was ist looos???quote:
offuh "Goh ben je nou NOG niet klaar, ben allang boodschappenlijstjes aan het maken voor over twee weken "quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
oeps. Maar we zitten nu wel al op de 4seconden!
"Ik heb aids..."quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Stel je voor..je ligt lekker bezig te zijn..en je partner schijnt te komen. Hoe kan hij/zij dat als slechtste aankondingen?
Doe mij er zo eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
offuh "Goh ben je nou NOG niet klaar, ben allang boodschappenlijstjes aan het maken voor over twee weken "
nee je zit in het verkeerde gat (moehahahaha)quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:46 schreef Forcefuzz het volgende:
"Ik heb een raar gevoel tussen mijn benen, is dat normaal?"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
oh shit, Maikuuul wat doe jij hier?
das best wel een dooddoener jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:54 schreef MatiCe het volgende:
HOER
aaaaaaaaa getver je hebt je witte sportsokken nog aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:58 schreef Mikiej15 het volgende:
Waar zijn mijn sokken
Nou! Stel je voor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
aaaaaaaaa getver je hebt je witte sportsokken nog aan![]()
dat je ze draagt maakt niet uitquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nou! Stel je voor!
* Forcefuzz kijkt naar voeten: witte sokken.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:06 schreef Sickert het volgende:
''zeg die vriendin van je kan die niet eens een keer meedoen?''
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Sickert het volgende:
''''pak me in mn kontje schat'' en dat dan horen als vrouw zijnde
ow yeah aahhh hmmmoooowwwww owwwwwwwwwwAaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAHH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOTVERDOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:39 schreef Thomas__Acda het volgende:
Stel je voor..je ligt lekker bezig te zijn..en je partner schijnt te komen. Hoe kan hij/zij dat als slechtste aankondingen?
Enkele voorbeelden;
'Ik kom als een overbakken runderbiefje'
'Ik spuit lekker in het middelste van je baarmoeder'
moehahahaha dat is niet slecht dat zal er voor zorgen dat ik niet meer bij kom van het lachenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Sickert het volgende:
''''pak me in mn kontje schat'' en dat dan horen als vrouw zijnde
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
Je bent net zo nat als die Spaanse
Ja, als je elkaar van Fok of zo kent dat je elkaar dan bij de username gaat noemen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:24 schreef k-Rin het volgende:
'Ow tonks!! Oeeee jaahhh!!1 ahhhh!!!' Bah wat ben jij lelijk met het licht aan
dat komt helemaal niet meer joh!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:57 schreef Forcefuzz het volgende:
"Vanavond komt sexcourt ofniet?"
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja, als je elkaar van Fok of zo kent dat je elkaar dan bij de username gaat noemen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |