nou ik zie huntelaar er niet zo snel zoveel scoren...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik denk dat het 0-10 word.
huntelaar 45,46,47,48,50,55,58
Boukhari 49,80
Stekelenburg 90+2
Die is al uit....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe patch die ook gelijk zou uitkomen met BF EF of zeg ik nu iets heel doms
die patch was er vorige week al...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Razorback het volgende:
Hoe zit het met de nieuwe patch die ook gelijk zou uitkomen met BF EF of zeg ik nu iets heel doms
1.22quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
1.21?
Ik dacht dat er ergens nog een nieuwe zou komen.
Okey ik heb niks gezegd dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
die patch was er vorige week al...
EF was uitgesteld voor die patch...
EF is een paar dagen later uitegkomen omdat die patch er snel moets komen..
opletten ventje!
Hoe kan je je zo laten uitspelen als verdediger van Ajax zijndequote:
Ik vraag het me af. Het vreemde is nml dat je alleen je EA Account of je Gamespy naam op hoefde te geven en die is niet gebonden aan je BF2 install denk ik dus hoe ze dan illegale copyen tegengaan, ik weet t nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef JK het volgende:
Toch vraag ik me af of die downloadbare versie 'ergens anders' ook niet zou werken...
en waarom zou dat iemand verrassen ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hahahaha EA released iets en gelijk breekt de pleuris weer uit
Staat op de site van ea als je de info van de ea-downloader bekijkt.quote:Wat moet ik doen als ik mijn spel heb verwijderd, opnieuw moet installeren of mijn content ben kwijtgeraakt?
Geen probleem! Als de bestanden zich nog steeds in de cache-map EA Downloader bevinden, kun je ze heel makkelijk opnieuw installeren door nog een keer op de knop Nu installeren in EA Downloader te klikken. Als je EA Downloader hebt verwijderd, of als je de cache-map kwijt bent, kun je de download gewoon opnieuw starten. Op je EA-account wordt bijgehouden wat je allemaal hebt gekocht, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je de software kwijtraakt.
Ahh thnx! Jij ook op het forumquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:27 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Staat op de site van ea als je de info van de ea-downloader bekijkt.![]()
Dat wordt een nieuwe downloadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
Bedenk me net dat ik de game download op m'n Aankloot-OS en dat die geinstalleerd moet worden op m'n Game-OS. Bidden maar
Jep, maar niet zo'n active poster zoals de rest van jullie allemaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahh thnx! Jij ook op het forum![]()
Heb je aandelen bij EA?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef Sickert het volgende:
je betaald EF op je acount naam... denk ik
en ik gok.. dat als ie installed is dat ie dan meteen je keys checked.. :|
ach boeiend ook.. hier doet ie t prima..
idereen heeft altijd gezeik met patches en installes met bf2..
ik wil dat ook wel eens.. heb namelijk nooit ergens last van
had ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik denk dat we in eerste instantie of EF of Vanilla gaan spelen. Daarna gaan we eens inventariseren hoe het zit met de aanschaf van EF. Hebben veel spelers het aangeschaft of niet ? Dan kunnen we verder kijken wat we willen. Als we ze nu al gaan mixen krijg je het gedoe dat mensen na het spelen van een ronde of twee er weer af gemikt worden omdat ze geen EF hebben.
EA Downloader werkt niet op een dual boot en je kan het gedownloade bestand niet naar de cache van de nieuwe EA downloader installatie slepen want die herkent ie niet. Nu dus bezig met een nieuwe download
ja mijn nick was ook al in gebruik, en toch heb ik geen veel voorkomende nick :/quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wel irri dat bij EA rudycarell al bezet was...
zou gek zijn als ik ze niet hadquote:
Schijnt wel te moeten kunnen volgens het volgende stukje uit de uitleg van de ea-downloaderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef UnleashMitch het volgende:
EA Downloader werkt niet op een dual boot en je kan het gedownloade bestand niet naar de cache van de nieuwe EA downloader installatie slepen want die herkent ie niet. Nu dus bezig met een nieuwe download
quote:Kan ik content downloaden en er daarna een reservekopie van maken?
Ja. Als de download is voltooid, wordt het tijdelijke downloadbestand automatisch uitgepakt. Deze tijdelijke downloadbestanden worden standaard opgeslagen in de map C:\Program Files\Electronic Arts\EA Downloader\cache\{gebruikersnaam}.
Je kunt ze handmatig naar een andere lokatie kopiëren of op een cd of dvd branden, en ze later weer in de cache-map plaatsen als je ze nodig hebt. Opmerking: EA Customer Support biedt geen ondersteuning voor het maken van reservekopieën van content.
Alles lijkt hetzelfde maar toen ik in de EA Downloader op EF stond stond er "nu downloaden" ipv "installeren"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:58 schreef BugWorks het volgende:
Schijnt wel te moeten kunnen volgens het volgende stukje uit de uitleg van de ea-downloader![]()
Mijnes ook... en toen ging ik me ww opvragen en moest ik me username invullen en toen zei die dat de username niet bestaatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja mijn nick was ook al in gebruik, en toch heb ik geen veel voorkomende nick :/
Replace user!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg de melding dat ik Euro Forces niet heb geinstalleerd ? Wat doe ik verkeerd
Mja 5 biertjes hier of 2,5 passoaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:52 schreef JK het volgende:
Even alle 3 de maps gespeeld. Smokescreen is erg goed, Great Wall valt tegen en bij de ander mis ik helikopters enz.
Maar wat draaien die grote levels kut zeg... P4 2.4ghz, 1 gig ram en een 9800 pro 128mb.... als ik een rondje om mn as snel draai, gaat dat echt niet soepel. En dan heb ik 'm al op 800x600 gezet en AA op 2x ofzo of 4x, in elk geval niet op de max. Net zoals Daging Oil Fields... draait ook niet lekker op m'n PCtje... upgraden? Neuh, vind ik niet nodig voor alleen BF2.. zo lang ik videobewerking nog goed kan doen blijft ie zoals ie is.
Maargoed, een 10tje aardig besteed.. je kan er ook wat drank van kopen in de kroeg...
quote:Geachte heer Dorr,
Voor deze vraag bent u bij ons aan het verkeerde adres.Onze naam is ook EA en staat voor Evangelische Alliantie, wij zijn een christelijke koepel organisatie.
De spellen fabrikant kan je bereiken via info@ea.com, of via hun website www.ea.com.
Met vriendelijke groet,
<naam> <achternaam>
Evangelische Alliantie
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had heel blij een mailtje gestuurd naar info@ea.nl kreeg ik het volgende mailtje terug:
[..]
Whahahaha geniaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik had heel blij een mailtje gestuurd naar info@ea.nl kreeg ik het volgende mailtje terug:
[..]
Daarom zijn het ook menselijke controles en geen automatische controles, zo filteren ze die dingen eruit. Ik heb op die manier overigens een keer bijna in de achterkant van een duitser gezetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:38 schreef staticdata het volgende:
nou ja ik moet gewoon afwachten. het zou een controle erop kunnen zijn, maar dan moeten ze wel verdomd goed bewijs hebben. want wat als jij bijvoorbeeld jou auto voor de mijne prakt. dan krijg ik de boete? beetje krom.
Zulke uitspraken heb ik zooooooooooooooooooooooo`n hekel..quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met je hebben staticdata....die snelheidsborden staan er niet voor niks toch?
Ik zal wel een mietje zijn maar hou me gewoon altijd netjes aan de snelheid en regels. Als je haast hebt moet je maar wat eerder weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |