Gelukkig, ik was even bang dat we geen nieuwe undocumented features kregenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfffffffffffffffffff heb de eerste bug alweer gevonden hoor en niet zo'n kleintje ook!!!
Als je als gunner in de heli zit van het Europese leger en je bent in Tv guided mode geweest en vervolgens ga je weer over om gewoon te schieten kun je niet meer op c drukken om de camerpositie anders te zetten. (dus je zit dan echt als het ware IN de heli) EN wil je met je pijltje omhoog richting gaat dat ding automatisch naar beneden! Maakte het net 2x mee op Smoke Screen. Zeer vervelend !!![]()
![]()
Ja het is te erg voor woorden! Als ik EF speel ga ik niet bij het Europese leger OF ik stap niet in een heli, zeker niet als gunner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef staticdata het volgende:
kortom patch 1.22 in de making!
had hem online staan, scheelt weer een "player to start".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
en dan zegt die brandweerman dat ie moet leren....
Doe ik sowiezo altijd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je ook niet met F9, F10 of F11 switchen?
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:56 schreef BattleLies het volgende:
Huh!? Er komt geen icoontje ofzo te staan zoals bij SF waar je op kunt klikken waardoor hij EF opstart he?!
Tot nu toe toch enkel de gunner bug...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...
En wederom zit het vol bugs....Dit is toch niet te filmen?![]()
dat wist je toch wel? ik kan je anders misschien wel ff helpen... of wacht... dat kan natuurlijk niet, dan zou ik hem moeten downen, en hoe krijg jij hem dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
kan wel!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
Wat sickert bedoeld is dat je dus ook ergens je rekeningnummer in kan voeren! zo simpel is hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan wel!!
ff goed kijken dan zie je rechtbovenin click en buy!
tis een heel gedoe maar uiteindelijk is het mij ook gelukt (na wat aanwijzingen van Diamond)
Ik heb me twijfels, persoonlijk had ik veel liever city maps gezien. Dit zijn meer vlieg en voertuigen mappen. Maargoed, die 10 euro.... dan maar een weekje minder sms'en. Wat is 10 euro nou.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Suikermais het volgende:
Maaruh...is 't nou nog wat ..dat euro forces ..of kan ik 't beter links laten liggen ??
Mooi ken ik gelijk mn EF ff testenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wtf..staat de server op EuroforcesWant ik kom er niet in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |