... maar toch

@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is
pi_36084135
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
is goed.... alleen maybe geen smoke screen doen, want die hapert als de pest (bij mij iig) en die EU choppers zijn onbruikbaar, hoewel die van de MEC het wel doen... zo erg is het ook niet, maar wel vervelend... smoke screen doet me toruwens ook erg denken aan die eerste map die je in de singleplayer in BF1942 moest doen. weet niet meer hoe die heette...
pi_36084330
El alamein zal je bedoelen.

Als we een mix doen is het risico aanwezig dat mensen die EF niet hebben er in 1x uitklappen. we kunnen kijken of deze mix te doen is.
Zullen we het vanavond proberen escape? Mix? eerst karkand, dan greatwall, dan sharqi ofzo?
pi_36084447
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is
Ja dat had ik gezien ja... maar houdt dat in dat ik door hem vaak ben gekilled of andersom?
pi_36084551
hij is jou slachtoffer, dus jij killed hem telkens
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:47:11 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36084922
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.

Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
2de in de Tour de BoF!
pi_36085481
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.

Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Dan zien we je vanavond, ik wens je alvast een fijne vakantie...
pi_36085587
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:35:26 #130
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36086261
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
Komt het zien, komt het zien.
Komt het horen, ik kom ook op TS!

Vanavond eerst eten, heerlijke zelfgemaakte Kerrie (kan bijna niet wachten)
Dan even de haartje laten knippen voor de vakantie.
Dan een strijkplank kopen.
EN DAN
Pief paf knal boem.

2de in de Tour de BoF!
pi_36086353
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
EN DAN
Pief paf knal boem.

Je bedoeld: medic!! medic!! medic!! I need a medic here!!
pi_36086680
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef escape_nl het volgende:
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
had gister die euro machine gun.. das een sprayer heb gister de p90 niet gebruikt ...
pi_36086923
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

had gister die euro machine gun.. das een sprayer heb gister de p90 niet gebruikt ...
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
pi_36086928

[ Bericht 100% gewijzigd door RudyCarell op 16-03-2006 15:13:21 ]
pi_36087542
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.

maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:47:09 #136
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_36088190
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:

[..]

nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.

maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
zo klinken mijn scheten ook ooit op een zondag ochtend
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_36088281
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

idd je hebt dan maar 2 kogels nodig om iemand te killen lijkt het
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:53:20 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36090397
Die EF medic gun is lekker, je kunt er goed mee richten en als het moet kun je ook in close combat de knop vol inhouden om iemand overhoop te schieten.
Vanavond nog maar wat meer guns testen.
2de in de Tour de BoF!
pi_36090475
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
pi_36090480
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:

1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)

welke zou ik dan nemen...
pi_36090530
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
ik heb ooit in ditzelfde topic eens een flimpje gezien over cheaters die in een huis weten te komen en zo iedereen kunnen killen zonder zelf dood te gaan... maybe was dat het??? heb je ze nog met een tank zien klooien
pi_36090608
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef JumperJack het volgende:
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:

1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)

welke zou ik dan nemen...
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
pi_36090702
quote:
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
pi_36090927
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:

[..]

die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
ik heb er screens van gemaakt ze zaten met zijn 2en in een gekantelde Vodnik bij de Mec-chopper base in het water... een als engineer natuurlijk... Toen ik ze joinde en spawnde bij ze in de buurt hadden ze nog niets door, dus ik screens maken... werd ik uit de squad gezet, maar ze zagen me bij de vodnik staan... toen gingen ze uit de vodnik... daarna zijn ze gebanned
pi_36091097
ik hou m lekker... ik vind the great wall geweldig en die andere grote vliegmap ook wel leuk
die andere heb ik dus nog helemaal niet gespeeld
en wat is nou 10 euro.. moet je een hoop moeite voor doen om terug te krijgen...

Narf!
pi_36091445
Ik weet niet of ik er vanaaf ben... volgens casema is er een netwerkprobleem in Leiden en is dit opgelost rond 00.00 uur....
pi_36091455
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd
pi_36091511
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:

[..]

als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
pi_36091567
quote:
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:

[img][/img]
pi_36092481
pi_36093093
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:

[[url=
zijn het altijd dezelfde gasten???
pi_36093104
Ook mensen die in muren gaan zitten mogen gebanned worden In principe iedereen die het spel verziekt, je speelt maar een normaal spelletje mee

Het lijkt er op dat het lastig gaat worden om geld terug te halen. Niet omdat US wetgeving boven EU gaat maar simpelweg omdat men dat in de EULA heeft vastgelegd

[ Bericht 40% gewijzigd door UnleashMitch op 16-03-2006 18:42:46 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36093120
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:36 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
ik ben, sinds ik SF heb, al 2 ranks gestegen, dus heb dat al vaker meegemaakt, en als je master sergeant bent geworden heb je alle wapens vanaf 2nd lieutenant krijg je dus niets meer...
pi_36093563
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
pi_36093666
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
Nou voorlopig ga je nog 100x on en offline op msn en xfire (of dat goed is, is nog maar de vraag)
pi_36094123
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ook mensen die in muren gaan zitten mogen gebanned worden In principe iedereen die het spel verziekt, je speelt maar een normaal spelletje mee

Het lijkt er op dat het lastig gaat worden om geld terug te halen. Niet omdat US wetgeving boven EU gaat maar simpelweg omdat men dat in de EULA heeft vastgelegd
was niet op onze server
pi_36094197
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
ik verwacht zo telefoon...

of ik naar Breda kan komen om te helpen
Narf!
pi_36094363
Nou nou... wil ik net op EF (Great Wall) liggen staat vervolgens me ventje niet meer op... wil ik even later (na zelfmoord) liggen, gaat DAT niet meer en Escape had hetzelfde! Kut kut kut spel!
pi_36094364
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
-edit-
EF is kutter dan kut....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_36094406
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
Dat had ik net ook nadat me sprintmetertje leeg was... die loopt dan niet meer terug
Voorheen was dit allemaal niet.,, ligt het aan de server?? Nee toch?
pi_36094533
Nee dat ligt aan dat kutspel Kevin had ook al bizar veel problemen met de add-on. Ik had ook al het gezeik dat ik weer geen squads aan kon maken.
pi_36094535
heeft er iemand ff een linkje waar ik EF kan downloaden???
pi_36094704
Kan de server weer gewoon op de normale levels gezet worden ?
dit is natuurlijk zwaar ruk allemaal...
pi_36094783
dat is ook goed ken ik teminste weer meespelen:P
pi_36094835
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef drbravo het volgende:
heeft er iemand ff een linkje waar ik EF kan downloaden???
Niet doen. Ik vind 't zonde van 't geld..
pi_36094879
oh bedankt

als ze de server dan weer normaal zette zijn er 4 aant spele dus het nog geen zin
slaat ook nerges op
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:40:57 #167
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36095015
Draait EF nu altijd op de server?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_36095066
nee om wisselt elke keer af om de paar dagen hoorde ik van jedi
pi_36095158
We hebben EF even gebruikt om de aandacht op onze server te vestigen Zoals je weet hebben we net een nieuwe server die nog wat meer gebruikt moet worden
pi_36095185
nou weinig aandacht dan zitten er maar 5 op:P
pi_36095200
sorry laat maar het is al drukker geworden:(
pi_36095420
Link
Daar kan je EF downloaden Kost je 10,- maar dan kan je wel direct spelen. Onthoud je wel dat je GameSpy ID gelijk moet zijn aan je BF2 ID ?
pi_36095550
na de server reset deed hij het weer goed... het hoeft niet aan de ad on te liggen want met de vanilla heb ik ook wel eens gehad dat ik niet kon sprinten of gaan liggen...
Narf!
pi_36096976
Een server reset doet wonderen soms
Verder loop de server met EF wel sneller vol alhoewel ik liever Vanilla zie
pi_36097070
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
-edit-
EF is kutter dan kut....
HOE KAN DAT??? dit is geen probleem van EF hoor!!!!! want heb dat ook eens gehad op een andere server die wake draaide!!! iedereen had er last van en het gerucht ging dat de server gehacked werd!!! natuurlijk is dat onzin, maar ligt iig niet aan EF!!!

-edit- en maybe moet ik eerst ff de messages erna ook lezen...
pi_36097284
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef JumperJack het volgende:
-edit- en maybe moet ik eerst ff de messages erna ook lezen...
pi_36097485
AIR DEFENSE RIBBON GEHAALD IN SHARQUI PENINSULA!!!! en ook nog de basic air defense, dus heb nu ook alle basic badges!!!

hoef nog maar 2 ribbons, en daarvoor moet ik alleen maar x aantal uren spelen
pi_36097505
en maar wachten omdat de server is gecrasht
pi_36097577
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef staticdata het volgende:
en maar wachten omdat de server is gecrasht
wou me net gaan aanmelden, ligt ie eruit
pi_36097603
Mail is onderweg naar Publicservers
pi_36097616
bah !!

hele spel word verneukt door gammele patches en slechte servers
Narf!
pi_36097714
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
hele spel word verneukt door gammele patches en slechte servers
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleuren

pi_36097876
tis laatste tijd altijd. als ik bf2 wil gaan opstarten en aanmeld bij een server, loopt ie vast bij het terugkeerscherm noodschakelaar uit en weer aan; bf2 opnieuw opstarten, aanmelden bij dezelfde server, en hij doet het weer wat is dit toch en heeft iemand er oplossingen voor???

heb alle instellingen op medium staan en heb een ATI Radeon 9800 Pro en 1 gig ram...

iemand???
pi_36097889
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleuren

en Adje natuurlijk

ik wil terug naar patch 3..
toen de voertuigen wat sterker waren iig de atack heli's
en waar slaat dat op dat je niet meer een granaat kan gooien en springen
en je kan c4 niet meer aan het plafond plakken omdat dat niet springend gedaan kan worden...
acuraat schieten terwijl je spring dat gaat niet nee maar c4 plakken zou toch wel moeten kunnen

bah!!
en ik speel het zo graag
Narf!
pi_36098051
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:13 schreef Sickert het volgende:
en Adje natuurlijk
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:18:25 #186
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36098081
Zijn de stats servers nowadays ook traag? M'n potje van een uur geleden zie ik nog nergens tussen staan
Where law ends, tyrrany begins.
pi_36098714
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef Gunner het volgende:
Zijn de stats servers nowadays ook traag? M'n potje van een uur geleden zie ik nog nergens tussen staan
hier zijn ze gewoon meteen geupdate
iig met dat progje waar Ruddy mee kwam wel
sites kunnen nog al eens traag zijn..
Narf!
pi_36098774
weer de server eruit? Het is niet te geloven.... we hebben een misstap gemaakt
pi_36098826
eindelijk eens een keer iemand van de EA customer service die iets meer vraag dan naar de dxdiag...

nou ja. uitproberen of tie het nu doet, anders moet ik toch enkele instellingen naar low brengen... en welke zou ik dan het beste naar low kunnen zetten??? schaduwen ofzo???
pi_36098859
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:

[..]

hier zijn ze OOK gewoon meteen geupdate
en ook met rudy's progje want dat gaat veel sneller dan die sites
pi_36098880
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
weer de server eruit? Het is niet te geloven.... we hebben een misstap gemaakt
Tja of je in je arm of je been wordt geschoten maakt ook geen zak uit Met andere woorden, of de server nu onspeelbaar is door lag of een crash...meest irritante is echter dat we geen mogelijkheid hebben om dat ding te rebooten omdat BF2CC niet meer op wil starten als de server crasht

Maar goed, het is even niet anders
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:47:03 #192
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36098979
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.

Enjoy
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36099018
Er is wel een webpanel maar er bestaat al een account voor het IP adres maar daar heb ik de gegevens dan weer niet van
pi_36099219
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:

Enjoy
leuk filmpje
muziek is ook leuk
Narf!
pi_36099361
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef RudyCarell het volgende:
net een nieuwe muismat gehaald
ik ga morgen eens een nieuwe maken..
heb mn bureau zelf gemaakt op mn werk van een soort Hardplastic wat erg lijkt op die icemats
en toen ik nog een normale muis had (niet die mx518) van leer een muismat gemaakt en die in het blad gefreest

alleen ik kwam er een paar weken geleden achter dat het op het hardplastic beter glijd
dus nu ga ik dat leer er weer uithalen en dan op dezelfde manier als die leren muismat er 1 van hetzelfde hardplastic in maken en dan laat ik m net een stukje erboven zitten want de plaats is perfect

maar eerst mn bed afmaken
Narf!
pi_36099644
Kom je uberhaupt nog wel aan werken toe ?
pi_36099754
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:

Enjoy
lol. weet zelf nog steeds niet hoe je het bommentapijt moet gebruiken

en na het bellen van de helpdesk EA. het heeft tot nu toe geholpen. geen één milliseconde last van lag gehad nu kijken of ie het morgen nog steeds doet
pi_36099764
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef RudyCarell het volgende:
net een nieuwe muismat gehaald
En vertel, hoe is ie??
Heb je ook de razer muis erbij?
pi_36099784
Ik heb de mat niet, wel de muis... MAGMA versie... Gebruik trouwens nooit een muismat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')