Ze hebben zo'n gek en lang naambelnummerquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef jpjedi het volgende:
Ik gisterenavond ook de lul...in de middenberm stond er eentje met een lasergun en rechts in de berm flitste het..Hoe et precies werkte weet ik niet maar ik reed 80 waar ik 70 mocht..
![]()
Tering zooi... Ook maar eens een brief sturen naar de evangelische alliantie voor wat mentale ondersteuning. Ferdi, heb je ook een telefoon nummer?![]()
"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
Want? Omdat jij je niet aan de regels houd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zulke uitspraken heb ik zooooooooooooooooooooooo`n hekel..En helemaal aan van die brave weggebruikers.
![]()
Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
Okey danquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Met mij hoef je zeker geen medelijden hebben hoor, ik heb er ook niet om gevraagd. En haast heb ik niet. maar feit wel is dat als je op de a16 100 rijd de vrachtwagens je bijna zelfs inhalen.
Maar mij heb je ook niet horen zeggen dat de boete als hij voor te hard rijden niet onterecht is. hij is absoluut terecht, ik rijd te hard dus neem ik het risico voor een boete.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn aller aller aller grootste ergenis in het verkeer is nog wel dat er veel mensen zijn die amper richting aangeven en al helemaaal die dat niet doen bij een rotondeDaar zouden eens enorm hoge boetes voor moeten worden gegeven!
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey danLaat die vrachtwagen maar denk ik dan....die krijgen nog veel hogere boetes.
Boete is synoniem voor weggegooid geld?
hier sluit ik mij 100% bij aan. Je mag me betitelen als iemand die vaak en veel te hard rijd en wellicht soms wat aso. Ik schaam me er niet voor en het is iets dat ik opgebouwd heb na 350000 km in de laatste 6 jaar. Ik rijd in heel Europa en zie allerlei verkeersbeelden en zodoende kan ik melden dat men in NL wel erg braaf rijd. In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
"Hardrijden is een hobby en boetes zijn je contributie"![]()
Koop een Ford dan komt het allemaal goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:01 schreef jpjedi het volgende:
In mei moet ik in Polen rondreizen dus ik ben benieuwd hoe het daar gaat gaan over die landweggetjes met paardekarren..![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
Je zou bijna willen dat je daar voor geflitst wordt, dan kan je tenminste de foto op vragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1x kwam ik Apeldoorn inrijden en daar hebben ze direct een drempel liggen waar je met de juiste auto echt overheen kan vliegen, je mag er maar 50, maar ik reed 90 en vloog erover,
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
bla bla
alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
jij durft...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
alfa's zijn waardeloos, verliezen al gauw hun waarde, plus ze vallen heel snel uit elkaar.
Stigmatiseren? ik? slagers zijn toch ook altijd moordenaarsquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij durft...(JP pakt koffie en gaat klaar zitten... )
@Punisher: Hoezo stigmatiseren? Probleem is dat als een brandweerman pyromaan is dat jij het in de krant leest...Als de pyromaan slager was stond het er niet bij...
*pakt koekjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:46 schreef jpjedi het volgende:
jij durft...(JP pakt koffie en gaat klaar zitten... )
Word een flink verhaal van Jorrit....duurt al drie posts voor we een tegenaanval krijgen..quote:
Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:36 schreef jpjedi het volgende:
En je hebt ook echt een rijders auto dus daar moet je ook naar rijden. Heb nog nooit in een Alfa gereden maar die JTD moet toch wel geweldig zijn als BMW die techniek ook gebruikt. Ik heb er veel goeds over gehoord. Is alfa duur in de lease?
Is dit alles?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn actie over de drempel was trouwens met mijn ibiza sport, dat was ook een geweldige auto, beter dan de huidige ibiza's, die auto kleefde echt aan de grond.
Hij rijd heerlijk en is rap van zijn plek en nog luxe ook. Ik heb hem nog niet helemaal uitgeprobeerd door de bochten, aangezien ik mijn favoriete bochten combinatie niet meer zovaak rij. Als ik naar mijn ouders ga dan kom ik er nog wel eens langs, maar momenteel heb ik het weer en verkeer nog niet mee gehad.
1 afrit van de A50 (nummertje 24) is echt super, daar ging ik dagelijks (toen woonde ik nog bij mijn ouders) met krijsende banden door. Om de 20.000Km moest ik nieuwe voorbanden, heel gek![]()
De alfa is relatief goedkoop in de aanschaf, maar wel redelijk prijzig in de lease, maar dat komt ook omdat Getronics geen afspraken heeft met Alfa.
Qua boetes is mijn alfa gelukkig nog heel goedkoop ik geloof 2x 30 euro, mijn seat was wat duurder. Mijn 1ste boete in de ibiza was 540 gulden
Dan ben jij zeker ook zo'n type die met 120 iemand in gaat halen die 119 rijdt!?! Mensen die 'op snelheid rijden' zijn vaak degene die het meest overlast bezorgen! File's vormen, onnodig lang links rijden, enz enz.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
Postman, kan je bij getronics ook de meest rare wagens leasen? bij mij (logicacmg) kan je namelijk ook een Hummer leasen!
Die krijgen we ook bijna gratis. We krijgen echt mega korting op die dingen, maar het zijn voornamelijk de service mensen die in opels rijden, die mogen niks anders. Ik gelukkig welquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...
ik ga gelijk mijn handen wassen .. bah!
![]()
Ik snap het nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef BattleLies het volgende:
Getronics rijdt volgens mij alleen ooooooooooopppp ... sorry .. ik krijg het bijna niet uit mijn strot/vingers .. ooooooo .. ooopppppppppee .... ooooppppeeellll ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |