Bierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal over die wijven zooi....een echte vent zuipt gewoon bier.![]()
Nee niet eensquote:
Nog beter niks dan al die vrouwendrankjes en zeker die met die rare kleurtjes... Bij ons in het stamcafe in Prinsenbeek waar ik graag mag vertoeven drinken er ook steeds meer die koelvloeistof in een flesje..WKD.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nee niet eensIk als geheelonthouder val wel een beetje uit de toon
Maar ja, ken er niets aan doen...ik lust gewoon geen alcohol
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nee niet eensIk als geheelonthouder val wel een beetje uit de toon
Maar ja, ken er niets aan doen...ik lust gewoon geen alcohol
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit: ben hem aan het binnenslurpen
Bewijs
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/bestelling.jpg
handig werkt niet met firefoxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit: ben hem aan het binnenslurpen
Bewijs
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/bestelling.jpg
* PoSTMaN schakelt naar tegenaanvalmodusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal over die wijven zooi....een echte vent zuipt gewoon bier.![]()
In jouw betoog kan ik me nog best vinden hoor. Perfect draft staat ook op mijn verlanglijstje. We hebben er eentje op kantoor in Brussel voor een jaar ofzo en ik moet zeggen het bevalt prima. Nadeel is dat ik meestal nar huis moet rijden daarna dus moet me inhouden dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
* PoSTMaN schakelt naar tegenaanvalmodus
Ik als echte bierdrinker ben het daar niet helemaal mee eens. In de kroeg drink ik gewoon bier, maar tijdens het eten kan ik ook genieten van een lekker wijntje, na het eten van een wat sterker drankje (amaretto, 43, baileys).
Op vakantie kan ik genieten van allerlei cocktails en thuis net zo goed.
Ik heb thuis een aardige drankkast staan waar ik altijd wel iets lekkers uit kan pakken, iets wat ik overigens zelden doe. Met feestjes mix ik nog wel eens wat voor de gasten inelkaar, maar verder staan mijn flessen eigenlijk voornamelijk stof te vangen.
Maar omdat ik toch mijn mannelijkheid wil bewijzen heb ik 10 minuten geleden een Perfect Draft gekocht voor mijn 110 euro![]()
Ik zat een beetje door mijn.postbank.nl te klikken en toen kwam ik er ineens achter dat de postbank rentepunten geeft, bovenop je normale rente. 1 rente punt is 1 euro cent in de rentepuntenwinkel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In jouw betoog kan ik me nog best vinden hoor. Perfect draft staat ook op mijn verlanglijstje. We hebben er eentje op kantoor in Brussel voor een jaar ofzo en ik moet zeggen het bevalt prima. Nadeel is dat ik meestal nar huis moet rijden daarna dus moet me inhouden dan.
thuis vanmiddagquote:
Nou succes met leren dan maar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
thuis vanmiddagmoet leren voor 2 brandweer examens vanavond maar het nieuws van Escape kost me zowiezo weer een uurtje leren
![]()
![]()
het zal tijdens de install wel worden gedetecteerd welke versie je hebt toch? nou, het blijft EA natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
Escape kan je vanavond ff melden als je instellingen helemaal naar de kalote zijn gegaan, nu je het in het nederlands heb gedownload? vraag me af of hij dan niet als je instellingen omturnt van engels naar NL
dat is de taal die je instelt voor de installatie niet voor het spel zelfquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef escape_nl het volgende:
neem aan dat je voor de installatie kan kiezen welke taal je wilt, weet ik wel zeker trouwens
Heb net even op great wall gespeeld (enige server die ik trouwens kon vinden die EF draaide)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef jpjedi het volgende:
wie wil testen..ik heb onze server eventjes op EF gezet.. je kan de mappen gewoon doormixen.
je BF2 accountnaam...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef VeerMans het volgende:
wat moet je invullen bij je gamespy account als je dat ding online koopt?
ik zou dan niet te dicht bij elkaar rijden i.v.m. de planes, je bent echt een sitting duck volgens mij op zo'n open veld...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef staticdata het volgende:
wat me wel cool lijkt is dat je met 4 tanks in formatie gaat rijden en dan met z'n 4en alles veroveren. allemaal engineer. ben je toch aardig sterk.
Mja er zijn al 10 gasten geweest ofzo maar ze gaan allemaal gelijk weer weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zou dan niet te dicht bij elkaar rijden i.v.m. de planes, je bent echt een sitting duck volgens mij op zo'n open veld...
ik zou de server lekker alleen met EF draaien, aangezien er toch nog bijna geen servers zijn wordt hij zo misschien sneller gevuld
Denk dat dat ook wel een goed idee is, zeker omdat er morgen meer mensen EF hebben en wellicht dat de server dan eerder vol raakt en wat populairder word.......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef escape_nl het volgende:
Morgen ben ik vrij en aangezien er bijna nooit van de boffers online is overdag gooi ik heb op EF
Wat een mietjes...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja er zijn al 10 gasten geweest ofzo maar ze gaan allemaal gelijk weer weg.
Zo .. ook ik ben hem aan het downen. Morgen kom ik zeker ff meespelen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef escape_nl het volgende:
Morgen ben ik vrij en aangezien er bijna nooit van de boffers online is overdag gooi ik heb op EF
Gelukkig, ik was even bang dat we geen nieuwe undocumented features kregenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfffffffffffffffffff heb de eerste bug alweer gevonden hoor en niet zo'n kleintje ook!!!
Als je als gunner in de heli zit van het Europese leger en je bent in Tv guided mode geweest en vervolgens ga je weer over om gewoon te schieten kun je niet meer op c drukken om de camerpositie anders te zetten. (dus je zit dan echt als het ware IN de heli) EN wil je met je pijltje omhoog richting gaat dat ding automatisch naar beneden! Maakte het net 2x mee op Smoke Screen. Zeer vervelend !!![]()
![]()
Ja het is te erg voor woorden! Als ik EF speel ga ik niet bij het Europese leger OF ik stap niet in een heli, zeker niet als gunner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef staticdata het volgende:
kortom patch 1.22 in de making!
had hem online staan, scheelt weer een "player to start".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
en dan zegt die brandweerman dat ie moet leren....
Doe ik sowiezo altijd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je ook niet met F9, F10 of F11 switchen?
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:56 schreef BattleLies het volgende:
Huh!? Er komt geen icoontje ofzo te staan zoals bij SF waar je op kunt klikken waardoor hij EF opstart he?!
Tot nu toe toch enkel de gunner bug...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...
En wederom zit het vol bugs....Dit is toch niet te filmen?![]()
dat wist je toch wel? ik kan je anders misschien wel ff helpen... of wacht... dat kan natuurlijk niet, dan zou ik hem moeten downen, en hoe krijg jij hem dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
kan wel!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
Wat sickert bedoeld is dat je dus ook ergens je rekeningnummer in kan voeren! zo simpel is hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan wel!!
ff goed kijken dan zie je rechtbovenin click en buy!
tis een heel gedoe maar uiteindelijk is het mij ook gelukt (na wat aanwijzingen van Diamond)
Ik heb me twijfels, persoonlijk had ik veel liever city maps gezien. Dit zijn meer vlieg en voertuigen mappen. Maargoed, die 10 euro.... dan maar een weekje minder sms'en. Wat is 10 euro nou.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Suikermais het volgende:
Maaruh...is 't nou nog wat ..dat euro forces ..of kan ik 't beter links laten liggen ??
Mooi ken ik gelijk mn EF ff testenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wtf..staat de server op EuroforcesWant ik kom er niet in
![]()
goed ding idd, maar jammer dat de beste ronde per map het niet doet...quote:
had ook de f2000 gebruiktquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
hmm. voelde me vanavond echt een schietschijf ... heeft echt niemand van de BoFfers mn PC gehacked zodat ik online een enorme pijl boven mn hoofd heb die iedereen kan zien??? pff. daar gaat mn kill:death ratio met de assault naar < 1![]()
was vooral vervelend omdat ik in het éne team zat, en 14 BoFfers in het andere![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Downloading....
Je BF accountnaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Suikermais het volgende:
wat is mijn Gamespy ID ?
Wel irri dat bij EA rudycarell al bezet was...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Downloading....
Staat je huis in de fik. Komt JP langs.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
en dan zegt die brandweerman dat ie moet leren....
EA die gratis iets weggeeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik dacht dat Euro Force gratis was![]()
EA games
dat betekende ook dat er bij mij altijd 3 uitgingen zodat ik er in konquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Het lijkt me trouwens wel slim om de server voorlopig even op EF te laten staanHet is wat lastig voor de mensen die het spel nog niet hebben maar het betekent wel een enorme boost voor de bekendheid van de server. De diehards weten nog hoe het ging toen we als een van de eerste een EU server hadden. Toen wilden zoveel mensen spelen dat als je 1 man kickte en je terug ging naar het spel je niet meer in kon loggen, dan was je slot alweer bezet
![]()
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef Sickert het volgende:
dat betekende ook dat er bij mij altijd 3 uitgingen zodat ik er in kon
werkt bf2ra al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Voor degene die dat nog niet weten (aangezien we het nog niet eerder hoefden te doen). Als de server vol zit en je wilt er in spreek dan een admin aan op MSN, op Xfire of op TS en de admin zal wat mensen van de server schoppen zodat jij kan spelen.
Band of Fok!kers, glashelder
valt wel meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ajax
Nog niet
Die commentatorDie zit echt met een Ajaxshirt aan achter de mic
En terecht, en ajax mocht idd ook een strafschop krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ajax
Nog niet
Die commentatorDie zit echt met een Ajaxshirt aan achter de mic
ik denk dat het 0-10 word.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt wel mee
hij is gewoon voor een nederlandse club.. vorige keer bij Psv was ie ook voor Psv
das logisch...
die Adrianomn vader zat van och daar gaan we... en toen zag ik m kijken en over zn snoetje wrijven
die gaat naast rechts riep ik snel...
en ja hoor
zelfs ik had m beter ingeschoten met links![]()
zometeen weer verder kijken ik verwacht de 0-1 voor Ajax in de 56e minuut (als ik die strafschop naast voorspel heb ik dit vast ook goed)
de 0-2 verwacht ik in de 73e minuut
nou ik zie huntelaar er niet zo snel zoveel scoren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik denk dat het 0-10 word.
huntelaar 45,46,47,48,50,55,58
Boukhari 49,80
Stekelenburg 90+2
Die is al uit....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe patch die ook gelijk zou uitkomen met BF EF of zeg ik nu iets heel doms
die patch was er vorige week al...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe patch die ook gelijk zou uitkomen met BF EF of zeg ik nu iets heel doms
1.22quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
1.21?
Ik dacht dat er ergens nog een nieuwe zou komen.
Okey ik heb niks gezegd dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
die patch was er vorige week al...
EF was uitgesteld voor die patch...
EF is een paar dagen later uitegkomen omdat die patch er snel moets komen..
opletten ventje!
Hoe kan je je zo laten uitspelen als verdediger van Ajax zijndequote:
Ik vraag het me af. Het vreemde is nml dat je alleen je EA Account of je Gamespy naam op hoefde te geven en die is niet gebonden aan je BF2 install denk ik dus hoe ze dan illegale copyen tegengaan, ik weet t nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef JK het volgende:
Toch vraag ik me af of die downloadbare versie 'ergens anders' ook niet zou werken...
en waarom zou dat iemand verrassen ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahahaha EA released iets en gelijk breekt de pleuris weer uit
Staat op de site van ea als je de info van de ea-downloader bekijkt.quote:Wat moet ik doen als ik mijn spel heb verwijderd, opnieuw moet installeren of mijn content ben kwijtgeraakt?
Geen probleem! Als de bestanden zich nog steeds in de cache-map EA Downloader bevinden, kun je ze heel makkelijk opnieuw installeren door nog een keer op de knop Nu installeren in EA Downloader te klikken. Als je EA Downloader hebt verwijderd, of als je de cache-map kwijt bent, kun je de download gewoon opnieuw starten. Op je EA-account wordt bijgehouden wat je allemaal hebt gekocht, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je de software kwijtraakt.
Ahh thnx! Jij ook op het forumquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Staat op de site van ea als je de info van de ea-downloader bekijkt.![]()
Dat wordt een nieuwe downloadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Bedenk me net dat ik de game download op m'n Aankloot-OS en dat die geinstalleerd moet worden op m'n Game-OS. Bidden maar
Jep, maar niet zo'n active poster zoals de rest van jullie allemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahh thnx! Jij ook op het forum![]()
Heb je aandelen bij EA?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Sickert het volgende:
je betaald EF op je acount naam... denk ik
en ik gok.. dat als ie installed is dat ie dan meteen je keys checked.. :|
ach boeiend ook.. hier doet ie t prima..
idereen heeft altijd gezeik met patches en installes met bf2..
ik wil dat ook wel eens.. heb namelijk nooit ergens last van
had ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik denk dat we in eerste instantie of EF of Vanilla gaan spelen. Daarna gaan we eens inventariseren hoe het zit met de aanschaf van EF. Hebben veel spelers het aangeschaft of niet ? Dan kunnen we verder kijken wat we willen. Als we ze nu al gaan mixen krijg je het gedoe dat mensen na het spelen van een ronde of twee er weer af gemikt worden omdat ze geen EF hebben.
EA Downloader werkt niet op een dual boot en je kan het gedownloade bestand niet naar de cache van de nieuwe EA downloader installatie slepen want die herkent ie niet. Nu dus bezig met een nieuwe download
ja mijn nick was ook al in gebruik, en toch heb ik geen veel voorkomende nick :/quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wel irri dat bij EA rudycarell al bezet was...
zou gek zijn als ik ze niet hadquote:
Schijnt wel te moeten kunnen volgens het volgende stukje uit de uitleg van de ea-downloaderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
EA Downloader werkt niet op een dual boot en je kan het gedownloade bestand niet naar de cache van de nieuwe EA downloader installatie slepen want die herkent ie niet. Nu dus bezig met een nieuwe download
quote:Kan ik content downloaden en er daarna een reservekopie van maken?
Ja. Als de download is voltooid, wordt het tijdelijke downloadbestand automatisch uitgepakt. Deze tijdelijke downloadbestanden worden standaard opgeslagen in de map C:\Program Files\Electronic Arts\EA Downloader\cache\{gebruikersnaam}.
Je kunt ze handmatig naar een andere lokatie kopiëren of op een cd of dvd branden, en ze later weer in de cache-map plaatsen als je ze nodig hebt. Opmerking: EA Customer Support biedt geen ondersteuning voor het maken van reservekopieën van content.
Alles lijkt hetzelfde maar toen ik in de EA Downloader op EF stond stond er "nu downloaden" ipv "installeren"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef BugWorks het volgende:
Schijnt wel te moeten kunnen volgens het volgende stukje uit de uitleg van de ea-downloader![]()
Mijnes ook... en toen ging ik me ww opvragen en moest ik me username invullen en toen zei die dat de username niet bestaatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja mijn nick was ook al in gebruik, en toch heb ik geen veel voorkomende nick :/
Replace user!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg de melding dat ik Euro Forces niet heb geinstalleerd ? Wat doe ik verkeerd
Mja 5 biertjes hier of 2,5 passoaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef JK het volgende:
Even alle 3 de maps gespeeld. Smokescreen is erg goed, Great Wall valt tegen en bij de ander mis ik helikopters enz.
Maar wat draaien die grote levels kut zeg... P4 2.4ghz, 1 gig ram en een 9800 pro 128mb.... als ik een rondje om mn as snel draai, gaat dat echt niet soepel. En dan heb ik 'm al op 800x600 gezet en AA op 2x ofzo of 4x, in elk geval niet op de max. Net zoals Daging Oil Fields... draait ook niet lekker op m'n PCtje... upgraden? Neuh, vind ik niet nodig voor alleen BF2.. zo lang ik videobewerking nog goed kan doen blijft ie zoals ie is.
Maargoed, een 10tje aardig besteed.. je kan er ook wat drank van kopen in de kroeg...
quote:Geachte heer Dorr,
Voor deze vraag bent u bij ons aan het verkeerde adres.Onze naam is ook EA en staat voor Evangelische Alliantie, wij zijn een christelijke koepel organisatie.
De spellen fabrikant kan je bereiken via info@ea.com, of via hun website www.ea.com.
Met vriendelijke groet,
<naam> <achternaam>
Evangelische Alliantie
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had heel blij een mailtje gestuurd naar info@ea.nl kreeg ik het volgende mailtje terug:
[..]
Whahahaha geniaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had heel blij een mailtje gestuurd naar info@ea.nl kreeg ik het volgende mailtje terug:
[..]
Daarom zijn het ook menselijke controles en geen automatische controles, zo filteren ze die dingen eruit. Ik heb op die manier overigens een keer bijna in de achterkant van een duitser gezetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
nou ja ik moet gewoon afwachten. het zou een controle erop kunnen zijn, maar dan moeten ze wel verdomd goed bewijs hebben. want wat als jij bijvoorbeeld jou auto voor de mijne prakt. dan krijg ik de boete? beetje krom.
Zulke uitspraken heb ik zooooooooooooooooooooooo`n hekel..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
Ze hebben zo'n gek en lang naambelnummerquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef jpjedi het volgende:
Ik gisterenavond ook de lul...in de middenberm stond er eentje met een lasergun en rechts in de berm flitste het..Hoe et precies werkte weet ik niet maar ik reed 80 waar ik 70 mocht..
![]()
Tering zooi... Ook maar eens een brief sturen naar de evangelische alliantie voor wat mentale ondersteuning. Ferdi, heb je ook een telefoon nummer?![]()
"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
Want? Omdat jij je niet aan de regels houd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zulke uitspraken heb ik zooooooooooooooooooooooo`n hekel..En helemaal aan van die brave weggebruikers.
![]()
Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
Okey danquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.
Maar mij heb je ook niet horen zeggen dat de boete als hij voor te hard rijden niet onterecht is. hij is absoluut terecht, ik rijd te hard dus neem ik het risico voor een boete.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn aller aller aller grootste ergenis in het verkeer is nog wel dat er veel mensen zijn die amper richting aangeven en al helemaaal die dat niet doen bij een rotondeDaar zouden eens enorm hoge boetes voor moeten worden gegeven!
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey danLaat die vrachtwagen maar denk ik dan....die krijgen nog veel hogere boetes.
Boete is synoniem voor weggegooid geld?
hier sluit ik mij 100% bij aan. Je mag me betitelen als iemand die vaak en veel te hard rijd en wellicht soms wat aso. Ik schaam me er niet voor en het is iets dat ik opgebouwd heb na 350000 km in de laatste 6 jaar. Ik rijd in heel Europa en zie allerlei verkeersbeelden en zodoende kan ik melden dat men in NL wel erg braaf rijd. In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"![]()
Koop een Ford dan komt het allemaal goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:01 schreef jpjedi het volgende:
In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je zou bijna willen dat je daar voor geflitst wordt, dan kan je tenminste de foto op vragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1x kwam ik Apeldoorn inrijden en daar hebben ze direct een drempel liggen waar je met de juiste auto echt overheen kan vliegen, je mag er maar 50, maar ik reed 90 en vloog erover,
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
bla bla
alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
jij durft...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.
Stigmatiseren? ik? slagers zijn toch ook altijd moordenaarsquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij durft...(JP pakt koffie en gaat klaar zitten... )
@Punisher: Hoezo stigmatiseren? Probleem is dat als een brandweerman pyromaan is dat jij het in de krant leest...Als de pyromaan slager was stond het er niet bij...
*pakt koekjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
jij durft...(JP pakt koffie en gaat klaar zitten... )
Word een flink verhaal van Jorrit....duurt al drie posts voor we een tegenaanval krijgen..quote:
Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
Is dit alles?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.
Hij rijd heerlijk en is rap van zijn plek en nog luxe ook. Ik heb hem nog niet helemaal uitgeprobeerd door de bochten, aangezien ik mijn favoriete bochten combinatie niet meer zovaak rij. Als ik naar mijn ouders ga dan kom ik er nog wel eens langs, maar momenteel heb ik het weer en verkeer nog niet mee gehad.
1 afrit van de A50 (nummertje 24) is echt super, daar ging ik dagelijks (toen woonde ik nog bij mijn ouders) met krijsende banden door. Om de 20.000Km moest ik nieuwe voorbanden, heel gek![]()
De alfa is relatief goedkoop in de aanschaf, maar wel redelijk prijzig in de lease, maar dat komt ook omdat Getronics geen afspraken heeft met Alfa.
Qua boetes is mijn alfa gelukkig nog heel goedkoop ik geloof 2x 30 euro, mijn seat was wat duurder. Mijn 1ste boete in de ibiza was 540 gulden
Dan ben jij zeker ook zo'n type die met 120 iemand in gaat halen die 119 rijdt!?! Mensen die 'op snelheid rijden' zijn vaak degene die het meest overlast bezorgen! File's vormen, onnodig lang links rijden, enz enz.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Postman, kan je bij getronics ook de meest rare wagens leasen? bij mij (logicacmg) kan je namelijk ook een Hummer leasen!
Die krijgen we ook bijna gratis. We krijgen echt mega korting op die dingen, maar het zijn voornamelijk de service mensen die in opels rijden, die mogen niks anders. Ik gelukkig welquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...
ik ga gelijk mijn handen wassen .. bah!
![]()
Ik snap het nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...
Dus jij werkt bij getronics?! welke vestiging!?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die krijgen we ook bijna gratis. We krijgen echt mega korting op die dingen, maar het zijn voornamelijk de service mensen die in opels rijden, die mogen niks anders. Ik gelukkig wel![]()
pfffquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Inco: Je bent gewoon jaloers op mijn mooie alfa!
JP heeft ook een mooie bakquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef jpjedi het volgende:
pfff
erg lauwtjes hoor Postman.. Misschien dat Inco nog een duit in het zakje wil doen?![]()
NO FUCKING WAY!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Inco: Je bent gewoon jaloers op mijn mooie alfa!
inderdaad, de 406 en 407 zijn echt strakke bakkiesquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
bladieblanutteloosgezever....Net als de grotere wagens van Peugeot trouwens
watte??quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzllllllllllllllllooooooooooowwwwwwwwwwwwwwccccccccchhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttt
meneer de umpire wilt u ons even uit elkaar houden, voordat het een bitchfight wordt? ik dank u vriendelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pfff
erg lauwtjes hoor Postman.. Misschien dat Inco nog een duit in het zakje wil doen?![]()
De enige modellen van dat merk die er WEL mogen zijn wat mij betreft zijn de OPC en de speedster! De rest is allemaal bagger!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
De huidige lijn van Opel is best leuk te noemen. De Tigra is een geinig klein sportief ogend autotje, De Opel GT oogt niet alleen sportief maar is ook sportief en de wat normale modellen van Opel betreft zoals de nieuwe Astra & de Vectra mogen er ook best zijn.
Tja de naam Opel zal nooit de passie oproepen die de naam Ferrari of Porsche doet en het zal altijd wel in het rijtje degelijk vallen maar ik vind de huidige lijn van Opel zeer OKNet als de grotere wagens van Peugeot trouwens
Vrouwenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef BattleLies het volgende:
watte??
Vanavond ben ik pas na 10 uur thuus, dus maybe!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vrouwen
Slowchat staat er
Ga je vanavond nog claymore hoeren ?
speedsterquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
[..]
De enige modellen van dat merk die er WEL mogen zijn wat mij betreft zijn de OPC en de speedster! De rest is allemaal bagger!
Sja ... ik rij ook liever een andere 'race-auto' hoor .. maar als ik dan toch iets meer positiefs van dat merk moet noemen ..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
speedster![]()
zogenaamde vrouwenraceauto![]()
Dat is een ander woord voor speederesquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
speedster![]()
zogenaamde vrouwenraceauto![]()
Als ik groot ben is zo'n speedster wel een geinig bakkie om mee te crossen. Onder de 5 sec naar de 100 voor niet zo heel veel geld. Natuurlijk als je echt geld heb koop je een Ariel Atom maar tochquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:21 schreef BattleLies het volgende:
De enige modellen van dat merk die er WEL mogen zijn wat mij betreft zijn de OPC en de speedster! De rest is allemaal bagger!
Ook in n'geinquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige echt hele mooie peugeot is de 406 coupe, die vind ik echt fantastisch eruit zien, de overige zijn niet mijn smaak.
Ik vind de opels niet fantastisch rijden, maar dat is persoonlijk.
@Jedi: jij vind het misschien lauwtjes, maar kijk de reactie van inco, als dat geen jaloerzie is dan weet ik het ook niet meer.
@Lies: Momenteel zit ik bij Raet in Amersfoort. Maar ik ga van de zomer naar Apeldoorn, heb hiervoor in nieuwegein (bakenmonde 1) gezeten, daarvoor in Hoofdrop en daarvoor in Amsterdam (bijlmerdreef).
Wat zegt tie nou op het filmpje?! "MIDDELAGE MAN?" oooh hoor je daar al bij!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Natuurlijk als je echt geld heb koop je een Ariel Atom maar toch
Dat kan niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ga je vanavond nog claymore hoeren ?
Het moet juist Bitch fight worden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
meneer de umpire wilt u ons even uit elkaar houden, voordat het een bitchfight wordt? ik dank u vriendelijk
Nee nooit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker ook zo'n type die met 120 iemand in gaat halen die 119 rijdt!?! Mensen die 'op snelheid rijden' zijn vaak degene die het meest overlast bezorgen! File's vormen, onnodig lang links rijden, enz enz.
Ik ben ook een typische hardrijdster. Maar ik weet wel waar ik het wel en niet kan doen. Als het enorm druk is ga ik niet proberen harf te rijden. Enne in de bebouwde kom (woonwijken) ben ik ook als de dood voor overstekende kinderen dus rijdt ik netjes 50 of 30 waar dat moet.
Ik kleef alleen wanneer iemand anders vreselijk irritant kleeft, gisteren nog! Toen kwam er een golfje zigzaggend door de 'bijna' file heen. (ook irritant) en hij ging toen net voor mij op de auto voor hem enorm kleven terwijl die auto naast een vrachtwagen reed dus echt niet opzij kon. Ik heb toen ff gas gegeven en ben vlak op zijn bumper gaan hangen. Ik had GELIJK zijn aandacht! Man wat irri vond hij dat .. dus ik es wijzen op de auto voor hem .. het was gelijk duidelijk. Dus ik weer ruimte gemaakt tussen mijn en zijn auto .. nam hij ook gelijk wat gas terugMooi! Konden we even later weer een stukkie doorrijden ... toen heb ik hem maar ff laten zien dat hij heus niet zo snel was!
lol
Toen kon hij weel breeduit lachen
Ik krijg overigens zelden een boete! Als je www.flitsservice.nl in de gaten houdt heb je dat soort ellende bijna nooitEn als ze onverwachts wel staan dan neem ik dat voor lief! (tuurlijk is het weggooien van je geld en baal ik ervan .. maar ik baal er vooral van dat ik ze niet optijd had gezien
)
Tegen de tijd dat ik m kan betalen waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef BattleLies het volgende:
Wat zegt tie nou op het filmpje?! "MIDDELAGE MAN?" oooh hoor je daar al bij!![]()
je lijkt wel een marokkaan manquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het moet juist Bitch fight worden!
Als postman nu wat feller reageert komen we er wel.. Poldermodel hebben we niks aan hier he jongens en meid. Spreek jezelf uit en maak van je hart geen moordkuil.![]()
Of valt het nu teveel op dat ik de boel opnaai?![]()
zie jij jezelf al in zo'n auto zitten dan met zo'n mooi grote gele kentekenplaat als speedbrake?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik m kan betalen waarschijnlijk wel
Ik moet zeggen dat ie er echt geweldig uitziet. Ding is sneller dan zo ongeveer elke andere roadcar op dit moment. 0-60mph in 2.9secondeen dat voor veel minder geld dan een Ferarri oid.
Ding is sneller dan een Carrera GT
Porsche Carrera GT: £321093
Ariel Atom: £29000
appelsap?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Getronics Pink Roccade
Wat wordt ik gek van dat bedrijf...laatst een SAP Enterprise Upgrade gehad...
Speedbrakequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
zie jij jezelf al in zo'n auto zitten dan met zo'n mooi grote gele kentekenplaat als speedbrake?
Nurburgring bedoel je!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
De ring is er om je motor uit te laten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
Ja die Benjamin is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ken geen benjamin, maar mijn adresboek wel (benjamin de ****, , hij zit op de staalmeesterslaan, daar zitten wel collega's van mij uit dezelfde unit, ik zal daar wel nooit komen, aangezien dat echt heel lastig is met de file's. Ik kan straks in de zomer met de fiets naar het werk en dan kan ik die alfa lekker laten staan en kan ik een biertje na werktijd drinken in de kroeg die in ons nieuwe pand zit
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
o wacht ik denk toch dat ik ze beide inruil en deze 2 neem:
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De ring is er om je motor uit te laten..![]()
Je bent er kwa merk in ieder geval op vooruit gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef staticdata het volgende:
Jeetje ben ik even weg gelijk 2 pagina's vol
ik had bijna als leasebak voor de opel gtc met panorama dak gekozen. jammer dat hij bij ons niet zo gunstig uitviel.
Dus nu maar een degelijke ford focus.
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houden
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??
Jij de garage, ik de slaapkamer??![]()
Ach ja...vroeger elke week een dode laatste jaar geloof ik maar 3. (weet het niet zeker)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukken![]()
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijn
Whehehe genoeg te doen maar ff geen zinquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werk
It's alive!quote:
een worldwide launchquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
Jaaaaaaaa! November
Voor de japanners onder ons de originele link
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
DIe PS3 is toch wel heel erg interessant....hmmmz...alleen ik heb geen HDTV oid
Misschien toch maar eens elke maand wat geld opzij zetten
Tegen die tijd loop ik al even stage dus misschien.....anders, wanneer is de PS3 Meet @ Frank ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.Als ik de berichten mag geloven schopt dit ding zwaar kont ten opzichte van die Xbox360.
Als ik em koop ergens eind van het jaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop ik al even stage dus misschien.....anders, wanneer is de PS3 Meet @ Frank ?
nou zwaar is wel wat overdreven. ik heb ze alletwee maar om nu van een wereldverschil te spreken. Het heeft zowiezo erg lang geduurd vooraleer de programmeurs de capaciteiten konden benutten van de xbox. Dan nog het spellenaanbod niet te vergeten aangezien dat er een batterij developpers alleen voor de ps2 wilde ontwikkelen waardoor ms zelf een gamestudio heeft opgezet/gekocht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
dat zal ook de reden zijn dat ze dit keer gewacht hebben met de release. grafisch schopte de xbox de ps2 zwaar kont. nu willen ze het andersom hebben
Dat is inderdaad wat de hype doet geloven, experts zeggen dat het wel mee gaat vallen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.Als ik de berichten mag geloven schopt dit ding zwaar kont ten opzichte van die Xbox360.
Peri !!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat de hype doet geloven, experts zeggen dat het wel mee gaat vallen.
Zeker geen voorlopige teruggaaf? Heerlijk he? doe ik ook. Dan bouw je gewoon een mooi spaarcentje op dat anders mee verdampt zou zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerst zien dan geloven, maar even iets heel anders ik heb net mijn belastingen ingevuld en ik krijg 3676 euro terug![]()
![]()
Dat gaat een leuke vakantie worden
3676 pleuros voor een vakantie? waar ga je heen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerst zien dan geloven, maar even iets heel anders ik heb net mijn belastingen ingevuld en ik krijg 3676 euro terug![]()
![]()
Ik denk een retourtje thailand om kleine thaise jongetjes eens flink te spankenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef -chiel- het volgende:
[..]
3676 pleuros voor een vakantie? waar ga je heen?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
ik denk dat de server op EF staat maar ga er geen geld op zetten
Dat doe ik de hele dag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef staticdata het volgende:
gaan we aan speculeren doen? kunnen we beter gaan speculeren over aandelen
ik ben voorstander hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Zoals ik al eerder heb aangegeven. Het is wellicht lullig voor de mensen die nog geen EF hebben gekocht maar om je een idee te geven: Op dit moment zit de server al halfvol, normaal gesproken is er geen hond. Zie het dus als een publiciteits'stunt' om meer vaste spelers te trekken naar onze server
Beroepshalve of gewoon als hobby?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele dag!
En ondanks dat PoStMaN de hele dag hier op het forum zit te tikken ipv. werken, is Getronics toch 2,4% in de plus!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef -chiel- het volgende:
En ondanks omdat PoStMaN de hele dag hier op het forum zit te tikken ipv. werken, is Getronics toch 2,4% in de plus!![]()
![]()
![]()
Probeer allebeiquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
Beroepshalve of gewoon als hobby?
* UnleashMitch hoopt dat Frank z'n helm meeneemtquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 gaat vast onder het raam van Ferdi z'n kamer staan
idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Incolumis het volgende:
brr wat is die eurofighter log zeg, lijkt wel of je grootmoeke aan de staart hangt. physics van dat ding klopt ook niet, hij zakt elke keer met de neus naar beneden (neuslastig in vliegtuigtermen) terwijl je met een staartlastig vliegtuig juist erg wendbaar bent. der klopt niks van
die euro chopper is ook vreemd, die rolt zo snel over dat je bij het opstarten al zowat op de kop staat :/
Ik heb een andere account naam opgegeven.. LEUK!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja het werktJe Gamespy ID moet dus gelijk zijn aan je BF2 ID. Wat dus ook inhoudt dat je maar beperkt met verschillende accounts kan spelen. Lees: Als je een broertje hebt die ook BF2 speelt dan zal het lastig worden om beiden met EF te spelen. Het addertje onder het gras dus
ja lekker is dat....ik moet altijd betalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
zou nog ff kijken naar die link van jouwquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/830962/6/50#36059222]woensdag 15 maart 2006 16:04Zo heb ik het dus ook gedaan. Het meest asociale vind ik dat het dus account gebonden is
Aan de andere kant zou ik dus met een Amerikaan die werkt m'n gegevens kunnen ruilen en dan kan hij mijn account gebruiken om gratis EF te spelen![]()
ongeveer 4 pagina's terug heeft diamond hetzelfde geconstateerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:56 schreef JumperJack het volgende:
[..]
idd.
en ik heb zelfs een bug gevonden in euro forces![]()
![]()
ga maar eens in de euro chopper, en dan op de tweede plaats, dus die van de mitrailleur. laat iemand anders dan natuurlijk vliegen. in de lucht druk je op f9, want dan kun je meer zien, erg handig. vervolgens gebruik je de tv-missile en wanneer je dan weer terug uit de tv-missile komt, zit ie natuurlijk niet meer in de f9 stand, maar dat is normaal ook zo, maar je kan er ook niet meer in komen. ook wordt je richtpijl naar beneden getrokken, waar dus de enige oplossing die nog over is uitgevoerd moet worden... eruit springen...![]()
![]()
en heb het 3 keer geprobeerd, dus het ligt niet aan mij
![]()
Waar was je gisterenavond toen ik je nodig hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Suikermais het volgende:
gamespy account is je bf2-account. Anders krijg je shit als je Ef wilt laden...
Sommigen kunnen misschien beter eerst FOK bijlezen voor ze EF instalerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Suikermais het volgende:
gamespy account is je bf2-account. Anders krijg je shit als je Ef wilt laden...
Bij fok is het ook niet duidelijk.. Clan talk zit in het Bof topic, terwijl daar ook word gesproken over technische problemen.. Waarom is er eigenlijk ook nog een BF2 topic?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sommigen kunnen misschien beter eerst FOK bijlezen voor ze EF instaleren![]()
Ik ken iemand die heeft zoveel porno!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
pfff Grootste videogames collectie ooit![]()
Pap...? Waar staat Battlefield 2?
Hahaha lol. Wat moet je ermee!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft zoveel porno!!
In dit topic werd alleen gezegd dat als je je GameSpy ID in wilde vullen dat die gelijk was aan je BF2 IDquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef BattleLies het volgende:
Sommigen kunnen misschien beter eerst FOK bijlezen voor ze EF instaleren![]()
Wat moet je met zoveel videogames??quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hahaha lol. Wat moet je ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |