Ook in n'geinquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige echt hele mooie peugeot is de 406 coupe, die vind ik echt fantastisch eruit zien, de overige zijn niet mijn smaak.
Ik vind de opels niet fantastisch rijden, maar dat is persoonlijk.
@Jedi: jij vind het misschien lauwtjes, maar kijk de reactie van inco, als dat geen jaloerzie is dan weet ik het ook niet meer.
@Lies: Momenteel zit ik bij Raet in Amersfoort. Maar ik ga van de zomer naar Apeldoorn, heb hiervoor in nieuwegein (bakenmonde 1) gezeten, daarvoor in Hoofdrop en daarvoor in Amsterdam (bijlmerdreef).
Wat zegt tie nou op het filmpje?! "MIDDELAGE MAN?" oooh hoor je daar al bij!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Natuurlijk als je echt geld heb koop je een Ariel Atom maar toch
Dat kan niet meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Ga je vanavond nog claymore hoeren ?
Het moet juist Bitch fight worden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Incolumis het volgende:
[..]
meneer de umpire wilt u ons even uit elkaar houden, voordat het een bitchfight wordt? ik dank u vriendelijk
Nee nooit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker ook zo'n type die met 120 iemand in gaat halen die 119 rijdt!?! Mensen die 'op snelheid rijden' zijn vaak degene die het meest overlast bezorgen! File's vormen, onnodig lang links rijden, enz enz.
Ik ben ook een typische hardrijdster. Maar ik weet wel waar ik het wel en niet kan doen. Als het enorm druk is ga ik niet proberen harf te rijden. Enne in de bebouwde kom (woonwijken) ben ik ook als de dood voor overstekende kinderen dus rijdt ik netjes 50 of 30 waar dat moet.
Ik kleef alleen wanneer iemand anders vreselijk irritant kleeft, gisteren nog! Toen kwam er een golfje zigzaggend door de 'bijna' file heen. (ook irritant) en hij ging toen net voor mij op de auto voor hem enorm kleven terwijl die auto naast een vrachtwagen reed dus echt niet opzij kon. Ik heb toen ff gas gegeven en ben vlak op zijn bumper gaan hangen. Ik had GELIJK zijn aandacht! Man wat irri vond hij dat .. dus ik es wijzen op de auto voor hem .. het was gelijk duidelijk. Dus ik weer ruimte gemaakt tussen mijn en zijn auto .. nam hij ook gelijk wat gas terugMooi! Konden we even later weer een stukkie doorrijden ... toen heb ik hem maar ff laten zien dat hij heus niet zo snel was!
lol
Toen kon hij weel breeduit lachen
Ik krijg overigens zelden een boete! Als je www.flitsservice.nl in de gaten houdt heb je dat soort ellende bijna nooitEn als ze onverwachts wel staan dan neem ik dat voor lief! (tuurlijk is het weggooien van je geld en baal ik ervan .. maar ik baal er vooral van dat ik ze niet optijd had gezien
)
Tegen de tijd dat ik m kan betalen waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef BattleLies het volgende:
Wat zegt tie nou op het filmpje?! "MIDDELAGE MAN?" oooh hoor je daar al bij!![]()
je lijkt wel een marokkaan manquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het moet juist Bitch fight worden!
Als postman nu wat feller reageert komen we er wel.. Poldermodel hebben we niks aan hier he jongens en meid. Spreek jezelf uit en maak van je hart geen moordkuil.![]()
Of valt het nu teveel op dat ik de boel opnaai?![]()
zie jij jezelf al in zo'n auto zitten dan met zo'n mooi grote gele kentekenplaat als speedbrake?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik m kan betalen waarschijnlijk wel
Ik moet zeggen dat ie er echt geweldig uitziet. Ding is sneller dan zo ongeveer elke andere roadcar op dit moment. 0-60mph in 2.9secondeen dat voor veel minder geld dan een Ferarri oid.
Ding is sneller dan een Carrera GT
Porsche Carrera GT: £321093
Ariel Atom: £29000
appelsap?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Getronics Pink Roccade
Wat wordt ik gek van dat bedrijf...laatst een SAP Enterprise Upgrade gehad...
Speedbrakequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
zie jij jezelf al in zo'n auto zitten dan met zo'n mooi grote gele kentekenplaat als speedbrake?
Nurburgring bedoel je!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
De ring is er om je motor uit te laten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
Ja die Benjamin is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ken geen benjamin, maar mijn adresboek wel (benjamin de ****, , hij zit op de staalmeesterslaan, daar zitten wel collega's van mij uit dezelfde unit, ik zal daar wel nooit komen, aangezien dat echt heel lastig is met de file's. Ik kan straks in de zomer met de fiets naar het werk en dan kan ik die alfa lekker laten staan en kan ik een biertje na werktijd drinken in de kroeg die in ons nieuwe pand zit
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
o wacht ik denk toch dat ik ze beide inruil en deze 2 neem:
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De ring is er om je motor uit te laten..![]()
Je bent er kwa merk in ieder geval op vooruit gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef staticdata het volgende:
Jeetje ben ik even weg gelijk 2 pagina's vol
ik had bijna als leasebak voor de opel gtc met panorama dak gekozen. jammer dat hij bij ons niet zo gunstig uitviel.
Dus nu maar een degelijke ford focus.
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houden
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??
Jij de garage, ik de slaapkamer??![]()
Ach ja...vroeger elke week een dode laatste jaar geloof ik maar 3. (weet het niet zeker)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukken![]()
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijn
Whehehe genoeg te doen maar ff geen zinquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werk
It's alive!quote:
een worldwide launchquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:59 schreef RudyCarell het volgende:
Jaaaaaaaa! November
Voor de japanners onder ons de originele link
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
DIe PS3 is toch wel heel erg interessant....hmmmz...alleen ik heb geen HDTV oid
Misschien toch maar eens elke maand wat geld opzij zetten
Tegen die tijd loop ik al even stage dus misschien.....anders, wanneer is de PS3 Meet @ Frank ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.Als ik de berichten mag geloven schopt dit ding zwaar kont ten opzichte van die Xbox360.
Als ik em koop ergens eind van het jaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop ik al even stage dus misschien.....anders, wanneer is de PS3 Meet @ Frank ?
nou zwaar is wel wat overdreven. ik heb ze alletwee maar om nu van een wereldverschil te spreken. Het heeft zowiezo erg lang geduurd vooraleer de programmeurs de capaciteiten konden benutten van de xbox. Dan nog het spellenaanbod niet te vergeten aangezien dat er een batterij developpers alleen voor de ps2 wilde ontwikkelen waardoor ms zelf een gamestudio heeft opgezet/gekocht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
dat zal ook de reden zijn dat ze dit keer gewacht hebben met de release. grafisch schopte de xbox de ps2 zwaar kont. nu willen ze het andersom hebben
Dat is inderdaad wat de hype doet geloven, experts zeggen dat het wel mee gaat vallen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik ga toch ook eens kijken of ik wat kan reserveren hiervoor... ik blijf toch wat playstation geil.Als ik de berichten mag geloven schopt dit ding zwaar kont ten opzichte van die Xbox360.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |