appelsap?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Getronics Pink Roccade
Wat wordt ik gek van dat bedrijf...laatst een SAP Enterprise Upgrade gehad...
Speedbrakequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
zie jij jezelf al in zo'n auto zitten dan met zo'n mooi grote gele kentekenplaat als speedbrake?
Nurburgring bedoel je!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
De ring is er om je motor uit te laten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Speedbrake
Het is zeker geen functionele wagen dus ik zie het meer als een trackcar. Tegen de tijd dat ik zoiets kan betalen is het zeker geen zakenwagenDus op zoek naar mogelijkheden om op circuits te racen. Vooral in Engeland doen ze dat veel
of meenemen naar de Nurnburgring
Ja die Benjamin is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ken geen benjamin, maar mijn adresboek wel (benjamin de ****, , hij zit op de staalmeesterslaan, daar zitten wel collega's van mij uit dezelfde unit, ik zal daar wel nooit komen, aangezien dat echt heel lastig is met de file's. Ik kan straks in de zomer met de fiets naar het werk en dan kan ik die alfa lekker laten staan en kan ik een biertje na werktijd drinken in de kroeg die in ons nieuwe pand zit
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houdenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
o wacht ik denk toch dat ik ze beide inruil en deze 2 neem:
[afbeelding]
![]()
![]()
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De ring is er om je motor uit te laten..![]()
Je bent er kwa merk in ieder geval op vooruit gegaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef staticdata het volgende:
Jeetje ben ik even weg gelijk 2 pagina's vol
ik had bijna als leasebak voor de opel gtc met panorama dak gekozen. jammer dat hij bij ons niet zo gunstig uitviel.
Dus nu maar een degelijke ford focus.
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
doe mij de auto alleen maar, die (lelijke) babe mag je houden
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lelijk!!!??? Oke ze is niet de knapste maar verreweg van lelijk! Goed ik de babe jij de auto... hoe verdelen we het HUIS??
Jij de garage, ik de slaapkamer??![]()
Ach ja...vroeger elke week een dode laatste jaar geloof ik maar 3. (weet het niet zeker)quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou, ik snap best dat motorrijders dat heerlijk vinden! maar van mijn part maken ze het gescheiden voor auto's en motoren! Levensgevaarlijk om die twee door elkaar te laten rijden!! Daardoor gebeuren er zoveel ongelukken![]()
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werkquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:52 schreef Incolumis het volgende:
[..]
er zullen vast wel meerdere slaapkamers zijn, zolang die maar goed geluidsisolerend zijn
Whehehe genoeg te doen maar ff geen zinquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe, iedereen vrij ofzo of hebben jullie allemaal niets te doen op je werk
It's alive!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |