Ja dat moet ik ook nog doen, waar vind je die code (PIN) van hun dan? Maar ik ga ook met jullie mee...quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:36 schreef JK het volgende:
Ik heb een koopovereenkomst met Click & Buy gesloten, zij handelen vanuit EA, maar Click & Buy is degene die het er bij mij vanaf haalt.... geen creditcard he.
Ze hebben al 0,01 cent gestort... je moet dan een activatie doen met een door hun gegeven code. Doe ik niet.....
Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat die AT en Sniper EF unlocks zijn, dat is pure bullshit.
Het zijn de vergeten unlocks van SF.
Het is allemaal heel simpel en logisch:
BF2 heeft 3 leger, elk leger heeft zijn eigen set wapens.
BF2 heeft 1 set wapens welke geunlocked kunnen worden na het behalen van een bepaald aantal punten. Deze set wapens kan door elk leger gebruikt worden
BF2 SF heeft een aantal nieuwe legers, echter is er gekozen om deze geen nieuwe wapens te geven.
BF2 SF heeft 1 set wapens wat geunlocked kan worden, net als BF2, echter zijn ze de unlock voor de sniper en de AT vergeten toe te voegen, tja het blijft EA/DiCE.
Vlak voor de release van EF worden de unlocks voor de sniper en de AT toch nog vrijgegeven aan iedereen.
BF2 EF heeft 1 heel nieuw leger, zij hebben een nieuw set wapens en ze kunnen beschikken over alle al bestaande unlocks.
BF2 EF heeft geen unlockable wapens.
Het eerste potje op Great Wall ging wel lekker maar dat wil niet zeggen dat ik EF leuk vind. Bovendien heb ik alleen Great Wall nog gespeeld, die andere niet eens ook al heb ik ze wel gezien. Vind het alleen weer jammer dat het supergrote mappen zijn en er een hele grote bug inzit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
@postman, Bedankt! heldere uitleg!
@diamond, jij gaat EF ook niet meer spelen? zo ruk ging het gisteren toch niet?
Het maakt mij weinig uit, zolang die urban maps er maar op blijvenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
We zullen zien hoe alles zal gaan lopen. ik zou best de mappen op onze server willen hebben. maar de menigte beslist.
Ik denk dat de mix best leuk kan zijn.
karkand 64 is trouwens ook niet klein te noemen.
Ik kreeg de laatste tijd via xfire een of ander iemand dat ik geld kon verdienen als ik me email achter lietquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:09 schreef escape_nl het volgende:
Ik word de laatste tijd ook veel benaderd op msn en xfire, of ik dan bij hun clan wil komen![]()
Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Klopt toch niet helemaal, EF zou dus nu de verlaatte SF unlocks hebben als standaard (sniper en at) Dus zijn ze nu eigenlijk de nieuwe sniper en at vergeten, die niet zijn te unlocken...
Jep zijn gelijk, komen van EFquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn de sniper en at unlock dan gelijk aan de wapens van de sniper en AT van EF? Dat wist ik niet, zijn 2 classes die ik nooit echt speel.
Ja inderdaad, raar eigenlijk... nou ja misschien pacth 1.3...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jep zijn gelijk, komen van EF
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef escape_nl het volgende:
Staat al op EF, weet niet of ik er zal zijn, denk dat ik toch voor de urban maps ga
is goed.... alleen maybe geen smoke screen doen, want die hapert als de pest (bij mij iig) en die EU choppers zijn onbruikbaar, hoewel die van de MEC het wel doen... zo erg is het ook niet, maar wel vervelend... smoke screen doet me toruwens ook erg denken aan die eerste map die je in de singleplayer in BF1942 moest doen. weet niet meer hoe die heette...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Gewoon een mix van Karkand, Mashtuur, Sharqi en dan Smoke Screen en Great Wall, is dat geen idee...
Ja dat had ik gezien ja... maar houdt dat in dat ik door hem vaak ben gekilled of andersom?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef JumperJack het volgende:
@rudy: is het je al eens opgevallen dat Sickert je favoriete slachtoffer is![]()
Dan zien we je vanavond, ik wens je alvast een fijne vakantie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een mix doet, dan moet je juist niet mixen, maar na elkaar doen. Dus eerst de BF2 mappen en daarna de EF mappen, op die manier is de kans wordt er maar 1x een groepje mensen uitgegooid.
Overigens zou ik het wel opnemen in de server message, dan weten mensen wat ze kunnen verwachten.
De kans is zeer groot dat ik vanavond online ben. Morgen ga ik lekker op wintersport dus nu kan ik nog mooi even het prachtige china bekijken
Komt het zien, komt het zien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:10 schreef staticdata het volgende:
Postman BF2 aan het spelen? ongeloofelijk
had gister die euro machine gun.. das een sprayerquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef escape_nl het volgende:
P-90 is klote, gisteren stond domo tegen over met zo'n P90, ik een pistool, allebei volop vuren en ik won.
Dus de P90 is klote
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schietenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
had gister die euro machine gun.. das een sprayerheb gister de p90 niet gebruikt ...
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
zo klinken mijn scheten ook ooit op een zondag ochtendquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ik trachtte gisteren domo neer te knallen met die medic gun, dat viel zwaar tegen. die cross air ingezoomd, die is zo vervelend.
maar ieder zijn wapen. ik zweer bij de g36. hij maakt ook zo'n lekker geluid. ffffrrrrrrrrt en dat een paar keer
idd je hebt dan maar 2 kogels nodig om iemand te killen lijkt hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik vind de medic-gun wel lekker, je moet alleen wel in kleine bursts schieten
ik heb ooit in ditzelfde topic eens een flimpje gezien over cheaters die in een huis weten te komen en zo iedereen kunnen killen zonder zelf dood te gaan... maybe was dat het??? heb je ze nog met een tank zien klooienquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef JumperJack het volgende:
als ik binnenkort, hopelijk in april, anders in mei, mn first sergeant rank haal, welke 2 unlocks moet ik dan kiezen??? de 2nd support unlock valt al af... dus dan blijven er nog 2 combi's over:
1. Jackhammer (1st engi) + P90 (2nd anti-tank)
2. Jackhammer (1st engi) + MP7 (2nd engi)
welke zou ik dan nemen...![]()
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig warenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mensen hebben een plekje gevonden waar je niet dood kan gaan? Vanmiddag was er een op sharqi (laatste ventje van de tegenpartij) en die zat ergens achter hotel (bij dat huisje, vlakbij het water ergens onder) Niemand kreeg hem dood en hij schoot iedereen neer. En nu hetzelfde liedje bij een andere speler op dezelfde plek. Heel raar
ik heb er screens van gemaakt ze zaten met zijn 2en in een gekantelde Vodnik bij de Mec-chopper base in het water... een als engineer natuurlijk... Toen ik ze joinde en spawnde bij ze in de buurt hadden ze nog niets door, dus ik screens maken... werd ik uit de squad gezet, maar ze zagen me bij de vodnik staan... toen gingen ze uit de vodnik... daarna zijn ze gebannedquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die SAS statspadders laatst dan? ook op sharqi, ik zat in hun team, maar ik kon ze nergens vinden in de map, kon dus ook niet bij ze spawnen om te kijken of ze aan het statspadden waren. leek erop dat ze bij het strand aan de MEC kant bezig waren
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
psst... je krijgt maar 1 unlock... of had je er nog 1 over?
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
als je special forces hebt, krijg je per rank 2 unlocks slimmerd![]()
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
zijn het altijd dezelfde gasten???quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hier onder mij zitten ze en ze kunnen gewoon door de muren heen schieten maar jij hun niet:
[[url=
ik ben, sinds ik SF heb, al 2 ranks gestegen, dus heb dat al vaker meegemaakt, en als je master sergeant bent geworden heb je alle wapensquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Echt? Bron? Volgens mij niet hoor... Ik zou het wel op prijs stellen...
Nou voorlopig ga je nog 100x on en offline op msn en xfirequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
was niet op onze serverquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Ook mensen die in muren gaan zitten mogen gebanned wordenIn principe iedereen die het spel verziekt, je speelt maar een normaal spelletje mee
Het lijkt er op dat het lastig gaat worden om geld terug te halen. Niet omdat US wetgeving boven EU gaat maar simpelweg omdat men dat in de EULA heeft vastgelegd
ik verwacht zo telefoon...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat mobo omwisselen,,, als dat maar goed gaat
![]()
Dat had ik net ook nadat me sprintmetertje leeg was... die loopt dan niet meer terugquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
Niet doen. Ik vind 't zonde van 't geld..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef drbravo het volgende:
heeft er iemand ff een linkje waar ik EF kan downloaden???
HOE KAN DAT??? dit is geen probleem van EF hoor!!!!! want heb dat ook eens gehad op een andere server die wake draaide!!! iedereen had er last van en het gerucht ging dat de server gehacked werd!!! natuurlijk is dat onzin, maar ligt iig niet aan EF!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:21 schreef Suikermais het volgende:
net voor de eerste keer EF gespeeld..
kan niet rennen.....gewoon kut dus
-edit-
EF is kutter dan kut....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef JumperJack het volgende:
-edit- en maybe moet ik eerst ff de messages erna ook lezen...![]()
wou me net gaan aanmelden, ligt ie eruitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef staticdata het volgende:
en maar wachten omdat de server is gecrasht
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleurenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:05 schreef Sickert het volgende:
hele spel word verneukt door gammele patches en slechte servers
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
maar gelukkig ben ik er om je leven op te fleuren
quote:
hier zijn ze gewoon meteen geupdatequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef Gunner het volgende:
Zijn de stats servers nowadays ook traag? M'n potje van een uur geleden zie ik nog nergens tussen staan
en ook met rudy's progjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
hier zijn ze OOK gewoon meteen geupdate
Tja of je in je arm of je been wordt geschoten maakt ook geen zak uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
weer de server eruit?Het is niet te geloven.... we hebben een misstap gemaakt
leuk filmpjequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
ik ga morgen eens een nieuwe maken..quote:
lol. weet zelf nog steeds niet hoe je het bommentapijt moet gebruikenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef BMH het volgende:
Net voor de grap een klein filmpje gemaakt van BF2.
Enjoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |