abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36047072
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef jpjedi het volgende:
Ik gisterenavond ook de lul...in de middenberm stond er eentje met een lasergun en rechts in de berm flitste het.. Hoe et precies werkte weet ik niet maar ik reed 80 waar ik 70 mocht..

Tering zooi... Ook maar eens een brief sturen naar de evangelische alliantie voor wat mentale ondersteuning. Ferdi, heb je ook een telefoon nummer?
Ze hebben zo'n gek en lang naambelnummer
0800-EAKOMTNAARJETOEDEZEZOMER
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_36047096
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:49:07 #153
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36047115
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zulke uitspraken heb ik zooooooooooooooooooooooo`n hekel.. En helemaal aan van die brave weggebruikers.
Want? Omdat jij je niet aan de regels houd?

Gister ook weer zo'n dom wijf....ik kom van rechts voor haar en heb dus voorrang, gelukkig zag ik al dat ze niet van plan was te remmen! Bleek ook zo te zijn, dat mens keek verdomme niet eens naar rechts! Dat soort mensen horen niet op de weg.

Mijn aller aller aller grootste ergenis in het verkeer is nog wel dat er veel mensen zijn die amper richting aangeven en al helemaaal die dat niet doen bij een rotonde Daar zouden eens enorm hoge boetes voor moeten worden gegeven!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36047119
quote:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?

Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.

Maar mij heb je ook niet horen zeggen dat de boete als hij voor te hard rijden niet onterecht is. hij is absoluut terecht, ik rijd te hard dus neem ik het risico voor een boete.
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:51:48 #155
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36047168
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:

[..]

Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.

Maar mij heb je ook niet horen zeggen dat de boete als hij voor te hard rijden niet onterecht is. hij is absoluut terecht, ik rijd te hard dus neem ik het risico voor een boete.
Okey dan Laat die vrachtwagen maar denk ik dan....die krijgen nog veel hogere boetes.

Boete is synoniem voor weggegooid geld?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36047244
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn aller aller aller grootste ergenis in het verkeer is nog wel dat er veel mensen zijn die amper richting aangeven en al helemaaal die dat niet doen bij een rotonde Daar zouden eens enorm hoge boetes voor moeten worden gegeven!
Onvrijwillige euthenasie

[ Bericht 2% gewijzigd door UnleashMitch op 15-03-2006 10:05:22 ]
pi_36047405
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Okey dan Laat die vrachtwagen maar denk ik dan....die krijgen nog veel hogere boetes.

Boete is synoniem voor weggegooid geld?
eigenlijk wel ja , maar dat vind ik ook van vuurwerk, roken etc etc
maar me rechtervoet is soms zo zwaar in de auto
pi_36047431
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"
hier sluit ik mij 100% bij aan. Je mag me betitelen als iemand die vaak en veel te hard rijd en wellicht soms wat aso. Ik schaam me er niet voor en het is iets dat ik opgebouwd heb na 350000 km in de laatste 6 jaar. Ik rijd in heel Europa en zie allerlei verkeersbeelden en zodoende kan ik melden dat men in NL wel erg braaf rijd. In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..

Tegenstrijdig eigenlijk want ik zie met redelijke frequentie de resultaten van "mislukte verkeersakties"
pi_36047607
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:01 schreef jpjedi het volgende:
In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..
Koop een Ford dan komt het allemaal goed

kost dik 5 ton
pi_36047646
quote:

Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.

Boontje
pi_36047805
lol
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:28:54 #162
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36048132
Heerlijk een discussie over hardrijden. Ik kan alleen maar toevoegen dat ik ook een hardrijder ben, maar wel een nette hardrijder, kleef bijna nooit, alleen in bochten wil ik hem nog wel eens onbedoeld heel erg dichtbij komen (<1m), moeten ze ook maar niet zo traag door de bocht gaan. Geef altijd richting aan ook als het niet hoeft, zoals op een rotonde. Volgens mij hoef je het alleen maar te doen bij het verlaten van de rotonde, maar ik doe het dus ook als ik er niet af ga dan geef ik richting naar links.
Ik rij veel auto en wil dus een beetje plezier hebben in het rijden, dan wil je nog wel eens tegen de lamp lopen, maar tot nu toe heb ik best wel geluk gehad.
1x kwam ik Apeldoorn inrijden en daar hebben ze direct een drempel liggen waar je met de juiste auto echt overheen kan vliegen, je mag er maar 50, maar ik reed 90 en vloog erover, op het moment dat ik erover ging zag ik rechts bij het informatiebord een politiecontrole, het was erg donker, op het moment dat ik daar met 90 voorbij vloog zag ik meteen een paar agenten de weg op lopen en met van die lampjes mij achterna zwaaien, ik ben maar snel naar huis gereden en heb er nooit meer wat over gehoord, was wel even spannend.

@BF2 EF: gisteren alle maps even gedaan en moet zeggen dat ik The Great Wall wel gaaf vond, samen met Lies hebben we de gehele muur overgenomen, dat was erg leuk, steeds maar weer elkaar reviven en dan weer door drukken om een bres te slaan in de verdediging.
De andere mappen waren ook wel leuk, maar alleen als je een voertuig hebt, anders kan het wel eens heel lang lopen worden.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_36048209
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1x kwam ik Apeldoorn inrijden en daar hebben ze direct een drempel liggen waar je met de juiste auto echt overheen kan vliegen, je mag er maar 50, maar ik reed 90 en vloog erover,
Je zou bijna willen dat je daar voor geflitst wordt, dan kan je tenminste de foto op vragen
pi_36048308
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
bla bla
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
pi_36048338
ik rij zelf ook standaard te hard, behalve binnen de bebouwde kom, het zal je maar gebeuren dat er een kind ineens voorspringt.
op de snelweg rij ik tussen de 130-140 dus op zich valt dat wel mee, je zit zo weer op 120 als je een auto in de berm ziet
heb 2 keer een boete gehad in 4 jaar tijd.
zat toen nog in zwolle op school, mijn broer ook. we hadden allebei een peugeot 306, hij een 1.6S en ik een 1.4.
stonden bij het stoplicht naast elkaar, keken elkaar eens aan toen het groen werd, stoven wij naar voren. iets verderop stond een flitskast, dus allebei vol in de ankers, kregen we 2 weken later een brief thuis, broer was geflitst met 56 kmph en ik was geflitst met 55 kmph
pi_36048348
ach jp is het tegenstrijdig. hoeveel brandweermannen zijn stiekem niet pyromaan maar kunnen zich door de brandjes te blussen inhouden
pi_36048355
tvp
pi_36048400
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.
pi_36048524
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Incolumis het volgende:

[..]

alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.
jij durft... (JP pakt koffie en gaat klaar zitten... )

@Punisher: Hoezo stigmatiseren? Probleem is dat als een brandweerman pyromaan is dat jij het in de krant leest... Als de pyromaan slager was stond het er niet bij...
pi_36048588
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:

[..]

@Punisher: Hoezo stigmatiseren? Probleem is dat als een brandweerman pyromaan is dat jij het in de krant leest... Als de pyromaan slager was stond het er niet bij...
Stigmatiseren? ik? slagers zijn toch ook altijd moordenaars

Ofwel je heb gelijk, sorry

Edit: maar Alfa's zijn niet echte kwaliteit auto's helaas. zien er supergaaf uit, maar net zoals de VW rijden ze te vaak met kapotte lichten.
pi_36048630
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
*pakt koekjes
pi_36048696
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

*pakt koekjes
Word een flink verhaal van Jorrit....duurt al drie posts voor we een tegenaanval krijgen..

Toevallig komt een collega hier langs met worstebrood...ik ben er klaar voor. Gooi hem erin Postman!
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:52:54 #173
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36048700
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:
Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.

Hij rijd heerlijk en is rap van zijn plek en nog luxe ook. Ik heb hem nog niet helemaal uitgeprobeerd door de bochten, aangezien ik mijn favoriete bochten combinatie niet meer zovaak rij. Als ik naar mijn ouders ga dan kom ik er nog wel eens langs, maar momenteel heb ik het weer en verkeer nog niet mee gehad.
1 afrit van de A50 (nummertje 24) is echt super, daar ging ik dagelijks (toen woonde ik nog bij mijn ouders) met krijsende banden door. Om de 20.000Km moest ik nieuwe voorbanden, heel gek

De alfa is relatief goedkoop in de aanschaf, maar wel redelijk prijzig in de lease, maar dat komt ook omdat Getronics geen afspraken heeft met Alfa.

Qua boetes is mijn alfa gelukkig nog heel goedkoop ik geloof 2x 30 euro, mijn seat was wat duurder. Mijn 1ste boete in de ibiza was 540 gulden
2de in de Tour de BoF!
pi_36048822
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.

Hij rijd heerlijk en is rap van zijn plek en nog luxe ook. Ik heb hem nog niet helemaal uitgeprobeerd door de bochten, aangezien ik mijn favoriete bochten combinatie niet meer zovaak rij. Als ik naar mijn ouders ga dan kom ik er nog wel eens langs, maar momenteel heb ik het weer en verkeer nog niet mee gehad.
1 afrit van de A50 (nummertje 24) is echt super, daar ging ik dagelijks (toen woonde ik nog bij mijn ouders) met krijsende banden door. Om de 20.000Km moest ik nieuwe voorbanden, heel gek

De alfa is relatief goedkoop in de aanschaf, maar wel redelijk prijzig in de lease, maar dat komt ook omdat Getronics geen afspraken heeft met Alfa.

Qua boetes is mijn alfa gelukkig nog heel goedkoop ik geloof 2x 30 euro, mijn seat was wat duurder. Mijn 1ste boete in de ibiza was 540 gulden
Is dit alles?
pi_36048823
Postman, kan je bij getronics ook de meest rare wagens leasen? bij mij (logicacmg) kan je namelijk ook een Hummer leasen!
pi_36049084
quote:
Dan ben jij zeker ook zo'n type die met 120 iemand in gaat halen die 119 rijdt!?! Mensen die 'op snelheid rijden' zijn vaak degene die het meest overlast bezorgen! File's vormen, onnodig lang links rijden, enz enz.

Ik ben ook een typische hardrijdster. Maar ik weet wel waar ik het wel en niet kan doen. Als het enorm druk is ga ik niet proberen harf te rijden. Enne in de bebouwde kom (woonwijken) ben ik ook als de dood voor overstekende kinderen dus rijdt ik netjes 50 of 30 waar dat moet.

Ik kleef alleen wanneer iemand anders vreselijk irritant kleeft, gisteren nog! Toen kwam er een golfje zigzaggend door de 'bijna' file heen. (ook irritant) en hij ging toen net voor mij op de auto voor hem enorm kleven terwijl die auto naast een vrachtwagen reed dus echt niet opzij kon. Ik heb toen ff gas gegeven en ben vlak op zijn bumper gaan hangen. Ik had GELIJK zijn aandacht! Man wat irri vond hij dat .. dus ik es wijzen op de auto voor hem .. het was gelijk duidelijk. Dus ik weer ruimte gemaakt tussen mijn en zijn auto .. nam hij ook gelijk wat gas terug Mooi! Konden we even later weer een stukkie doorrijden ... toen heb ik hem maar ff laten zien dat hij heus niet zo snel was! lol
Toen kon hij weel breeduit lachen

Ik krijg overigens zelden een boete! Als je www.flitsservice.nl in de gaten houdt heb je dat soort ellende bijna nooit En als ze onverwachts wel staan dan neem ik dat voor lief! (tuurlijk is het weggooien van je geld en baal ik ervan .. maar ik baal er vooral van dat ik ze niet optijd had gezien )
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:08:19 #177
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36049110
Ik kan veel auto's leasen, maar niet alles, aangezien we geen terreinwagens of coupe's mogen.

Alfa's zijn niet meer zo waardeloos als ze waren. Alles is beter geworden (op de lak na), ze zien er nog mooier uit, zijn veel betrouwbaarder, maar het klopt ze devalueren wel wat rap, maar dat boeit mij niet, aangezien het een lease auto is.

@Inco: Je bent gewoon jaloers op mijn mooie alfa!
2de in de Tour de BoF!
pi_36049125
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Postman, kan je bij getronics ook de meest rare wagens leasen? bij mij (logicacmg) kan je namelijk ook een Hummer leasen!
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...

ik ga gelijk mijn handen wassen .. bah!
Altijd blijven lachen!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 11:12:11 #179
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_36049217
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...

ik ga gelijk mijn handen wassen .. bah!
Die krijgen we ook bijna gratis. We krijgen echt mega korting op die dingen, maar het zijn voornamelijk de service mensen die in opels rijden, die mogen niks anders. Ik gelukkig wel
2de in de Tour de BoF!
pi_36049248
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:
Ik snap het niet

De huidige lijn van Opel is best leuk te noemen. De Tigra is een geinig klein sportief ogend autotje, De Opel GT oogt niet alleen sportief maar is ook sportief en de wat normale modellen van Opel betreft zoals de nieuwe Astra & de Vectra mogen er ook best zijn.

Tja de naam Opel zal nooit de passie oproepen die de naam Ferrari of Porsche doet en het zal altijd wel in het rijtje degelijk vallen maar ik vind de huidige lijn van Opel zeer OK Net als de grotere wagens van Peugeot trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')