Het eerste account dat aangemaakt moet worden staat los van je BF2 ingame nick. Als je daar een goeie naam hebt gekozen moet je na het "bestel" proces je gamespy id opgeven en daar moet je je BF2 ingame nick opgeven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijkwaar geen hol meer van...
Op het moment dat ik een account wil aanmaken met dezelfde username als in bf2 zelf, zegt ie dat het invalid is.![]()
Roep maar weer als de server zonder ef staat![]()
[..]
Ik heb ook een icemat, was een heerlijk ding, tot ik de logitech g5 kocht, werkt nu dus niet meer....![]()
uberrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
precies wat ik dacht. wat boeit het dat als je hem een tikje geeft dat hij naar voren glijdt?
Ik gebruik nog steeds een mx300 en die is perfect voor mij, aangezien ik met links muis ondanks dat ik rechts ben![]()
Stomme is dat ik met rechts nog beter kan mikkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
altijd het omgekeerde doen he, wat ben je toch een rebeltje zeg![]()
heb ik ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze zonder muismat en het werkt perfect om eerlijk te zeggen en daar laat ik het ook bij! Zo´n mat ligt alleen maar in de wegBovendien is hij door vele uitgroepen tot snelste en beste game-muis
wow we hebben wel veel gemeen he... Deze muis, beide Logitech Z5500, Beide XFi Extreme Music?, beide 2 gig geheugen... alleen mijn pc werkt en de joues nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb ik ook.![]()
alleen geen werkende pc nu..![]()
Ik heb hem in blauw (Plasma?).quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze zonder muismat en het werkt perfect om eerlijk te zeggen en daar laat ik het ook bij! Zo´n mat ligt alleen maar in de wegBovendien is hij door vele uitgroepen tot snelste en beste game-muis
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:15 schreef NeHoX het volgende:
S&S Steelpad is een heerlijk ding...
Ben blij dat JPJedi er nu heel blij mee is...
Keb nu zelf daarvoor in de plaats een Corepad Victory, in samenwerking met de hyperglides onder mijn muis vind ik hem ongeveer net zo goed als S&S Steelpad... Hij glijdt misschien iets minder maar daar tegenover staat dat ik nu wel een soepele muismat heb ipv zo'n plaat. Vind ik persoonlijk iets lekkerder.
Dat glijden waar Jedi het over heeft is ene persoonlijke smaak en keuze... Maar ikzelf vind dit 10x beter dan die stroeve oppervlakken... Ben er persoonlijk stukken beter door gaan spelen.... Speel dan ook veel shooters..
Mja ik snap wat je bedoeld, daar was ik toen ook zo benieuwd naar maar ik denk dat je dat zelf moet uitproberen. Voor iedereen zal dat anders zijn. Daarom laat ik het bij dit, zonder muismat, want dat werkt prima nu.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb hem in blauw (Plasma?).
Doet het prima hoor maar ik ken niemand die een hi-tech muismat gebruikt dus ik denk ik vraag het hier.
Geeft iedereen reacties over dat ie zo lekker glijd enzo, wat kan mij dat schelen!
Ik wil alleen weten of het prettig speelt!!!!!!!!~!!
Soms ben ik aan het mikken en dan GLIJD ie het doel voorbij, is dat met zo'n hi-tech mat beter geregeld (ik heb iets gehoord over gevoelig en minder gevoelig) of GLiJD ie zo lekker dat je de bocht uit vliegt
zelfde vriendin... oepsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wow we hebben wel veel gemeen he... Deze muis, beide Logitech Z5500, Beide XFi Extreme Music?, beide 2 gig geheugen... alleen mijn pc werkt en de joues niet![]()
Weet niet welke patches je allemaal hebt geinstalleerd maar probeer de FULL patch eens, zie OPquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:16 schreef R-Alph het volgende:
Heb me laatst special forces gekocht omdat ik wat nieuwe maps er bij wou hebben.
Nu heb ik me deze geinstalleerd maar zegt telkens als ik een server wil joinen dat ik de standaard patch van special forces moet gebruiken
Kan het te maken hebben met een patch van bf2 die ik er toch al een hele tijd geleden heb opgezet?
Mijn versie is nu 1.1.2716-548.0
Edit:
achja eigenlijk hierin moeten posten [PC] Battlefield 2 (44) maar hoop dat er iemand toch nog kan helpen
Ik hou het wel bij Logitech....gweldige muizenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
ik ging heel erg lekker die 2 rondjes, 22 geloof ik op sharqi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:42 schreef staticdata het volgende:
@escape, wat was je totaal pistolkills gisteren?
Nog steeds geen geupdate stats op bf2s.com en gameslave. Was op een EA UK server, was wel een redelijk leuk potje, maar ach, het gaat me alllang niet meer om de stats eigenlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef Sickert het volgende:
sites kunnen nog al eens traag zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |